سوء مدیریت بحران کرونا در انگلیس جایگاه جانسون را تضعیف کرده است

شبکه فرانس ۲۴ در گزارشی اعلام کرد که شیوع کرونا در انگلیس و سوء مدیریت در این بحران جایگاه نخست وزیر را تضعیف کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه فرانس ۲۴ در گزارشی اعلام کرد که با شیوع همه گیری در انگلیس به مشکلات بوریس جانسون،  نخست وزیر این کشور اضافه شده است و سوء مدیریت در این بحران و اتخاذ تصمیمات نادرست، نخست وزیر این کشور را تضعیف کرده است.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، ممکن است امروز پنجشنبه او در انتخابات آزمایشی پارلمان، حمایت جناح محافظه کار را از دست بدهد. نخست وزیر انگلیس به علت رسوایی‌های پیاپی روز به روز بیشتر تضعیف می‌شود. او با شورشی بی سابقه در پارلمان رو به رو شده است و این خطر وجود دارد که جانسون رأی اعتماد پارلمان را از دست بدهد.

خبرنگار شبکه در گزارش خود گفت: به رغم بی اعتمادی‌ها در حزبش که رو به افزایش است، بوریس جانسون همچنان در تلاش است چهره خوبی از خود نشان دهد. دیروز محدودیت‌های بهداشتی جدیدی در پارلمان انگلیس به تصویب رسید، اما محافظه کاران بیشترین رأی را نداده بودند.

بوریس جانسون گفت: "من به رأی شما احترام می‌گذارم و نگرانی‌های قانونی همکارانم را در خصوص محدودیت‌های مرتبط با آزادی‌هایشان درک می‌کنم، اما فکر می‌کنم رویکرد ما برای کشور متعادل، متناسب و عادلانه است".

در هر حال ۹۷ درصد از محافظه کاران پارلمان انگلیس به بخشی از برنامه نخست وزیر رأی منفی دادند. این در حالی است که بوریس جانسون بدترین دوران نخست وزیری خود را از زمان بر عهده گرفتن سمتش در سال ۲۰۱۹ تجربه می‌کند.

محبوبیت بوریس جانسون به خصوص به علت طیفی از رسوایی‌های مرتبط با دولتش به شدت کاهش یافته است. در این مورد می‌توان به جشن کریسمسی اشاره کرد که سال گذشته در بحبوحه محدودیت های کرونایی برگزار شد. این در حالی بود که محدودیت‌های مرتبط با کرونا سال گذشته در سراسر انگلیس برقرار بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار