بسته اخبار حوادث امروز ۶ فروردین ۹۹؛

سارقان اسکناس‌های خود پرداز دردام پلیس /آتش گرفتن یک مدرسه در فومن / دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروی مسافران در رودبار

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان اسکناس‌های خود پرداز دردام پلیسبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۶ فروردین ماه ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان اسکناس‌های خود پرداز دردام پلیس

سرهنگ حمید محمدی نسب فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهشال سارق ۲۸ ساله‌ای را هنگام سرقت از دستگاه خودپرداز یک مغازه لوازم کشاورزی در روستای درگاه این شهرستان دستگیر کردند.

اوبا بیان اینکه، همدست متهم با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد، افزود: متهم در تحقیقات پلیس هویت همدست ۲۹ ساله خود را افشا کرد که ماموران آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در یکی از شهر‌های شرق گیلان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه، متهمان به ۲ فقره سرقت نافرجام از ۲ دستگاه خودپرداز در یکی از شهر‌های شرق گیلان نیز اعتراف کردند، تصریح کرد: سارقان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

آتش گرفتن یک مدرسه در فومن

امین خوش برش مسئول واحد آتش نشانی فومن گفت: مدرسه روستای کاس احمدان فومن که بیش از ۸ سال متروکه بود بامداد امروز دچار حریق شد.
او افزود: ۶ مامور آتش نشان با ۲ خودرو آتش نشانی توانستند این آتش سوزی را مهار کنند.

مسئول واحد آتش نشانی فومن تصریح کرد: علت آتش سوزی و میزان خسارت در دست بررسی است.

دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروی مسافران در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی فرمانده انتظامی شهرستان رودبار امروز گفت: با شکایت رانندگان خودرو‌های عبوری که در این آزاد راه، از جنوب به شمال سفر می‌کردند، ماموران پلیس، اطلاعات، آگاهی و کلانتری ۱۴ لوشان با پیگیری، توانستند ۳ شرور را که با هدف خفتگیری و تخریب، به خودروی مسافران سنگ پرانی می‌کردند دستگیر کنند.

اوبا اشاره به ایجاد فضای رعب و وحشت و نارضایتی شهروندان و مسافران افزود: ماموران پلیس ۳ متهم ۱۶، ۱۹ و ۲۱ ساله را در خانه‌ای در لوشان دستگیر و به دادسرای رودبار تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار تصریح کرد: ماموران انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه و کسانی که به هر نحوی بخواهند امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند برخورد قانونی می‌کند.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.