نماینده ولی فقیه در لرستان:

مطالبه مردم لرستان رفع معضل بیکاری است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: احیای واحد‌های تولیدی تعطیل شده و رفع معضل بیکاری، مطالبه مردم لرستان از هیات دولت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد گفت: منزلت اجتماعی و مسوولیت و محل مراجعه مردم بودن، موهبتی الهی و نعمتی بزرگ است.

وی گفت: کاری که بر عهده خدمت گزاران نهاده شده یک امانت است و هر کس در هر مکانی فرصت خدمت رسانی داشته باشد باید انگیزه و عملش امانتداری باشد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت به لرستان گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور به لرستان منشأ برکت باشد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه احیای کارخانه‌های تعطیل شده موجب زدودن فقر از چهره لرستان و حل مشکل بیکاری جوانان و دیگر مشکلات اقتصادی می‌شود اظهار داشت: مردم لرستان در این سفر چند مطالبه جدی از رئیس جمهوری دارند.

وی عنوان کرد: احقاق حق آبه با تکمیل سد‌های نیمه تمام و در دست مطالعه، بازگشت کارخانه‌های تعطیل شده استان به چرخه تولید، ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه مراکز فرهنگی از جمله مساجد از مهمترین مطالبات مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، پرستاران را ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) برشمرد و گفت: مدافعان سلامت در دوران کرونا برای خدمت به جامعه ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گفت : هر چقدر میزان استقبال از واکسن کرونا بیشتر می‌شود امار بستری و مرگ و میر نیز کاهش می‌یابد.

وی با قدردانی از همراهی مردم برای واکسیناسیون کرونا گفت: این همدلی و همراهی را موجب زدودن هر چه سریع‌تر آثار بیماری کرونا از چهره استان و حمایت از کادر درمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.