معاون اول رئیس جمهور از مدافعان سلامت خراسان رضوی قدردانی کرد

معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش‌های مدافعان سلامت در حوزه های بهداشت و درمان و خدمت رسانی به زائران و مجاوران در خراسان رضوی قدردانی کرد.

محمد مخبر گفت: به طور قطع ارزش خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در پیشگیری و کنترل بیماری‌ها با هیچ پاداش مادی قابل جبران نیست و امیدواریم خداوند متعال اجر این خدمت را به تمام مسئولان و مدافعان سلامت که به صورت شبانه روزی برای حفظ سلامت مردم تلاش می‌کنند عطا فرماید.

او گفت: بهداشت و پیشگیری، از اصول پایه است و هر چه در این حوزه سرمایه گذاری کنیم نتیجه بهتری را دریافت می‌کنیم از این رو باید بیشتر انرژی خود را در کشور به حوزه بهداشت اختصاص دهیم تا سلامت جامعه بیش از پیش ارتقا یابد.

وزیر بهداشت گفت: خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی اجر معنویی بالایی دارد و وزارت بهداشت از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در توسعه خدمت رسانی حمایت می‌کند. 

مشهد با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است

مخبر گفت: با توجه به جمعیت مشهد و حضور سالانه میلیون‌ها زائر بارگاه منور رضوی، این شهر با کمبود تخت بیمارستانی رو به رو و نیازمند نگاه ویژه در این حوزه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار