حمله گسترده موشکی نیرو‌های مقاومت به تل آویو/ زخمی شدن ۲ صهیونیست تا این لحظه

منابع فلسطینی از حمله گسترده موشکی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تل آویو و شهرک‌های صهیونیست نشین خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع فلسطینی اعلام کردند گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تل آویو و شهرک‌های صهیونیست نشین نزدیک به قدس اشغالی را با مجموعه‌ای از موشک‌های "بُراق" هدف قرار داد.

شبکه تلویزیونی المسیره نیز به نقل از منابع عبری اعلام کرد در حمله موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به منطقه "غان یفنی" در جنوب تل آویو دو صهیونیست زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی الحدث نیز گزارش داد گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت حمله موشکی به شهر‌های تل آیو، قدس اشغالی، الخضیره، اسدود، عسقلان و نتیفوت را برعهده گرفت و اعلام کرد این حملات پاسخ به ترور ابوالعطاء و همسر او است.

ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتری خود حملات موشکی گردان‌های قدس به شهر‌هایی در جنوب و مرکز فلسطین اشغالی را تأیید کرد.

تکمیلی: شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از حملات جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به این منطقه در بامداد پنجشنبه، 4 فلسطینی شهید و 10 نفر مجروح شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه با تجاوز به محله «الشجاعیه» در شرق نوار غزه و گلوله باران خانه‌های مردم، «بهاء سلیم ابو العطا» یکی از فرماندهان سرایاالقدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) را به همراه همسرش به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: درخواست سفارت آمریکا از کارکنانش برای سفر نکردن به مناطق نزدیک به نوار غزه 

ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت این عملیات ترور را برعهده گرفت و اعلام کرد: در عملیات مشترک ارتش و امنیت عمومی اسرائیل، ساختمانی را که در آن یکی از فرماندهان جهاد اسلامی با نام بهاء ابو العطا حضور داشت هدف قرار دادیم.

خزانه داری آمریکا نیز دو ماه پیش این فرمانده را به علت نقش بارزش در مقابله با تروریسم و اشغالگران صهیونیست و تجاوزاتی که علیه مردم و مقدسات فلسطینی‌ها روا می‌کنند، در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

در پی عملیات ترور رژیم صهیونیستی علیه یکی از رهبران مقاومت، رزمندگان فلسطینی نیز مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار