مدارس روستایی ورزقان نیازمند حصارکشی و محوطه سازی

فرماندار ورزقان گفت: مدارس روستایی این شهرستان نیازمند حصارکشی و محوطه سازی است.

مهدی نعمتی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تاکید براینکه ۸۰ درصد مدارس روستایی در شهرستان ورزقان محصور نیستند، گفت: نبود حصارکشی و حتی محوطه قابل قبول، باعث ناامنی فضای آموزشی از جمله ورود حیوانات و ایجاد خطرات جانی برای دانش آموزان در اکثر روستا‌های شهرستان شده است.
وی  همچنین از مناسب نبودن سرویس بهداشتی در بعضی از مدارس شهرستان ابراز تاسف کرد و گفت: حداقل در ۱۴ مدرسه شهرستان سرویس بهداشتی وضعیت خوبی ندارند و انتظار می‌رود اداره کل نوسازی مدارس استان در زمینه بهسازی این سرویس‌ها تا شروع سالتحصیلی توجه ویژه داشته باشد.
 محمدی مدیر آموزش و پرورش منطقه ورزقان هم یکی از مشکلات شهرستان ورزقان را کمبود فضای آموزش اعلام کرد و افزود: با وجود احداث مدارس بعد از زلزله سال ۹۱ متاسفانه همچنان میانگین فضای آموزشی منطقه ورزقان از متوسط استانی پایین است و برای جبران این تفاوت نیازمند احداث ۹۰ کلاس درسی در شهرستان هستیم.
 فرهودی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان هم از تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای تکمیل مدارس شهرستان ورزقان خبر داد و گفت: این اعتبار در سفر دوم رییس جمهور به استان برای جبران کمبود‌های آموزشی به این شهرستان تخصیص داده شده است.

برچسب ها: فضای آموزشی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار