رئیس کل دادگستری استان کرمان؛

صف مردم را از اخلالگران جدا می دانیم/ تمام عناصرنا آرامی های اخیرکرمان دستگیرشده اند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: عناصر و لیدر‌های اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی ودستگیر شده اند.

صف مردم را از اخلالگران جدا می دانیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان که به همراه دیگر مدیران اجرایی استان در راهپیمایی مردم کرمان در محکومیت اقدامات خرابکارانه اخیر برگزار شد، گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان داد صف مردم از اخلالگران جداست ما نیز مردم را از این افراد جدا می دانیم.

او افزود: پیام ملت شریف ایران و مردم دیار کریمان ایستادن بر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.
او تصریح کرد:  در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد.

موحد بیان داشت:تمامی دستگیر شدگان مربوط به اعتراضات روز شنبه می‌باشند و طی چند روز گذشته و پس از بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تشریح جزئیات طرح سهمیه بندی بنزین از سوی مسئولان کشوری، هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان هشدار داد:افرادی که اقدام به تخریب اموال دولتی، عمومی وخصوصی نموده اند مجازات‌های سنگینی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

او اظهارکرد:به تمامی مسئولان قضائی، روساء و دادستان‌های سراسر استان کرمان دستور داده شده است که با کمک و همراهی مردم، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تلاش شود تا کسب و کار، زندگی و خانه مردم مورد تعرض و آسیب قرار نگیرد.

 با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین، تصریح کرد:دادگستری استان کرمان بنا به وظیفه نظارتی خود طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار را دنبال خواهد کرد و از دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی وسازمان صنعت ومعدن استان درخواست داریم بازرسی ها را با جدیت وشدیت بیشتر دنبال کنند.

انتهای پیام/ح

صف مردم از اخلال گران جداست

برچسب ها: دادگستری ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار