دستگیری ۳۹ مجرم در طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۳۹ مجرم در طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی کرمانشاه خبر داد.

 سردار علی اکبر جاویدان گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کرمانشاه ۳۹ نفر از مجرمان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

افراد دستگیر شده عمدتاً در زمینه فروش اسلحه، مواد مخدر، شرط بندی‌های غیرمجاز و … فعالیت داشتند که در دام قانون افتادند.

 عمده این افراد هم در قلیان سرا‌ها توسط مأموران پلیس دستگیر شدند که این موضوع نشان می‌دهد بیشتر این اماکن به محلی برای ارتکاب و وقوع جرم تبدیل شده‌اند.

آقای جاویدان از تشدید برخورد‌های قانونی با اداره کنندگان قلیان سرا‌ها و دیگر اماکن صنفی خبر داد و گفت: افرادی که محل کسب خود را در اختیار افراد مجرم قرار داده و زمینه فعالیت مجرمانه را برای آن‌ها فراهم می‌کنند با آن‌ها برخورد می‌شود.

 پلیس قاطعانه با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت مردم و جامعه را با چالش مواجه کنند برخورد خواهد کرد.

وی از مردم هم خواست در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت افراد مجرم در هر زمینه‌ای مراتب را به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با افراد مختلف برخورد می‌کنند چرا که حفظ امنیت شهروندان را وظیفه خود می‌دانند.

آقای جاویدان در پایان از راه اندازی سامانه پیامکی پلیس به شماره ۱۱۰۸۳ نیز خبر داد و گفت: این سامانه بیشتر برای افراد سخت گویش راه اندازی شده تا آن دسته از شهروندان که نیاز به کمک و حضور پلیس دارند بتوانند از این طریق با همکاران ما ارتباط برقرار و نوع درخواست خود را مطرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار