تلاش دشمنان برای شکست گفتمان مقاومت ناکام مانده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تلاش دشمنان برای شکست گفتمان مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه ناکام مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تلاش دشمنان برای شکست گفتمان مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه ناکام مانده است.

 سید مرتضی نبوی عصر یکشنبه در دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد در حال برگزاری است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران فرهنگ مقاومت در منطقه نهادینه شده و توطئه‌های دشمنان هر روز با شکست روبه رو می‌شود.

وی اظهار داشت: در دوران طاغوت مردم به دنبال پیشرفت و توسعه بودند، ولی توطئه‌های انگلیس اجازه پیشرفت را از ملت ایران گرفته بود تا اینکه انقلاب اسلامی ایران با حرکت بزرگ امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و دست چپاول طاغوتیان از ایران برداشته شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران باعث پیشرفت‌های بزرگی در همه زمینه‌های کشور شده است گفت: ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی و دفاعی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی پیشرفت‌های بزرگی کرده است و به واسطه این پیشرفت‌ها دشمنان هر روز با شکست روبه رو بوده‌اند.

نبوی افزود: مشکلات اقتصادی کشور از زمانی آغاز شد که نفت در بودجه‌های دولتی قرار گرفت، اقتصاد ما با نوسان مواجه بوده و همچنین رشد ناخالص نیز با نوسان همراه است و این نوسانات ضد توسعه است، برای رسیدن به توسعه پایدار ضروری است تا بودجه نفت از درآمد نفت جدا شود.

وی اظهار داشت: امنیت یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب است، امروز ایران از امنیت پایدار برخوردار است که این امنیت مرهون خون شهداست، امروز جوانان ایرانی روی پای خود ایستاده و موفقیت‌هایی را کسب می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران نه تنها در کشور ما امنیت وجود دارد بلکه شر ناامنی را در برخی از کشور‌های منطقه کم شده است.

نبوی گفت: وابستگی، فساد و دیکتاتوری حکومت پهلوی از عوامل عدم پیشرفت و توسعه کشور در زمان طاغوت بود، مردم در دوران مشروطه به دنبال استقلال و آزادی بودند و با پیروزی انقلاب زمینه برای پیشرفت مهیا شد.

وی افزود: در گذشته زمینه برای مشارکت مردم نبود، اما با پیروزی انقلاب مردم در همه زمینه‌ها مشارکت و حضور گسترده دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس هر جایی که نیاز بود مسئولین در کنار مردم بودند، مردم نیز حضور پرشوری داشتندف امروز نیز به تجربه‌های گران سنگ دوران دفاع مقدس برای بهبود اوضاع کشور نیازمند هستیم تا مردم در کنار مسئولان باشند.

نبوی بیان کرد: در مجلس آنگونه که باید قوانین حساب شده به تصویب نمی‌رسد و قوانینی که نیاز است با مطالعه و بررسی به تصویب برسد با عجله به تصویب می‌رسد در حالی که می‌طلبد قوانین یکپارچه باشد تا اثر گذار باشد.

وی گفت: قانون ملاک عمل بین مردم و حکومت است و باید با دقت و کار کارشناسی دقیق تصویب شود.

 دومین دوره آموزشی، تشکیلاتی طرح شهید شهریاری با حضور اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور به میزبانی دانشگاه آزاد بروجرد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ر

ناکام ماندن  دشمنان برای شکست گفتمان مقاومت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.