گوگل قیمت گوشی‌های پیکسل 4a و پیکسل ۵ را فاش کرد!

به تازگی خبری در فضای مجازی از گوگل منتشر شده که قیمت نهایی ثبت شده برای پیکسل 4a و پیکسل ۵ را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از دو نسل موفق، ظاهرا گوگل راه خود را در ساخت تلفن‌های هوشمند پیکسل گم کرده است. پیکسل 3a با قیمت مناسب، یکی از بهترین‌های خط تولید گوگل بود. اما هنگامی که صحبت پیکسل ۴ به میان آمد، همه چیز خراب شد.

البته، گوگل شرکتی نیست که سریع از میدان جا بزند و ظاهراً می‌خواهد امسال همه کار‌ها را به درستی انجام دهد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که ادعا می‌کنند قیمت پیکسل 4a ارزان‌تر از برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری است که پیشتر شایعه آن در فضای مجازی پخش شده بود. اکنون خود گوگل نیز به این مسئله دامن زده است.

قیمت دو دستگاه جدید از خانواده پیکسل

به تازگی یکی از کاربران فضای مجازی، تصویری از یکی از نظرسنجی‌های گوگل را منتشر کرده است. این نظرسنجی به ما نشان می‌دهد که قیمت پیکسل 4a از ۳۴۹ دلار آغاز شده و قیمت مدل پرمیم پیکسل ۵ در بهترین پیکربندی خود ۶۹۹ دلار خواهد بود.

اگرچه در این نظرسنجی به طور مستقیم نام این دو گوشی ذکر نشده، اما در مورد یک گوشی با بدنه پلاستیکی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری و یک تلفن هوشمند رده بالا با دوربین خیلی خوب، مقاومت در برابر آب و شارژ بی‌سیم صحبت شده است.


بیشتر بخوانید: نتیجه بنچمارک، توانایی واقعی پیکسل 4a را ثابت کرد


آیا گوگل قیمت پیکسل 4a و پیکسل ۵ را فاش کرد؟

بررسی فروش و محبوبیت تلفن‌های هوشمند گوگل

ظاهراً گوگل در تلاش است تا مشخص کند که کدام یک از کاربران این گوشی را بیشتر ترجیح می‌دهند. در حالی که موفق بودن پیکسل ۴ نسبت به پیکسل ۵ در فروش می‌تواند امری نگران‌کننده برای گوگل باشد، قابل درک است که این شرکت فروش کلی خود را در اولویت قرار دهد.

به نظر می‌رسد گوشی پیکسل 4a دارای قیمتی در حدود ۳۴۹ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی باشد. از سوی دیگر قیمت گوشی آیفون SE برای مدل ۶۴ گیگابایتی از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود. با این حال، گزارشی که اخیرا منتشر شده ادعا می‌کند که اپل برای افزایش فروش، قیمت آیفون SE را بیشتر از قبل کاهش خواهد داد. درست است که نمی‌توان به طور قطعی گفت این نظرسنجی در حال بررسی قیمت این دو دستگاه است، اما نزدیک‌ترین اطلاعاتی است که در این باره در دست داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.