اهدای نشان خادمیاری رضوی به ناهید کیانی تنها بانوی تکواندوکار تیم‌ملی ایران در المپیک

پس از بازگشت ناهید کیانی، تنها بانوی تکواندوکار تیم‌ملی ایران در المپیک توکیو، آستان‌قدس‌رضوی از این ورزشکار برای سفر به مشهد دعوت و نشان خادمیاری رضوی را به او اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناهید کیانی  بانوی تکواندوکار تیم‌ملی ایران درباره حس‌وحالش از حضور در مشهد و حرم حضرت‌رضا(ع) گفت: علاوه بر سفر با خانواده، همیشه فدراسیون پیش از اعزام‌ به مسابقات مختلف، بچه‌های تیم‌ملی را به مشهد می‌آورد و خواسته‌هایمان را به امام‌رضا(ع) می‌گفتیم.

او افزود: در هر بار سفر به مشهد دوسه روز قبل از مسابقه مدال‌هایمان را از حضرت‌رضا(ع) می‌گرفتیم و دست پر از مشهد می‌رفتیم.


بیشتر بخوانید


 بانوی تکواندوکار تیم‌ملی ایران ادامه داد: در اینجا باید به‌صورت دلی متصل شد و این اتفاق بیشتر ناخودآگاه می‌افتد. گاهی در میان مسابقه نیز یا خدا می‌گویم و دلم قرص می‌شود و می‌فهمم که به خدا متصل شده‌ام.

کیانی بیان کرد: از تکه فرش یادگاری حرم امام‌رضا(ع) همچون جانم مراقبت خواهم کرد و جایش را در تابلو اهدافم قرار خواهم داد. امیدوارم در مسابقات آینده با توانی که دارم بتوانم مردم کشورم را خوش‌حال کنم. دوست دارم همه باهم مدال‌های بعدی را جشن بگیریم و هم‌وطنانم را شاد کنم.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار