سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد اعتبار دلار رو به کاهش است به همین دلیل کشورها تمایل دارند که دیگر ارزها را جایگزین آن کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دمیتری پسکوف -- سخنگوی کاخ کرملین -- امروز جمعه اعلام کرد «اعتبار دلار رو به کاهش است به همین دلیل کشورها تمایل دارند که دیگر ارزها را جایگزین آن کنند.»

این مقام روس همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر احتمال تبدیل سپرده‌های دلاری در بانک‌های روسی به روبل گفت: «خیر. مقامات چنین برنامه‌ای ندارند و تا جایی که من می‌دانم برنامه‌هایی مشابه در دستور کار وجود ندارد

وی در ادامه افزود: اطلاعات رسمی حاکی از این است که افرادی که انگلیس آنها را مظنون به دست داشتن در اقدام علیه «سرگئی اسکریپال» جاسوس دوجانبه کرده است، اقدام غیرقانونی انجام نداده‌اند.

سخنگوی کاخ کرملین با اعلام این موضوع افزود : ««الکساندر پتروف» و «روسلان بوشیروف» که لندن در زمینه قضیه اسکریپال به آنها مظنون است، در روسیه هیچ اقدام غیرقانونی انجام نداده اند و هیچ اطلاعات رسمی هم وجود ندارد که بر طبق آن این افراد در خارج از کشور عملی خلاف قانون انجام داده باشند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار