هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریالی برای توسعه ورزش سنقروکلیایی

فرماندار سنقروکلیایی گفت : امسال بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای توسعه ورزش سنقروکلیایی هزینه می شود و خانه جوان در شهر سنقر احداث می گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی گفت : امسال جهت توسعه و تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال اعتبار در اختیار اداره ورزش جوانان شهرستان قرار خواهد گرفت.

او در ارتباط با جزئیات نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : پیگیری تخصیص اعتبارات جهت توسعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی و ورزشی موضوع اصلی این جلسه بود.

او افزود: امیدواریم با تحقق اعتبارات اختصاص یافته در حوزه ورزش و جوانان شهرستان شاهد افزایش بیش از پیش تراز شاخص‌های ورزشی شهرستان باشیم.

او از احداث خانه جوان در شهر سنقر خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته امسال اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد ریال جهت احداث این مرکز در شهر سنقر هزینه خواهد شد.

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: جهت احداث دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان اعتبار ۵ میلیارد ریالی اختصاص یافته است.

او افزود: به منظور تکمیل سالن ورزشی چند منظوره روستای فارسینج اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که امیدواریم شاهد بهره برداری هر چه زودتر از این مجموعه باشیم.

مرتضوی افزود: تخصیص اعتبار ۸ میلیارد ریال جهت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی از محل ارزش افزوده، تکمیل سالن سقف کوتاه مجموعه شهید سلیمانی سنقر با مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی از جمله برنامه ها است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار