سپاه همواره در خدمت به مردم پیشقدم بوده است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار این روز را به تمامی سبزپوشان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

سردار هاشم غیاثی در این پیام ولایتمداری و اخلاص را مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مسیر عزت و افتخار حرکت کرده و در دفاع از ایران اسلامی و خدمت به مردم پیشرو و پیشقدم بوده است.

او ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت مبارک امام حسین (ع)، با بیان اینکه ماه مبارک شعبان و اعیاد مبارک آن بهترین فرصت برای اُنس با معارف اهل بیت (ع) است، افزود: عزت و افتخار در فرهنگ پاسداری برگرفته از مبانی عاشورایی و زینبی است و آنچه این نهاد را از سایر نیرو‌های نظامی متمایز می‌کند، توجه بنیادی به معنویت و اتکاء به مفاهیم الهی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه پاسدار انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، ادامه داد: ولایتمداری و اخلاص مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و موفقیت‌های درخشان این نهاد در انجام ماموریت‌ها بر پایه توجه و اهمیت دادن به این مولفه‌های مهم و معنوی به دست آمده است.

غیاثی بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص انقلابی‌گری و پاسداری از انقلاب اسلامی است و مکتب شهید سلیمانی الگو و راهنمای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت است و امروز نسل جوان مومن در سپاه برای انجام رسالت پاسداری، سیره و سبک زندگی این شهید والامقام را الگو و راهنمای خود قرار داده است.

او با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی صرفا نظامی نیست، تصریح کرد: پاسداران مومن و جهادگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و به خصوص محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به اقشار محروم نقش‌آفرینی می‌کنند و این نشان افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار