حقایق عجیب و باورنکردنی درباره جن‌ها/ علائم حضور اجنه در خانه چیست؟ + تصاویر

وجود جن در خانه یا بودن اجنه ساکن در منزل، چه از نوع مسلمان و چه غیر مسلمان آن به ضرر ما تمام می‌شود. چون باعث آزار اعضای خانواده شده و زندگی را به نوعی مختل می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون هیچ تحقیق مستدل علمی و هیچ سندی در مورد جن در نشریات علمی چاپ نشده‌است. عکس‌هایی با نام‌های متفاوت از جن در اینترنت و پخش شده‌اند که واقعی بودن آن مشخص نیست.

هر از چندگاهی داستا‌هایی را در خصوص جن‌ها می‌شنویم و تصاویری از یک فرد جن زده می‌بینیم که در آن لحظه ترس تمام وجودمان را فرا می‌گیرد، اما در علم پزشکی این موضوع به هیچ عنوان تأیید نمی‌شود و دلیل اصلی رفتار‌های یک فرد جن زده بیماری‌ها اختلالات روانی اسکیزوفرنی یا شیزوفرنی عنوان می‌شود.

هفتاد و دومین سوره قرآن به نام آن (الجن) نامگذاری شده‌است و این کتاب مقدس وجود این موجود را تایید کرده است.

عکس واقعی از جن آیا وجود دارد؟ عکس‌های ترسناک و واقعیت‌هایی عجیب

ویژگی‌های جن در قرآن

جن موجودی است که از آتش آفریده شده، بر خلاف انسان که از خاک آفریده شده‌ است.

دارای علم، ادراک، تشخیص حق از باطل و قدرت منطق و استدلال‌اند.

دارای تکلیف و مسئولیت‌اند.

گروهی از آن‌ها مؤمن و صالح و گروهی کافرند.

دارای حشر و نشر و معادند.

قدرت نفوذ در آسمان‌ها و خبرگیری و استراق سمع داشتند و بعداً منع شدند.

با بعضی از انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کردند و با آگاهی محدودی که نسبت به بعضی از اسرار نهایی داشتند، به اغوای انسان‌ها می‌پرداختند.

میان آن‌ها افرادی یافت می‌شوند که از قدرت زیادی برخوردارند، همان گونه که میان انسان‌ها چنین است.

قدرت بر انجام بعضی از کار‌های مورد نیاز انسان را دارند.

خلقت آن‌ها روی زمین قبل از خلقت انسان‌ها بوده‌است.

در چه صورتی جن‌ها مزاحم انسان می‌شوند؟

درباره این موضوع که در چه صورت جن‌ها برای انسان‌ها مزاحمت ایجاد می‌کنند راه حل‌های بسیار زیادی وجود دارد که خرافات بودن آن‌ها و کاربردشان اثبات نشده است.

در آیه ٢٧٥ از سوره بقره از طرف خداوند آمده است:آن دسته از افرادی که ربا می‌خورند در قیامت نمی‌توانند برخیزند مگر مثل کسی که در نتیجه تماس با شیطان دیوانه شده و تعادل خود را از دست داده است.

در تفسیر این آیه توسط علامه طباطبایی آمده است:هر چند آیه به هر گونه دیوانگی و جنون ناشی از تماس با شیطان اشاره ندارد، اما بر آن است که برخی از جنون‌ها می‌تواند از ناحیه شیطان باشد.

نتیجه اینکه جنیان و شیاطین به هیچ وجه سلطه قهری و غیر ارادی و تصرف بر انسان نداشته و هر گونه انحرافی که از سوی آن‌ها درباره انسان صورت می‌پذیرد همراه با اختیار و اراده انسان است، ولی در اینکه برخی از سختی‌های زندگی انسان از طرف شیاطین است شکی نیست که جملگی برای امتحان و آزمایش ما است؛ بنابراین باید گفت بین سختی و انحراف تفاوت بسیاری وجود دارد. انحراف مختص مومنین نیست، اما سختی‌ها برای آن‌ها مقدر شده است.

راه‌های درمان و علاج

تغییر مکان و محل زندگی هر چند به صورت موقت.

پرهیز از تنهایی.

تلاوت سوره‌هایی از قرآن مانند «چهار قل» و «و ان یکاد».

صدقه دادن.

علائم جن در خانه

جن از مخلوقات خداوند است و در تمام مکان‌ها از بیابان، دشت، کوه و جنگل گرفته تا شهر‌ها و داخل ساختمان‌های بلند و برج‌های آسمانخراش، زندگی می‌کند.

اما آیا این واقعیت دارد که اجنه و شیاطین در خانه‌ها و کنار ما زندگی می‌کنند؟ آیا بودنشان برای ما خطرناک است یا خیر؟ پاسخ مثبت است. وجود جن در خانه یا بودن اجنه ساکن در منزل، چه از نوع مسلمان و چه غیر مسلمان آن به ضرر ما تمام می‌شود. چون باعث آزار اعضای خانواده شده و زندگی را به نوعی مختل می‌کنند. در این بخش با نشانه‌ها و علائم جن در خانه آشنا می‌شویم که مشاهده هر یک از آن‌ها در منزل، نشان از وجود اجنه‌هایی مخرب و خطرناک است:

عکس واقعی از جن آیا وجود دارد؟ عکس‌های ترسناک و واقعیت‌هایی عجیب

علائم کلی حضور اجنه در منزل:

۱. گم شدن و ناپدید شدن اشیاء و وسایل منزل از مکانی که آن‌ها را در آنجا قرار داده ایم.

۲. منتقل شدن اشیاء از جایی به جای دیگر به خودی خود و بدون دخالت ما. (مثلا من مسواکم را دیروز در تاقچه اتاقم گذاشتم، ولی امروز آن را در آشپزخانه پیدا می‌کنم وقتی هم از افراد خانواده می‌پرسم میبینم کسی به مسواک من دست نزده است)

۳. وقتی در خانه تنها هستیم کسی مارا صدا می‌زند. (مثلا شنیدن صدای همسر و فرزندان که ما را صدا میزنند در صورتی که هیچکس غیر از ما در خانه نیست یا همسر ما سال‌ها از دنیا رفته است).

۴. شنیدن صدا از آشپزخانه، مانند بهم خوردن ظروف یا باز شدن شیر آب یا شکسته شدن شیشه.

۵. شنیدن صدا‌هایی مانند خمیازه کشیدن، صدای پا، صدای گریه، خنده و یا صدای پچ پچ در حالی که مطمئن هستیم کسی غیر از ما در خانه نیست.

۶. افتادن و شکستن ظروف شیشه‌ای یا چینی و همچنین خراب شدن غیر عادی و مستمر وسایل منزل، سوختن و از کار افتادن آنها.

۷. دستکاری شدن ناگهانی برق منزل و یا روشن و خاموش شدن بدون دلیل لامپ‌ها و وسایل برقی مانند رادیو و تلویزیون در حالی که ما از خاموش بودن یا روشن بودن آن‌ها از قبل مطمئن بودیم.

۸. دیدن حیوانات، حشرات و خزندگانی مانند مار که هر بار آن‌ها را می‌کشیم دوباره همان موجود را زنده می‌بینیم [این نشانه با جادو همراه است].

۹. گریه کردن و جیغ زدن‌های بی دلیل نوزادان و کودکان و پریدن ناگهانی آن‌ها از خواب.

۱۰. خون دماغ شدن اعضای خانه بدون دلیل، سردرد و اختلافات و مشاجره‌های پی در پی در خانه و بین اعضای خانواده.

۱۱. دیدن حشرات موذی، گربه و سگ‌های سیاه در خواب که در منزل راه می‌روند و مانور می‌دهند.

۱۲. تغییر ناگهانی دمای هوای اطراف به سردی یا گرما بدون وجود منبعی خاص یا دلیل واضح.

۱۳. واق واق کردن مداوم و بی دلیل سگ‌های خانگی یا خیره ماندن حیواناتی مثل سگ و گربه بر شیئی خیالی و نامرئی در گوشه‌ای از منزل و یا امتناع حیوانات خانگی از رفتن به اتاقی که قبلا راحت وارد آن می‌شدند.

۱۴. دیدن سایه‌هایی که به یکباره از اتاق خارج شده یا وارد اتاقی دیگر می‌شوند و یا از حمام به توالت و برعکس حرکت می‌کنند.

در اینجا بعضی از علائم جن در خانه را با توضیح بیشتر، شرح می‌دهیم:

عکس واقعی از جن آیا وجود دارد؟ عکس‌های ترسناک و واقعیت‌هایی عجیب

۱. گم شدن اشیاء و وسایل شخصی در منزل:

محققان و دانشمندان چند نظریه مختلف در رابطه با گم و ناپدید شدن اشیاء دارند که می‌توانند در بعضی شرایط درست باشند. مانند فراموشی و حواس پرتی ما در گم شدن اشیاء و یا پدیده دیگری بنام “کوری موقت” و نظریه انتقال یافتن اشیاء از گذشته به آینده یا بالعکس که از فیزیک کوانتوم پیروی می‌کند و سایر نظریه‌ها که بعضی از آن‌ها را علم هم به اثبات رسانده است. (البته این هم می‌تواند در گم شدن اشیاء نقش داشته باشد. اینکه انسان‌های اطراف ما به قصد مزاح یا غیر مزاح وسایل مارا برمی‌دارند)

همچنین کتاب و فیلم‌های زیادی در این باره نوشته و ساخته شده است از جمله کتاب یا قصه خیالی و کودکانه “وام خواهان” نوشته خانم مری نورتون در سال ۱۹۵۲و کوتوله‌های معروف این داستان که فیلم کارتونی آن هم بعد‌ها با عنوان دنیای مرموز آریتی ساخته شد و خیلی‌ها را به این فکر فرو برد که اگر این شخصیت‌ها خیالی هستند پس براستی اشیاء و وسایل ما کجا می‌روند؟ یا چه کسی اشیاء و سایل ما را برمی‌دارد و دوباره آن‌ها سر جایشان قرار می‌دهد؟ قصد او از این کار چیست؟ اگر از ما بپرسید در بیشتر موارد این ناپدید شدن اشیاء را دارای علتی ماورایی می‌دانیم. حتی همین پدیده کوری موقت یا حواس پرتی و فراموشی نیز ریشه‌ای ماورایی دارد.

انسان، در حالت عادی، کاملا طبیعی است و این نیرو‌های ماورایی و شیطانی هستند که باعث به هم خوردن روال عادی زندگی ما و مختل شدنش می‌شوند. اما چرا این اتفاق رخ می‌دهد؟ آیا اجنه و شیاطین از وسایل گمشده ما استفاده می‌کنند؟ پس چرا در بعضی موارد دوباره آن‌ها را سر جای خودشان برمی‌گردانند؟

اختلاف و مشاجره انداختن بین اعضای خانواده

اولین هدف شیاطین از برداشتن وسایل ما، بخصوص اگر موکلین طلسم باشند، دشمنی انداختن  بین اعضای خانواده است. به عنوان مثال در یک خانواده از جنوب ایران، مداوم از گاو صندوق آن‌ها پول و اشیاء قیمتی گم می‌شد. با اینکه هیچ کسی جز پدر خانواده رمز و کلید گاو صندوق را نداشت، اما هر بار که درب آن را باز می‌کرد متوجه میشد که یک مبلغی از پولش کم یا تکه‌ای از جواهرت یا سکه‌های طلا برداشته شده است. آن هم بدون هیچ آسیبی به گاو صندق و یا حتی جابجایی و به هم خوردن بقیه‌ای اشیاء داخل گاو صندوق! این کار باعث شد تا پدر خانواده به زن و فرزندان خود گمان بد برده و مشاجره و درگیری بین آن‌ها روز به روز شدت بگیرد. بعد از این ماجرا دوربین مدار بسته هم در خانه کار گذاشته شد، اما هیچ چیز در آن ثبت نشد.

انتقام گیری

ممکن است ما ناخواسته به اجنه ساکن در منزل آسیبی برسانیم و آن‌ها بخواهند برای انتقام و یا در آوردن حرص ما وسایل شخصی مان را بدزند.

خودنمایی و جلب توجه

بعضی از اجنه دوست دارند ما متوجه حضور آن‌ها باشیم یا یک جورایی قدرت و توانایی خودشان را به رخ ما بکشند و خودنمایی کنند. مثلا بگویند اگر من را نادیده بگیرید می‌توانم حضورم را به اشکال مختلف به شما ثابت کنم. این سه دلیل از دلایل عمده اجنه برای برداشتن اشیاء و وسایل شخصی ما هستند. البته دلایل دیگری هم وجود دارد، اما چون زیاد متواتر نیستند از ذکر کردن آن‌ها و طولانی شدن بحث خودداری کردیم.

اما اگر اجنه و شیاطین به اهداف خود در سه دلیل بالا رسیدند ممکن است بعد از مدتی دوباره اشیاء را سر جای خود قرار دهند تا هم آن اختلافی که اول گفتیم بیشتر شود و هم کور بودن و بی حواس بودن به خصلت‌های رفتاری ما اضافه شود. البته عذاب وجدانی که ممکن است بعد از پیدا شدن شئ گم شده و اتهامی که به این و آن در راستای این ماجرا زده ایم، سراغ ما بیاید.

بو‌هایی از منبعی ناشناس

بعضی از افرادی که اجنه ساکن منزل آن‌ها بودند گزارش می‌کردند که هر چند وقت یکبار بو‌های عجیب و بدون منبع مشخص را استشمام می‌کنند که تا بحال مشابه آن بو را در منزل استشمام نکرده بودند. بو‌هایی مانند بوی سیگار برگ، یا بوی گل‌های طبیعی، باروت و… برخی‌ها میگویند گاهی منبع این بو، می‌تواند روح انسان مرده‌ای باشد که در دوران حیات خود از این عطر استفاده میکرده و حالا با ورودش به اتاق من این عطر نیز همراه او وارد می‌شود!

گاهی نیز این بو توسط جنی که قصد جلب توجه یا ابراز علاقه داشته باشد، وارد اتاق می‌شود. بر خلاف روانشناسان و پزشکان اعصاب که این نوع استشمام بو‌ها را نوعی توهم و احساسات وهمی می‌دانند ما علت این بو‌ها را منبعی ماورایی می‌دانیم، چون این بو‌ها بیشتر مواقع در حالت تنهایی و زمانی که در اتاق یا منزل تنها باشیم حس می‌شوند که خود دلیل بر وجود موجودی ماورای است. چون اگر توهم باشد شخص بیمار در کنار جمع نیز باید این بو‌ها را استشمام کند.

خواب آدم‌های ناشناس و مکان‌های ناشناس را دیدن

بعضی از ارواح و اجنه موجود در منزل مایل هستند با ساکنین آنجا ارتباط برقرار کرده و قصه زندگی خود را از طریق خواب به شخص بازگو کنند. از آنجایی که اجنه و ارواح این توانایی را دارند با روح ما در خواب ارتباط برقرار کرده و آن را هرجایی که بخواهند ببرند، به خواب ما آمده و ما را به گذشته خودشان ببرند تا به ما بگویند در دوره حیاتشان چه اتفاقاتی برای آن‌ها رخ داده بود. [اگر به آن‌ها ظلم شده ما را به دیدن افرادی می‌برند که به آن‌ها ظلم کرده اند. گاهی میخواهند ما را به دیدن ساکنان سابق خانه‌ای که در آن ساکن هستیم ببرند تا شاید با این کار‌ها یک جورایی خود را سرگرم کنند.

عکس واقعی از جن آیا وجود دارد؟ عکس‌های ترسناک و واقعیت‌هایی عجیب

تعقیب و همراهی

در بیشتر خانه‌هایی که اجنه و ارواح در آن حضور دارند ساکنان آن گهگاهی احساس میکنند کسی پشت سرشان حرکت میکند. "این حالت در جن عاشق نیز رخ می‌دهد" مثلا خانم‌ها در آشپزخانه و مواقعی که جلوی اجاق مشغول پخت و پز هستند احساس می‌کنند کسی پشت سرشان ایستاده یا از کنارشان رد می‌شود، اما وقتی برمی‌گردند کسی را مشاهده نمی‌کنند. این اتفاق جلوی آینه و در رختخواب نیز بار‌ها گزارش شده است.

همیشه اینجور مواقع بر ترس خود غلبه کرده و با برگشتن و نگاه کردن به پشت سر از نبودن چیزی غیر از خودتان مطمئن شوید. دیدن صرفا یک سایه آن هم فقط یکبار شرط وجود اجنه در منزل نیست. این عمل باید به کرات برای ما اتفاق بیفتد تا از وجود آن‌ها مطمئن شد.

البته از دیدگاه علم و متخصصان اعصاب و روان این احساس تعقیب و دیدن سایه ها، به منطقه‌ی برآمدگی و چین خورده مغز [ Angular Gyrus]برمی‌گردد. این نتیجه به این صورت حاصل شد که سمت چپ این منطقه از مغز بیمار را در معرض شوک الکتریکی قرار دادند، شخص بیمار در این حال احساس کرد نوعی سایه یا شبح سیاه پشت سرش ایستاده است. اما وقتی سمت راست مغز را در معرض شوک الکتریکی قرار دادند مشاهده شد که بیمار این بار شخصی شبیه خودش را می‌بینید که از جسمش خارج می‌شود.

پزشکان معتقدند این بخش از مغز با عصب‌های حسی که مسئول شناسایی موقعیت ما در خلاء، و همچنین مسئول شناسایی احساس فشار، تب و درجه‌ی حرارت هستند، ارتباط دارد. با تمام احترامی که به روانپزشکان و پزشکان مغز و اعصاب و تحقیقاتشان قائلیم، شوک الکتریکی دادن به این نوع بیماران و دیدن عکس العمل آنها، هیچ یافته تازه‌ای را اثبات نخواهد کرد. چون این نوع جن‌ها در سر و بدن انسان نیز حضور دارند و از آنجایی که جن نوعی انرژی است و در آن طرف، شوک الکتریکی نیز نوع دیگری از انرژی است، پس روی هم تاثیر گذاشته و باعث واکنش موقت جن و همزاد خواهد شد و بیمار آن را به اشکال مختلفی مشاهده می‌کند.

سنگین بود هوا و جو داخل منزل

از دیگر علائم جن در خانه این است که وقتی اجنه و شیاطین ساکن خانه‌ای شوند، [بخصوص اگر از طریق طلسم باشد]افرادی که در آن خانه زندگی می‌کنند احساس نوعی سنگینی و ثقل در هوا میکنند. انگار نفس کشیدن در آن خانه سخت، و فرد دچار خفگی می‌شود. اما وقتی از خانه خارج می‌شویم احساس می‌کنیم یک بار سنگین یا یک وزنه‌ی بزرگ از روی دوش ما و یا از روی سینه‌ی ما برداشته می‌شود.

این به سختی نفس کشیدن ممکن است همیشگی نباشد و در بعضی ساعات یا به یک باره به آدم دست می‌دهد. گاهی مهمان نیز که وارد خانه‌ی ما می‌شود این سنگینی را حس می‌کند، اما نمیداند علت چیست؟! در این هنگام معمولا شاهد جملاتی همچون: هر وقت منزل شما می‌آیم احساس خفگی می‌کنم…. خونه‌ی شما یک جوری است… من باید بروم… و مانند این جملات، از مهمانان خواهیم بود.

صدا‌هایی از منبع نامعلوم

بعضی از افرادی که اجنه و شیاطین ساکن خانه آن‌ها هستند همیشه صدا‌های عجیب و غریبی را می‌شنوند که منبع آن‌ها مشخص و قابل شناسایی نیست. مثلا صدای جیغ زدن و فریاد یک نفر، صدای گریه یا خنده، موسیقی و آواز، صدای شکستن شیشه یا افتادن ظروف، صدای همهمه و یا صدای پچ پچ دو نفر بایکدیگر و صدا‌های مشابه دیگری که افراد ساکن در خانه آن‌ها را می‌شنوند. بعضی‌ها معتقدند اجنه و شیاطین به این دلیل این صدا‌ها را بوجود می‌آورند تا مارا متوجه حضور خود کرده و بگویند ما هستیم و حضور داریم.

گاهی هم پیش آمده این موجودات ما را به اسم خودمان نیز صدا میزنند، مثلا زن در آشپزخانه مشغول پخت و پز است که یک نفر او را به اسم کوچکش صدا میزند، ولی وقتی برمیگردد و دنبال منبع صدا میگردد کسی را نمی‌یابد. گاهی این صدا از طرف اعضای خانواده نیز شنیده می‌شود، مثلا کسی مارا با لحن و تن صدای همسرمان صدا می‌زند، اما وقتی از او می‌پرسیم تو منو صدا کردی و یا کاری داشتی؟ همسر ما در کمال تعجب می‌گوید من اصلا تورو صدا نکردم، لابد خیالاتی شدی!

وجود این نوع صدا‌ها و اینکه آیا واقعی هستند یا ما خیالاتی می‌شویم، دانشمندان و محققان را بر این داشت تا راز این صدا‌ها را کشف کنند. بر همین اساس پدیده‌ای بنام EVP یا همان پدیده صدا‌های الکترونیکی’ [Electronic Voices Phenomena]بر سر زبان‌ها افتاد. در این نوع پدیده، دستگاهی طراحی شد که قادر بود صدا‌هایی با فرکانس خیلی پایین را ضبط کند. اکثر افرادی که در این کار تحقیق و تفحص کردند اعلام داشتند که توانسته اند صدای ارواح مردگان را با این دستگاه ضبط کنند!

اما خیلی به ندرت پیش می‌آید که این صدا‌های ضبط شده مفهوم داشته باشند یا معنی و ترجمه شوند. شاید در صد سال اخیر از بین صد‌ها هزار صدای ماورایی ضبط شده، تنها یکی دو جمله معنی و مفهوم داشت و ترجمه شد. دانشمندان و محققان زیادی از جمله ادیسون در این باره اظهار نظر کرده اند. همچنین دستگاه‌های مختلف زیادی که صدا‌های ماورا الطبیعه را ضبط می‌کنند ساخته شد و به تبع آن، کتاب، فیلم‌های داستانی و مستند‌های زیادی نیز در این باره نوشته و ساخته شدند.

۷. تغییرات غیر عادی در دمای منزل:

گاهی در یک خانه مشاهده می‌شود گوشه‌هایی از منزل سردتر از سایر جا‌ها است یا اینکه دمای یک اتاق از سایر اتاق‌ها سردتر است. گاهی نیز شخص احساس می‌کند بدون علت و به یکباره دمای اطرافش تغییر می‌کند، مثلا یکدفعه سردش می‌شود. با توجه به اینکه جن نوعی انرژی است هر جا که حاضر شود انرژی مکانیکی موجود در آنجا را جذب می‌کند پس وقتی انرژی گرمایی را با حضورش جذب می‌کند، دمای هوای آنجا کم شده و شخص احساس سرما می‌کند یا بالعکس.

۸. تغییرات غیر عادی در برق و روشنایی منزل:

در بعضی از خانه‌هایی که اجنه و شیاطین در آنجا زندگی می‌کنند، روشنایی منزل و کار کردن وسایل الکترونیکی، طبیعی و عادی نخواهد بود. سوختن بی دلیل و مستمر لامپ‌ها و یا روشن و خاموش شدن سریع آنها، سوختن وسایل منزل علی رغم نو یا تازه تعمیر بودنشان از جمله‌ی این علایم هستند. گاهی نیز مشاهده شده مثلا هنگام خروج از منزل لامپ‌ها را خاموش می‌کنیم، ولی وقتی برمی‌گردیم می‌بینیم لامپ‌ها روشن هستند یا بالعکس، گاهی از خاموش بودن تلویزیون یا یک وسیله برقی اطمینان داشتیم، ولی وقتی به خانه برمی‌گردیم می‌بینیم تلویزیون روشن است.


بیشتر بخوانید

احساس لمس شدن یا ضربه‌های فیزیکی

در حالت‌های خیلی شدیدی که جادو نیز در منزل باشد، افراد ساکن در منزل احساس می‌کنند توسط افرادی لمس می‌شوند، ولی نمی‌دانند چه کسی آن‌ها را لمس کرده است. به عنوان مثال احساس میکنیم یک نفر دست ما را می‌گیرد و فشار می‌دهد حتی اثر انگشتانش روی دست ما نیز میماند یا دراز کشیده ایم حس می‌کنیم کسی پای ما را له می‌کند. یک نفر مشت یا سیلی محکمی به صورت ما می‌زند طوری که اثر آن روی صورت ما تا چند دقیقه نمایان می‌شود. یا اینکه صبح وقتی از خواب بیدار می‌شویم روی بدن کبودی مشاهده میکنیم. این‌ها از علائم وجود جن در خانه است.

نکته: هر نوع احساس لمس شدن از علائم جن در خانه نیست. بعضی‌ها حس میکنند کسی جسمشان را نوازش می‌کند یا دست در موهایشان می‌کشد، این احساس اگر تکرار شود نشان از وجود موجودات ماورایی است، اما اگر تنها یکبار رخ داده باشد لازم نیست آن را جدی بگیریم. در حالت‌های خیلی نادر اشخاص بعد از این ضربه‌ها [چه در خواب و چه در بیداری]روی جسم خود خراش و زخم نیز مشاهده می‌کنند. این حالت‌ها حتی اگر یکبار هم رخ داده باشد باید آن‌ها را جدی گرفت و دنبال درمان معنوی رفت.

تغییرات ناگهانی در اخلاق و رفتار

اگر اجنه و شیاطین ساکن در منزل از نوع خبیث و پلید باشند، افراد ساکن در آن خانه دچار تغییرات ناگهانی در رفتار و برخورد می‌شوند. مثلا همسر یا پدر خانواده به یکباره از کوره در رفته، عصبانی شده و شروع به داد و بیداد کردن می‌کند. یا دختر خانواده بلافاصله بعد از خنده و شادی دچار غم می‌شود. کودکان به جان همدیگر می‌افتند یا مادر بچه خود را به باد کتک می‌گیرد. شیاطین در اکثر این نوع خانه‌ها بنابر طبیعت پلیدشان با تحریک و دو به هم زنی بین اعضای خانواده سعی در فروپاشی و بر هم زدن آرامش خانواده را دارند.

دیدن شبح و سایه‌های سیاه

این علامت از بارزترین علائم وجود جن در خانه هاست. معمولا اجنه‌هایی که مدت زیادی در یک خانه ساکن باشند با ظاهر کردن خود یا عبور به شکل یک سایه از پشت سر یا مقابل اعضای خانه، قصد خودنمایی دارند. در حالت‌های پیشرفته و از نوع جادو در منزل، گاهی اجنه و شیاطین خود را به شکل پدر یا مادر برای چند ثانیه ظاهر میکنند! یا به شکل توده‌ای از دود در گوشه‌ای از خانه مشاهده می‌شوند.

گاهی بصورت کودکانی که دارند در خانه بازی میکنند یا مردی سیاه پوش با قامتی خمیده و همچنین دختری که دارد لبخند میزند نیز دیده می‌شوند. البته این نوع ظاهر شدن فقط برای چند ثانیه است و به محض مشاهده شدن پنهان می‌شوند، ولی بهتر است مساله جدی گرفته شده و به دنبال درمان معنوی رفت.

نشانه‌های فیزیکی دیگر

از دیگر نشانه‌ها و علائم جن در خانه که به ما میگوید اجنه و شیاطین ساکن منزل ما هستند، وجود خط و نوشته‌های نامفهوم روی کاغذ، بخار شیشه، ظروف و یا بر روی در و دیوار خانه است. یا اینکه جای دست یا اثر و رد پایی ناشناخته غیر از ردپای انسان و حیوان روی سطوح و پشت بام‌ها مشاهده کنیم. شاید هدف این موجودات از دادن این نشانه‌ها این که به ما بگویند آن‌ها در این مکان حضور دارند و آن‌ها صاحب اصلی و قدیمی این مکان هستند.

توضیح مهم:

چگونه تشخیص دهیم آلوده بودن منزل به انرژی‌های منفی ماورایی، حاصل حضور موکلین یک جادوست یا حاصل حضوری از موجودات ماورایی آزاد که از قبل ما ساکن منزل بودند؟ از قرار معلوم، موجودات ماورایی در بسیاری از خانه‌ها ساکن هستند. اما بسته به نوع آنها، برخی بی آزار هستند و ما به هیچ وجه متوجه حضور آن‌ها نخواهیم شد. برخی دیگر آن‌ها مالکیت منزل را از آن خودشان میدانند و مایل نیستند هیچ انسانی در آن خانه زندگی کند.

نوع دیگر آن، اشغال منزل به دست موکلین جادویی است که یکی از اعضای خانواده به آن مبتلا هستند. فرق میان موجودات ماورایی آزاد ساکن در منزل با موکلین جادو که به دستور جادوگر وارد منزل شده اند چیست؟

برخی علائم جن در خانه که بصورت آزاد ساکن منزل می‌شود:

۱. خیالات و توهم

۲. جابجایی اجسام

۳. کسی ما را صدا میزند

۴. صدای افتادن اشیاء

۵. وجود اشیاء و وسایل ناشناس در منزل

علایم فوق در بیشتر موارد توسط اجنه‌های آزاد ساکن در منزل مشاهده می‌شوند، ولی این بدان معنی نیست که موکلین طلسم یا نوع دیگر موجودات ماورایی نتوانند این کار‌ها را انجام دهند یا بالعکس.

اما علائم وجود موکلین سحر و جادو در منزل:

۱. لباسها:

وجود لباس‌های پاره یا قیچی شده در منزل یا گم شدن لباس‌های شخص از روی بند یا از داخل کمد لباس.

۲. حشرات:

هجوم حشرات مختلف یا موش‌ها به منزل [این پدیده با چشم و حسد نیز مشترک است]

۳. شنیدن صدای جیغ و ناله:

وقتی شخص در منزلش صدای قرآن یا اذان پخش کند، همزمان با آن، صدا‌هایی مانند جیغ زدن و یا ناله کردن‌های ناشناس می‌شنود.

۴. سوختن لامپها:

سوختن پیاپی لامپ‌های منزل از شگرد‌های موکلین جادوست، تا با ایجاد فضای تاریک در منزل، مقدمات لازم را جهت جولان دادن خودشان فراهم کنند.

۵. اتفاقات آسیب زننده:

پا گذاشتن روی اشیاء نوک تیز یا رفتن میخ و سوزن در پای افراد خانواده، سقوط اشیاء روی سر، سُر خوردن یا افتادن از پله‌ها و از این گونه اتفاقات…

۶. تنفر از منزل:

سنگین بودن جو منزل، ترسیدن هنگام ورود به آن، و میل به ترک هر چه زودتر خانه از علائم حضور موکلین جادو در منزل است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

انتشار این خبر دلیل بر تایید محتوای آن نیست و صرفا از رکنا بازنشر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۲۱:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام من چند روزی هست که میخوام بخوابم حس میکن یکی داره دیوار رو میکوبه این اتفاق یه هفته هستش که برای میافته من میترسم قرآن بخونم با صدای بلند بیاد سراقم من شبا میرم زیر پتو میخوابم لطفلا یکی کمکم کنه راحت‌‌شم
Iran (Islamic Republic of)
سعید شمس
۲۳:۳۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بسم الله الرحمن الرحیم
اگه احساس میکنین جن شمارو آزار میده
پیش هیچ دعانویسی نرین که همشون جادوگرن یه مدت جن قبلی رو برمیدارن و یک جن جدید میاندازن به جونتون تا دوباره برین پول بدین. همه دعاهارو بریزین تو آب بره..توصیه های آیت الله بهجت در باره دفع شیاطین رو انجام بدین. لباس هاتون و خونه همیشه پاک و به دور از نجاست باشه. اذان و اقامه بلند بگین.نماز بخونین. حق الناس گردنتون نباشه. ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم و صلوات و استغفار هرکدام صد مرتبه بگین آخرش آرامش حس میشه. صدقه بدین. انگشتر عقیق.هرز امام جواد(ع). چهارگوشه خونه سرکه بریزین. آیت الکرسی بخونین. روی در خونه بسم الله الرحمن الرحیم بنویسین. به حضرت علی(ع) با اعتقاد قلبی رجوع کنین و دعای نادعلی کبیر بخونین که به اذن خدا شیاطین بسیار از ایشان میترسن.زیارت عاشورا بخونین. همه این موارد دلایل بسیاری دارند که در این نوشته نمی گنجد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
من همین دیشب باجیغ خانمم بیدارشدم چندباره سایه سیاه شبیه بچه میبینه منم مسخرش میکنم ولی میگه مطمنم البته اتفاقات خوبی برامون افتاده و اتفاق بدی در این ۱۰ساله نیفتاده ذکرقران برای ارامش قلب بسیار مفیده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در هر خانه و جایی سرکه باشد جنها از آنجا فرار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
کرمانی
۱۳:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام چند ماهی هست لباسهای داخل خونه ما پاره میشن میشه مار جن باشه
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۳:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
واقعا هنوز انسان های بی سواد که تفکر و مطالعه نمیکنن زیاد هستن....جن چیه....فکر کنید...چیزی که دیده نمیشه ‌‌جنه...نه اون چیزی نیست اصلا.....خیالات و اوهام.....نظر دانشمندان و انسان های بزرگ رو مطالعه کنید در جهان....نه ۴نفر بی سواد و ۴تا آخوند نادون
Iran (Islamic Republic of)
یکتا دریش
۰۴:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
من جن دیدم
United States of America
جلال
۰۰:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
یکی از مزخرف ترین مقاله درباره جن است که خوانده بودم مثلا چراغ میسوزه .حتما چینی بوده
انبساط و انقباض را درباره یخچال وضروف اصلا درنظر نگرفته فقط میخواستن یه چیزی بنویسن
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین احمدی
۱۷:۳۷ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
سلام
Iran (Islamic Republic of)
دختر خوابالو
۰۹:۳۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
من الان یک ماهه که خواب های عجیب و غریبی میبینم که توش اصلا آدمایی که نمی‌شناسم هستن...برام خیلی عجیبه ولی کرم از خودمه چون نباید کاری که مدگل گفته بود رو میکردم( اعلام آگاه بودن در خواب) تو خواب بهم تجاوز نمیشه یا در کل جن و اینجور چیزا رو ندیدم فقط شبها حس میکنم یه چیزی روم هستش...سنگین نیست ولی قشنگ ضربان قلبش رو حس میکنم....حالا نمی‌دونم اینا شاید خواب باشه ولی خیلی واقعی تر از خوابه
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۱:۳۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
سلام دوستان من دخترم 35 سالمه کساییکه میگن ما خرافاتی هستیم براشون پیش نیومده ایشالا هیچوقت براشون پیش نیاد من کل عمرمو درگیرشم هر شب خاب میبینم تو خاب بهم تجاوز میکنن کلی با ناراحتی بیدار میشم کارم ازدواجم جور نمیشه اخلاقم به ادمایه جنونی و روانی کشیده شده خودم خودمو نمیشناسم فحشایه خیلی بد میدم هرچی بگینو امتحان کردم غسل با گلاب غسل توحید غسل سرکه و قلیاب هر دعانویسی رفتم دعا داد یه ماه خوب میشدم باز برمیگشت خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
سعید شمس
۲۳:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بسم الله الرحمن الرحیم
پیش هیچ دعانویسی نرین که همشون جادوگرن یه مدت جن قبلی رو برمیدارن و یک جن جدید میاندازن به جونتون تا دوباره برین پول بدین. همه دعاهارو بریزین تو آب بره..توصیه های آیت الله بهجت در باره دفع شیاطین رو انجام بدین. لباس هاتون و خونه همیشه پاک و به دور از نجاست باشه. اذان و اقامه بلند بگین.نماز بخونین. حق الناس گردنتون نباشه. ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم و صلوات و استغفار هرکدام صد مرتبه بگین آخرش آرامش حس میشه. صدقه بدین. انگشتر عقیق.هرز امام جواد(ع). چهارگوشه خونه سرکه بریزین. آیت الکرسی بخونین. روی در خونه بسم الله الرحمن الرحیم بنویسین. به حضرت علی(ع) با اعتقاد قلبی رجوع کنین و دعای نادعلی کبیر بخونین که به اذن خدا شیاطین بسیار از ایشان میترسن.زیارت عاشورا بخونین. همه این موارد دلایل بسیاری دارند که در این نوشته نمی گنجد.
Iran (Islamic Republic of)
منصره
۱۵:۳۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
چندسالی هست من قرص تشنج میخورم دکترهم که میرم نوارمغزوام ار ای میگیره میگه هیچ مشکلی نداری گاهی اوقات یه بوهای عجیبی مث بوی نم استشمام میکنم زمانی که این بو نیست گاه گداری دچارتشنج میشم تااینکه توی یه کتاب خارجی خوندم اینایی ک مشکل مغزی ندارن ولی دچارتشنج میشن به احتمال خیلی زیادجن به بدنشون واردمیشه و وجود جن به بدن بخصوص ازنوع کافرباعث بروز تشنج میشه نمیدونم بایدچکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مهرگان
۱۹:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
در خانه ما وسایل شخصی خود به خود غیب میشه روی بدن من و دخترم کبودیهای بدون درد میزنه اخلاق خانمم صد در هزار عوض شده من اصلاً براش مهم نیستم نمیذاره تو کارهاش دخالت کنم اصلأ به چشمش نمیام کسی هست کمکم کنه؟???
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مهرگان
۱۹:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
در خانه ما وسایل شخصی خود به خود غیب میشه روی بدن من و دخترم کبودیهای بدون درد میزنه اخلاق خانمم صد در هزار عوض شده من اصلاً براش مهم نیستم نمیذاره تو کارهاش دخالت کنم اصلأ به چشمش نمیام کسی هست کمکم کنه؟???
Iran (Islamic Republic of)
دروغ نمیگم
۱۷:۵۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
من چند شب پیش حدود ساعت چهارونیم که داشتم از دستشویی خونمون میومدم بیرون دستشویی مون هم تو راهرو است که وقتی از پذیرایی خارج میشی چند تا پله میای پایین بعد میری داشتم لامپ‌ها را خاموش میکردم اولین لامپ رو که خاموش کردم رفتم دومین لامپ رو خاموش کنم که دیدم سایه ی یه مرد یا زن کمر قوز با پیراهن روی مچ پا افتاده رو دیوار من واسه ۳۰ثانیه همینجور خشکم زد ولی بعدش سریع لامپ رو خاموش کردم و رفتم تو اتاقم حالا امروز هم چون دیشب تو خونه‌ی عزیزم خوابیده بودم امروز اومدم خونمون ولی هرچقدر زیر مبلا و اتاقم و اینا رو گشتم پیدا نکردم آخرش کنترل رو تو کیفم پیدا کردم ولی اصلا من تو کیفم نزاشته بودم تازه قشنگم گشته بودم و همش لامپ اتاقم خاموش روشن میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
چند سال پیش برام اتفاق افتاد درحالیکه نیمه شب در خواب عمیق بودم یک انسان سیاه پوش که صورتشو نمی‌دیدم ولی احساس میکردم که جن هست تو خواب بهم حمله کرد ومنو میزد هرچقدر بسم الله وجود وتوحید میگفتم اصلا نمی‌رفت ولی یه دفعه صدای زنی رو شنیدم که بهم گفت بگو اعوذوبه الله من الشیطان الرحیم تا گفتم ما پدید شد ومن از خواب پریدم .
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۱۷:۱۳ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
خدمت تمامی دوستان سلام من نزدیک چهارسال پیش مادرموازدست دادم چندسال قبلترهم پدرمووچون ازدواج هم نکردم تنهازندگی میکنم اوایل همه میگفتن ازدواج کن تنهانباش اماچون علاقه ای نداشتم تنهاموندم سال ۹۹بوداوایل احساس میکردم یک بوی خیلی عجیب توخونه میادیک بویی شبیه بوی چوب سوخته یاسیگاریابوی لجن اوایل احساس کردم شایدموشی یاحیوونی توی خونه مرده باکمک داداشم کل خونه رو زیروروکردم (منتهابگم برادروخواهرام متاهلن وفقط من مجردم)اماچیزی پیدانکردیم حتی چاه دستشویی وچاه سینک‌ظرفشویی روهم تمیزکردیم امابازهم اون بومیومدوگه‌ گداری قطع میشدوجالب اینجاست که گاهی لامپ سوخته ای روعوض میکردم دوروز بعددوباره خراب میشدگاهی صداهای عجیبی ازانباری میومدازخیلیاکمک خواستم تااینکه سال ۱۴۰۱ باکتاب آنسوی مرگ آشناشدم که سرگذشت سه نفرکه به برزخ رفتن وبرگشتن ازبین اونانفردوم که بابه جن برخوردمیکنه وقتی این خصوصیاتی که برام پیش اومده روتواون کتاب خوندم دیگه اطمینان حاصل کردم اینی که توخونمه جنه منتهاازیه حاج اقاخواستم راهی بمن نشون بدن گفتن تنهاراهش رهایی ازتنهایی خواندن قران باصدای بلندورهایی ازگناه واگه بگم که هروزقران رومیزارم توخونه جوری که خواندن قرآن برام عادت شده ولی بازم اون بورواحساس میکنم دوباره ازاون حاج اقاسوال کردم فقط اگه کاری بهش نداشته باشی کاری بهت نداره خودت رو مشغول کن واصلافکرنکن بهش واینکه گفت اوناهمه جاهستن چه طرف تنهاباشه چه نباشه ..بنظرمن دوستان کاری بهشون نداشته باشیدباهامون کاری ندارن وزیانی بهمون نمیرسونن زیادفکرتون رومشغول نکنیداگه تاحالاضرری بهتون نرسوندن .
Germany
Mahdi
۰۱:۰۰ ۲۱ دی ۱۴۰۲
سلام،چندماهه بعضی اوقات که یکدفعه سرمومیگردونم یا مثلا تی وی رو خاموش میکنم توی صفحه خاموش فرد بلند قدی میبینم،و بعد اون خودشو بشدت سریع از من قابم میکنه،رنگ پوستش یه طوریه قهوه ای سوخته مانند،قیافه بد و ترسناکی داره،قدش بلندو لارغره ولی یطوریه ک انگار ازم میترسه یا همچین چیزی،فقط تو خونم میبینمش،ولی همش‌دنبالمه،انگار میخاد‌ خودشو نشونم بده ولی از چیزی شدیدا میترسه،نمیدونم به کسی بگم‌یا نه،اصلا کسی باورش میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
من باورت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۱۱:۱۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
من هم یک روز از دستشویی امدم دیدم صدای جیغ زن میاد بعد جلوتر رفتم دیدم رو مبل یکی نشسته بر گشتم باز رفتم جلو دیدم نیست یکبار هم رفته بودم همون صدای جیغ زن میاد از همه پرسیدم گفتن نشنیدن من و خواهرم از جن ها عذاب می کشید به هرکس میگیم باور نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
در خانه‌ی ما صدای جیغ زن می این مصلا یک شب رفتم دستشویی برگشتم شنیدم صدای یک زن بود که داره جیغ می‌کشه یکبار هم جلو بالشم چشام رو بستم با کردم دیدم یه چش گرد داره نگام می‌کنه یکبار هم همون بودم صدای جیغ زن شنیدم از همه پرسیدم هیشکی نشنیده بود من و خواهرم صدای جیغ زن می شنویم به پدر و مادرم میگیم باور نکردن چی کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
majed
۱۷:۲۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
سلام علیکم . لاحول ولا قوة الا بالله العلي العظيم .

دوستان عزیز دورتان بگردم توکل به خدا باشه هیچ قدرتی قادر به آسیب زدن به مؤمن نیست .

یک خواهش دارم لطفا کلمه { إن شاءالله } رو مثل همين كه من نوشتم جدا جدا بنویسید و يا بصورت خلاصه { ان شالله } سر هم معنا ندارد .حتما ان جدا باشد
اجرکم عند الله و في امان الله اجمعين
Iran (Islamic Republic of)
ماجد آبادان
۱۷:۲۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
سلام علیکم . لاحول ولا قوة الا بالله العلي العظيم .

دوستان عزیز دورتان بگردم توکل به خدا باشه هیچ قدرتی قادر به آسیب زدن به مؤمن نیست .

یک خواهش دارم لطفا کلمه { إن شاءالله } رو مثل همين كه من نوشتم جدا جدا بنویسید و يا بصورت خلاصه { ان شالله } سر هم معنا ندارد .حتما ان جدا باشد
اجرکم عند الله و في امان الله اجمعين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
سلام دوستان من چند سالی عذاب کشیدم حتی مادر خودم هم باورم نکرد تا اینکه با مشورت یکی از دوستانم که گفت کسی میتونه کمکت کنه که علم قرآنی داشته باشه و من رو به شخصی عالم معرفی کرد
ایشان با حروف ابجد و با اسم خودم گفت که بله شما کاملا توسط موکل بسته شدید و گفتند وقتی تنها در منزل بودید غسل داشته و وضو بگیرید و سوره جن و زلزال و آیه ۸۳ سوره آل عمران رو با صدای بلند تو خونه بزارید و گوش بدید
حتی تاکید کردن اگر نمی‌تونید قرآن رو درست بخونید حتما صدای قرآن رو بزارید که توسط قاری تلاوت شده چون اگر یه کلمه رو اشتباه بخونید معنی قرآن عوض میشه
United States of America
سالار
۰۲:۳۴ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
داداش ناموسا این چرت پرتا چیه میگی باور نکن اصلا نباید هرچیزی رو خوند چون درذهن حک میشه و باورش میکنی و به مرور زمان ادم باور میکنه
همش دروغ بیش نیست لطفا نزارید هموطنانمون این چرت پرتارو بخونن
اگر باورش نکنی هیچ اتفاقی نمیوفته لطفا مواظب ورودی های ذهنتون باشه من به عنوان یک ایرانی دلم میسوزه خیلی زیاد که هموطن درگیر این چیزا باشه، اینها از کجا اومده وارد کشورمون شده و در طول تاریخ بخاطر حکومت کردن اینهارو اوردن وارد کشورمون کردن تا بر باورهای مان نفوذ و دست پیدا کنند و براساس خواسته شون پیش ببرن با استفاده از ابزارها و تفرقه و مذهب و...
لطفا مواظب خودتون باشید هرچیزی رو باور نکنیم!
Iran (Islamic Republic of)
عبدالقهار
۰۳:۳۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
برادر عزیز ،هرچی من بهتون درباره این موجود توضیح بدم شما باور نمیکنین،این شماره منه مطمئن باشین اگر باور نکردین باز هم هر چیز دوست دارین بگین۰۹۱۷۰۷۶۷۷۰۶،من ۱۴ سال دارم با این چیزا سروکله میزنم ،اگه میگین شیادی دروغ و چرت وپرت باز ببینم بازهم میگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
ولی من توی یخچالم جن دیدم
Iran (Islamic Republic of)
جن بوداده
۱۲:۵۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
خیلی متاسفم برای ایران و ایرانی هایی که دچار این خرافات شده اند. از بس که گرفتار روزمرگی شدیم و دنبال پول و یه لقمه نون بودیم و هستیم و وقتی واسه تفریح و شادی واسه مون نمونده، فکر همه مون شده اینجور چیزای بیخود و چرت و پرت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
جن برای انسان ؛ از انسان خطرناک تر نیست . همانطور که انسان برای کوسه ؛ از کوسه خطرناک تر است!(در تاریخ بشر حتی یک مورد مرگ انسان به دست جن گزارش نشده در حالی که فقط در دوره حکومت استالین ۳۵ میلیون روس به قتل رسیدند آمار کشتار جنگ های مذهبی صلیبی و جنگ های جهانی و قومی و قبیله ای پیش کش) در حقیقت هیچ چیز ؛ هراس ناک تر و هوس ناک تر از انسان نیست ؛ که به قول توماس هابز :انسان گرگ انسان است
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۴۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
سلام ما می‌خواستیم داخل یه منزلی سکونت کنیم معمولا همسایه میگن توش جن دیده شده چجوری میتونیم بفهمیم واقعا جن داره و اینکه چگونه اونها رو برای همیشه بیرون کنیم توروخدا ج بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۱۲:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
برو تو خونه چند روز بمون اگه بود قران بخون با صدای بلند همه جای خونه رو سرکه بریز یا قران بزار اگه اشتباه بخونی قرآن رو معتیش عوض میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
والا ما هم توی خونمون با شادی و نشاط زندگی میکردیم تا اینکه پدرم فوت شد مادرم هم چند سال پیش عمرشو داده بود به شما ها چند ماهی گذشت من برای کسب ی لقمه نون حلال چند ماهی رفتم جایی خونه خالی بود بعد چند ماه برگشتم دقیقا لحظه ای که میخواد خوابم ببره ی صد ا هایی نمیذاره بخوابم اوایلش عادی بود منم بی توجه به این صدا ها میگفتم گربه تو حیاطه یا همسایه ها نشستن شب زنده داری و خوش گذرونی صدا اونهاست، یا اینکه صوا شیر آبه نشتی داره چیکه میکنه و از این جور چیز ها تا اینکه دیدم هر شبه تحملم سر رفت تا اینکه توی کوچه مون حاج آقا رو دیدم ازش پرسیدم این چیزا علوم اسلامی تایید میکنه گفت اره ی شماره بهم داد زنگ زدم به اون چون از علوم غریبه مطلعه الان دو شبه عادی شده همه چی خدا پدر حاج اقا و اون دوستمونو که زنگ زدم بهش کمکم شد بیامرزه و خدا پدر جن را هم بیامرزه رفت نمیدونم شاید تو قانون اونها خونه مال اونهاست ولی گذشت کرد حالا کمکی ازم ساخته هست در خدمتم شماره اون دوستمونو میدم مشکلتون حل بشه
France
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
دوستان سلام دیگر نگران نباشید برای اولین بار در جهان آمپول ضد جن و شیطان واکسن۶۶۶ مکس شمارا از دست این انگل های معنوی خلاص میکند
بشتابید جهت خرید پیام بدین
Iran (Islamic Republic of)
R
۲۱:۱۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
سلام ما امروز زیر مبل تکه استخون پیدا کردیم در حالی که دیروز خونه رو جارو زدم زیر مبلها رو هم دستمال کشیدم الان هنگ کردم واقعا نمیدونم علتش چیه
Iran (Islamic Republic of)
kcj g
۰۲:۰۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
چند وقته حس میکنم یه نفر با نصف شب بهم زل میزنه
من ناشنوا هستم ولی حس خیلی قوی ای دارم هرکی بهم نزدیک بشه حس م یک کنم حتی دو سه بار هم از ترس پریدم سرش سفید بود چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
سادات حسینی
۱۸:۴۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
سلام ؛هیچوقت تو خونه اسم جن رو نبرین،چون حاضر میشن
بعدش سوره ناس و فلق زیاد بخونین
خونه ای که نماز خونده بشه و قرآن تلاوت بشه اجنه راه پیدا نمیکنن. فقط به خدا توکل کنید و اول هر کار بسم الله الرحمن الرحیم رو حتما بگید.اگر وارد هر جایی شدین داخل اتاق و زیر زمین و....بسم الله الرحمن الرحیم رو حتما بگید.
Iran (Islamic Republic of)
حنانه
۲۳:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
یه چند وقتی هست هر کی میاد توی اتاقم میگه اتاقت به بوی خیلی بدی میده بوی تعفن میده با این حال من موکتمو شستم فرشمو شستم خوشخوابم رو شستم اصن من کل اتاقمو شستم هر چیزی که فک کنین با این باز هم هر کی میاد توی اتاقم میگه بوی گندیده میده اتاقت فقط مگر اینکه پنجره باز باشه و اینکه اینم بگم یه بار پیش یه جن گیر رفتم چون بعضیا گفتن نباید بری چون جنو تو خونتون راه میبرین حالا الان اتاق من جنی شده تو همین چند وقتم چند تا لباسی که خیلی دوسش داشتم پاره شده ولی اصلا فک نمی‌کردم به خاطر این چیزا باشه تقریبا من چند تا از علائم داشتم .یکی الان به من بگه تو اتاقم جنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
سلام بله
United States of America
مهم نیست
۰۸:۱۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۲
خیلی از حرف ها تناقض داره
اگر هزار سال قبل بشر خلق شدن چطور شیطان هم جن بوده و شش هزار سال خدارا عبادت کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
سلام من میرم مسافرت وقتی برمی‌گردم همه لباسهام با تیغ پاره شده
دلیلش چیه
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۸:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام هر کی اجنه اذیتش می کنه یه هرز امام علی (ع) بذاره پیشش هرز نادعلی از یه حاج آقای مومن معتبر بگیره اجنه از اسم حضرت علی (ع) وحشت دارن اسم آقا میاد اصلا نمی تونن کسیا اذیت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
فدا سرت گفتی
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۰۹:۰۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
آقا به خدا دارم کم کم میترسم همه این اتفاقات به جز 6 تا اینا داره واسه من میوفته مثلا خیلی وقته جوراب هامو گم کردم قبلا منظورمه بعد که به جن فکر کردم جورابم پیدا شد واقعا دارم کم کم میترسم بعضی وقتا یه طوری میترسم جلوی چشمام یه نفر با چشم قرمز میاد جلو چشمامممم آقا چیکار کنم یه آدم با چشم قرمز نیاد جلو چشمامم این طور بگم که انگار اون آدم وجود داره در اصل خیلی وقته جن ها من رو اذیت میکنه 1 جن عاشق افتاده دنبالم یه جن مزاحم هم از اون ور جن مزاحم میترسونه جن عاشق جلب توجه بابا عجب بند و گیری افتادیم الان که این پیام رو نوشتم 3 ثانیه ولم کردن دوباره باز افتادن دنبالمم یکی بگه چه غلطی بکنممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۷ دی ۱۴۰۲
قرآن نماز،، فقط خودت واسه خودت...
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۲:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
با احترام
تو رو خدا اینقدر خرافاتی نباشی علم کلا رد کرده ترویج علم ودانش کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۲:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
با احترام
تو رو خدا اینقدر خرافاتی نباشی علم کلا رد کرده ترویج علم ودانش کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۳۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
سلام دوستان عزیز تو نظراتی که من خوندم بعضیها واقعا مشکلشون واقعا جدی هستش چنتا راه کار هست انجام بدند انشالاه مشکلشون حل میشه،اگه تو یه مکان خواص فقط دچار اذیت و ازار میشند مثلا تو منزل خودشون،اول از همه تمام کنجهای خونه مخصوصا حمام و دستشویی،تمام اتاقها وحیاط را با ریختن سرکه و نمک هفته ایی یک بار پاک سازی کنند فرقی نمیکنه سرکه صنعتی و سنتی باشه توی چهار کنجیهای خونه بریزید یکم سرکه بریزید بعد نمک روش بریزید،بعد تمام لباسها را موقع شستن یه ته استکان سرکه تو اب لباس شویی بریزید،این کمک میکنه مکان شما پاک سازی بشه ولی دوستی که گفته بود پرخاش گری بی دلیل میکنه وخود زنی هم میکنه احتمالا تسخیر شده وبعضی از دوستان هم در شرف تسخیر شدن هستند،دلیل این امر هم پایین اومدن معنویات شخص و نداشتن طهارت هستش حاله انرژی محافظ اونا ضعیف شده یا از بین رفته و در واسه ورود اجنه و... باز هستش مشروب و روابط نامشروع بدترین ضربه را به حاله انرژی محافظ میزنه،دلایل قانع کننده داره که مطلب طولانی میشه واسه توضیحش و یه مطلب دیگه نگهداری سگ در منزل هست که کل خونه را از طهارت در میاره با ادرار و متفوع و اب دهان،تقریبا اکثر کسایی که تو منزل سگ نگهداری میکنند دچار مشگل ما ورایی هستند من خودم سگ دارم ولی تو باغ و جدای از محل زندگی زن وبچم،عزیزان کامنت طولانی شد میترسم محدویت تعداد حروف داشته باشه یکی دیگه پشت این مینویسم.....
Iran (Islamic Republic of)
m kohii
۱۷:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
دوستان جنهای کافر مزاحم و جنهای عاشق از سوره بقره و بوی گلاب و اسفند بدشون میاد هر کس احساس می کنه توی خونشون یا بدنش جن داره سوره بقره زیاد بخونه اگرم نشد گوش بده هر روز توی خونه گوش کنه توی خونه از گلاب زیاد استفاده کنه چون به بوی گلاب خیلی حساسن من اینو از یک استاد کاملاً خبره شنیدم
Iran (Islamic Republic of)
m kohii
۱۷:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
سلام..
دوستان سعی کنید هیچ وقت نه خودتون نه اعضای خانوادتون پیش دعا نویس و ساحر نرید چون با دست خودتون اجنه رو می فرستن خونتون بعد از مدتی مزاحمتون میشن مریضتون می کنن تا همیشه برید پیششون پول بدید دعا بنویسند خوب بشید یه مشکل رفع می کنن یه مشکل دیگه درست می کنند
Iran (Islamic Republic of)
زهرا انصاری
۱۶:۰۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
سلام من وقتی بچه بودم حدودا ۱۰ ساله اینا که بودم یه بار که خونه کاملا خالی بود سرمو گذاشتم رو ‌زمین صدای حرف زدن چند نفر میومد که مشخص هم نبود و همینجور گوش میدادم و بعدش سرمو ورداشتم ولی از اون موقع به بعد هر شب وقتی که همه خواب بودن بازم همون صداها میومد.اینا نشونه جن زدگیه؟ یا تسخیر شدن؟
Iran (Islamic Republic of)
Ghazal
۰۹:۱۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
من یک سال پیش یه شب از خواب بیدار شدم یه هو دیدم یه جن بغلم روی تخت داداشم نشسته از ترس هیچ کاری نمی تونستم انجام بدم حتی خواستم کمک بخوام صدام در نمی اومد بالای سرمون در تراس هست که شیشه ای شروع کردم به صلوات فرستادن انگار یکی داشت با مشت می کوبید به شیشه بعد از چند تا ضربه زدن صدا قط شد .بعد از اون روز همش شب ها حس میکردم یکی بهم نگاه میکنه برادرمم همین حسو داشت یا ساعت ۳،۴ یه هو از خواب می پریدم حس میکردم دارن نگاه می کنن بهم .یه شب یه خواب خیلی بد دیدم در مورد جن ها بود از ترس بیدار شدم توی خواب انگار داشتن جونم از بدنم می کشیدن قشنگ حس می کردم دارم میمیرم از خواب که بیدار شدم انگار دست پام به تخت بسته بودن نمی تونستم تکون بخورم هرچی خواستم کمک بخوام صدام در نمی اومد حتی جون نداشتم پلک بزنم خیلی بد بود واقعا اون لحظه بعضی وقت ها توی خواب اذیتم می کنن امروز هم یه خواب دیدم داخل یه جا نشسته بودم روی صندلی داشت تکون می خورد می برد این ور اون ور مثل اینکه یکی صندلی رو هلش میداد جابه جا میشد هی بایه بسم الله رفت ولی دست از سرم برنمی داشت قیافش ندیدم شکل آدم بود ولی سه تا دست داشت خیلی ترسناک بود همش میخواست اذیتم کنه .
بعضی وقت ها توی خونمون وسایل گم میشه ولی بعد یه مدت پیدا میشن یا یه چیزی جابجا میشه امیداوارم یکی بتونه کمکم کنه چون خانوادم باور نمی کنن فکر میکنن الکی میگیم
Iran (Islamic Republic of)
Melina
۱۷:۴۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ما همیشه تو خونمون غیر عادی یه چیزی گم میشه یا جبجا میشه
اولن بگم که خونه ما ویلایی هس و شبیه خونه های هندی هس یعنی دو طبقه ای هس هشت سال هست که ساخته شده
خواهرم طبقه اول اتقاقش هس و بقیه مون طبقه بالا مثلا هر کی بخواد بیاد طبقه دوم باید بیستا پله بالا بره خب برم سر اصل موضوع
چند شب پیش خواهرام سه تا ریع سکه طلا خریده بود و تو کِشو اتاقش گذاشته بود بعد چند روز هر چقد ِگّشت نبودشون اصلا هیچ حتی یکی هم نبود اصلا انگار غیب شده بود همه جا خونه گشتیم اما نبودشون مورد دوم بازم واسه همین خواهرم بوجود اومد توی طبفه اول خواهرم میخواسته بره پیاده روی النگوهاش رو در میاره که نیو افتن بعدش توی یه دستمال توی کِشو میزاره که خودمم شاهد بودم که میذاره فردا همین روز خواهرم که میخواد النگوهاش رو بزاره دستش در کِشو رو باز میکنه میبینه نیستن اصلا کل اتاق زیر و رو کردیم اصلا نبودن هر کدوم از النگو هاشم بیست میلیون پولش بود داشت خواهرم روانی میشد بعدش همین طبقه اول خونمون هم حال داره هم پذیرایی منم رفتم تو پذیرایی دیدم زیر مبل النگوهاش افتادن نه دستمالی هس دورشون نه با جعبه ان خانوادم هی بهش میگفتن ممکنه دستت بودن حواست نبوده اونجا گذاشتیشون اما منم شاهد بودم که گذاشته بود این خیلی برای من عجیب بود و همچنان خواهرم
حالا این دفعه گوشواره های مامانم ک طلا بودن گم میشه یعنی هرجای خونه رو دنبالشون میگرده هیچ ک هیچ اصلا نیستن این اجنه ای ک تو خونه ماس عاشق طلاس هی میبرشون???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
اولا که هرکس میاد خاطره ای تعزیف میکنه یا دروغ یا واقعیت ولی من به این اعتقاد دارم که هم ما و هم موجودات ماور طبیعی خلق شدن ولی ما توانایی دیدن آنها را نداریم مگر در شرایطی که آنها خودشان علاقه به دیدن شدن دارند
نکته جالب تر شما اگر اعتقاد به این چیز ها نداشته باشید هم راحت تر زندگی میکنید هم خیالتون راحته قطعا خدا چیزی رو نمی آفرینه که به ما آسیب روحی و جسمی برسونه و همه چیزی که ما میبینم یا احساس میکنیم ساخته ذهن انسانه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۱:۴۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
فقط و فقط و فقط.یه متن مینویسم و امیدوارم همتون در پناه خداوند متعال و یگانه باشید...تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرد و بس..در ضمن دوستان وقتی شبها خوابید و دم دمهای صبح از ترس چیزی بیدار میشید و نمیدونید از چی میترسید.صدای اذان یا قرآن که از مسجد پخش میشه‌.یا صدای قرآنی که از تلویزیون یا رادیو یا موبایلتون پخش میشه یا پخش میکنید.چنان آرامشی تو دلتون میندازه که حد و حساب نداره...این از تجربیات خودمه. .خیلی وقت پدم دم صبح هوا که روشن نشده بود از خواب میپریدم و ترس وجودمو میگرفت...انگار چند تا بیگانه که دشمن بودن یا نبودن دورم هستن...صدای قرآن یا اذان پخش میشد.خوابم میبرد...و دلم آروم میگرفت...الله اکبر..خدا هرچه شکرت کنم کمه..خدایا من بنده گناه کارت هستم..منو ببخش و به راه راست هدایت بفرما...خدایا کمکم کن تو زندگیم راه بد یا تصمیم ناروا و بد یا کار اشتباه و نادرست و حرام انجام ندم...کمکم کن..خدایا دوستت دارم..خیلی دوستت دارم...عاشقانه دوستت دارم..منو دوستم بدار که محتاجم بهت..محتاج همیشگیت هستم..آمین
Iran (Islamic Republic of)
Sheida
۱۰:۲۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام من یه چند وقتی هست حس میکنم یکی داره لمسم میکنه مخصوصا شبا که تنها داخل اتاق میخوابم حس میکنم یکی داره موهام نوازش میکنه
به بدنم دست میزنه کنارم میخوابه به کسی هم که میگم میگه دیوانه شدی منم اهمیتی نمیدم تنهایی میخوابم دوس ندارم از اتاقم بزنم بیرون خیلی کم بیرون میام حتی داخل حیاط خونمون هم نمیرم
میشه بهم بگین چکار کنم
خونمون هم کنار قبرستونه
Iran (Islamic Republic of)
م ا
۱۱:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام. شما تسخیر شدین هرچی زودتر به یه آدم واقعا اینکاره مراجعه کنید وگرنه اوضاع بدتر میشه. خواهر منم همیطور بود خدا کمکش کرد که خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
Morteza yaghobi
۰۰:۱۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
فقط به آقام امام حسین علیه السلام توکل کنید و متسل بشید
بخدا قسم که آقا در هر جایی که باشد به کمکتون میاد به دستای بریده حضرت ابلفظل قسم به دختر سه ساله امام حسین حضرت رقیه خاتون قسم که کمکتون میکنن و نجاتتون میدن یک گوسفند زنده را نذر امام حسین کنید بخدا قسم که همتونو نجات میده صد هزار تا بلا رو دور میکنه فقط به اهل بیت پیامر روی بیاورید ترو خدا ???
Iran (Islamic Republic of)
نوکر آقام امام حسین (ع)
۲۳:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
آقا جوون من فقط توکل کنید به خدا از صمیم قلب و به دستای رقیه خاتون روی بیا ورید یا به دستان بریده شده حضرت ابالفضل ? که در هر کجا که باشید به کمکتون میاد ترو خدا به امام حسین توکل کنید حتی از توی آتش جهنم میکشدتون بیرون فقط توکل کنید امام حسین در حدیثی میگوید که هر که مرا در هر جایی یاد کند و برای من و اهل بیتم اشک بریزد از ته قلب به خدا قسم که از قعر آتش جهنم نجاتش میدم. بخدا فقط به آقا توکل کنید روضه گوش کنید من خودم تاحالا اصلا تسخیر یا هیچ مشکلی برام پیش نیومده همیشه زیر پرچم آقام نوکریشو میکنم و یه بار کربلا رفتم تموم زندگیم عوض شد فقط فقط فقط فقط فقط ترو خدا به مظلومیت آقام قسم به دستای بریده شده حضرت ابلفظل قسم که اگه ازشون کمک بخاین همتونو شفاعت و نجات میده ترو خدا تااکید میکنم از ته قلب بهشون متوصل بشین همتونو نجات میده ??
آقام امام زمانو قسم بدین بخدا نتجاتتون میده
بخدا حضرت رقیه خاتون رو صدا کنید با دستای کوچیکش همتونو نجات میده ?????
Iran (Islamic Republic of)
محمدسمیر
۰۲:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام من توی خونمون جن داریم ولی اصلا به ما ماری نداره یکبار با مادرم نشسته بودیم و یه دفعه پشت پنجره سایه ی سیاه وایستاده بود تازه کچل هم بود ولی مثل آدم ها بود ولی شب بود تازه ما خونمون طبقه ٨ چجوری آدم اون پشت وایسته یه بارم یکی مثل زن نشسته بود رو مثل و یه دفعه رفت خواستم بگم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
إِنْ شَاءَ ٱللَّٰهُ امیدوارم به راه راست هدایت بشیم
هر کس خواست یک صلوات بفرستد
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۲۳:۲۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام من چند سالی هست که حس میکنم کسی اطرافم هستش بخصوص تو تاریکی همیشه یک سایه رو حس میکنم ولی کاری بهم نداره اویل میترسیدم ولی الان عادت کردم فقط یک سایه حس میکنم ولی چند شب پیش حس کردم یک نفر دستم گرفت تو خواب که یهو پریدم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۲:۴۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
باسلام. به نظر من. جن و همزاد موجوداتی هستند بسیار زیبا
Sweden
ش
۰۰:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
عع
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۲:۵۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
من یک روز روی زمین خوابیدم و از طرف پنجره یک دودی که مثل ادم بود و پا نداشت اومد بالا سرم و یک چیزی میخواست پرت کنه جالبه بدونید پسر خاله و پسر عمه ام پیش من خوابیدن اونا هم دیدن که به هجوم اورد
بعدش فرار کردیم
از اون موقع میترسم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا من اصن دروغ ننوشتم همشون برام اتفاق افتاده بودند
۱۷:۲۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
من هم به جن ها اعتقاد دارم و معتقدم که خونمون جن داره
چون وقتی این نوشته هارو می خوندم دیدم که برای منم اتفاق افتادن اولیش یه داشتیم تلویزیون میدیدم با خانواده که یه بویی احساس کردم به بقیه که گفتم بابام گفت اره بوی گاز میاد ولی وقتی گشتیم هیچ شیر گازی تو خونه باز نبود و بعدش بو کامل رفع شد
اتفاق بعدیش اینکه قبل اینکه جای تختمو عوض کنم هرشب چون من و داداشم تو یه اتاقیم و اتاقمون در نداره و سرمن رو به در بود میدیدم که یکی میاد من دم در و ما رو نگاه میکنه به مامان بابام که گفتم دیدم داداشمم حرفم رو تایید کرد و گفت که اره من هم دیدمش
ولی از همه ترسناک تر این بود که یه شب چند ماه پیش رفتم رو تختم چند دقیقه که رد شد و خوابم داشت میبرد دیدم که مامانم اومد پایین تختم نشست و داشت باهام حرف میزد در مورد معلم که یک دفعه ای با صدای خیلی بلند صداش قشنگ تو گوشم خیلی بلندا پیچید که گفت معلم خووووبی داریییییییییی همون موقع چشام رو باز کردم خواستم مامانم رو صدا بزنم صدام در نمیومد تا یک یا دو دقیقه از ترس میلرزیدم و شبا دیگه تو اون اتاق خوابم نمیبرد تا رو تختم دراز میکشیدم شبا شروع به خفگی میکردم و شروع میکردم به لرزیدن
من تو این حرفام اصن دروغ نگفتم بخدا همشون برام اتفاق افتادند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
و سلیمان نبی هشدار داد که آنها باز خواهند گشت و دوباره بر زمین و زمینیان چیره می شوند و خون و خونریزی مجدد عالم را فرا می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
محمود اکبری
۰۰:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
پسرم کلاس هشتم مداوم میگه مامان دیدی رد شد از جلو و خیلی می ترسه باید چه کار کرد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسن میرزابیگی
۱۷:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
باسلام
من هم مثل خیلی از دوستان درگیر بودم یعنی شبها جن ها صدام میزدند،میومدند کنارم میخوابیدند و یا بعضی شبها انگشترم را دور انگشت دستم میچرخاندند خلاصه که ازشون مورد اذیت بودم تااینکه یک شب در عالم خواب داشتند قفلم کرده بودند طوری که متوجه میشدم که دراز کشیده بودم اما روحم تا نیمه تنم ازجا بلند میشد و نمیتوانستم از خودم دفاع کنم تا اینکه در همین حالت به اذن خداوند صفحات قرآن در جلوی صورتم ورق میخورد تا اینکه سوره الرحمن اومد همینکه گفتم الرحمن ،انگاری راحت شدم از آن پس دگه کاری به من ندارند و انگاری از خونه ما رفتند. حال توصیه میکنم که دوستان عزیز هم از خواندن سوره الرحمن غافل نشوید و بخواندیش. انشاء الله شماهم رها خواهی شد.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
با سلام
من در طول زندگیم که الان حدود 40 سالمه شاهد دو تا اتفاق غیر طبیعی بودم که هنوزم براشون دلیل قانع کننده ای پیدا نکردم و این دو اتفاق اینقدر ملموس و زنده بودن که خودمم باورم نمیشه که اتفاق افتادن. لازم به ذکره که این دو اتفاق برای من به تنهایی اتفاق نیوفتادن یعنی در زمان وقوعشون من تنها نبودم و کسایی که پیش من بودن هم همزمان شاهد این موارد بودن. اولین اتفاق غیر طبیعی برای من برمیگرده به سال 74 که من کلاس پنجم دبستان بودم . اونزمان ما در طبقه بالاییه یه خونه دو طبقه در حاشیه یکی از شهرهای استان لرستان زندگی میکردیم. اون روز هیچ کس در دوطبقه نبود و همه بیرون بودن . من به همراه پسرداییم دقیقا جلوی در حیاط خونه نشسته بودیم و مشغول تمرین ریاضی بودیم و هوا داشت به سمت تاریکی میرفت . در حین درس خوندن متوجه صدایی از بالکن خونمون در طبقه دوم شدم صدایی شبیه به کشیده شدن دمپایی بر روی زمین. من و پسرداییم همزمان سرمون رو به طرف منبع صدا یعنی بالکن خونه ما در طبقه دوم چرخوندیم. چیزی رو که دیدیم باور نکردیم. یه سایه تماما سیاه به شکل آدمیزاد در استانه در ورودی خونه ما ایستاده بود و به محض اینکه ما دو تا سرمون رو برگردوندیم به سمتش در کسری از ثانیه غیب شد. ولی هم من و هم پسرداییم به وضوح برای چند ثانیه اون شبح سیاه رو دیدیم. حتی بعد از غیب شدنش در حالی که جفتمون شوکه شده بودیم ازش پرسیدم تو هم دیدیش و اون هم جواب داد اره دیدمش . الان اون پسرداییم خرمشهر زندگی میکنه و سالی یکبار بیشتر همو نمیبینیم ولی هنوز بعد گذشت این همه سال هر وقت همو میبینیم راجع به اون اتفاق حرف میزنیم و هنوز یادمونه.
اما دومین اتفاق غیرطبیعی برای من مربوط میشه به سال 85 که اون زمان توی شهر ساوه دانشجو بودم و همراه با 4 نفر از دوستانم که همگی دانشجو بودیم در یک خونه قدیمی در یکی از محلات تقریبا نوساز ساوه به اسم شهرک فجر زندگی میکردیم. در یکی از شبها که همگی خواب بودیم و ساعت تقریبا 3 نصف شب بود همگی ما 5 نفر با صدای فریاد های خیلی بلند و صداهای عجیب که شبیه به صدای دعوا بین چند نفر بود از خواب پریدیم.صداها از داخل کوچه میومد ودرست زیر پنجره خونه ما بود. انگار که چند نفر توی کوچه در حال دعوا و زد وخورد بودن . بلافاصله همگی ما از جامون بلند شدیم و هراسان به سمت در دویدیم تا ببینیم چه خبره. چیزی که انتظار داشتیم این بود که الان که درب خونه رور باز کنیم با انبوه مردمی که اونا هم با صدای دعوا از خواب پریدن و اونا هم مثل ما اومدن تو کوچه تا ببینن چه خبره مواجه میشیم. ولی در کمال تعجب وقتی در رو باز کردیم احدی از مردم داخل کوچه نبود. یعنی هیچ کس به جز ما 5 نفر در خونه ش رو باز نکرده بود تا ببینه چه خبره. کوچه خلوت و خالی بود. ولی نکته ترسناک این بود که اون صداهای فریاد و داد و بیدا همچنان توی کوچه بود و انگار به جز ما هیشکی اون صدا رو نشنیده بود چون فقط ما 5 نفر داخل کوچه بودیم. با کمی حالت تعجب و البته ترس وارد کوچه شدیم و شروع به نگاه کردن به دور و اطراف کوچه کردیم.خیییلی عجیب بود هیچ کس به جز ما توی کوچه نبود ولی اون صداها و فریاد ها همچنان توی کوچه بودن و انگار از جلومون رد میشدن. بعد از حدود 5 دقیقه صداها قطع شد و ما به خونه برگشتیم بدون اینکه کسی چیزی بگه رفتیم خوابیدیم . صبح که از خواب بیدار شدیم با فرض اینکه دیشب خواب دیدیم از هم سوال کردیم که اتفاق دیشب واقعا اتفاق افتاده بود یا خواب دیدیم که همه هم اتاقی هام با قاطعیت تایید کردن که خواب نبوده و اتفاق افتاده و تا هفته ها توی شوک بودیم که علت اون صداها و فریادهای نامفهموم چی بود. خلاصه سرتون رو درد نیارم. من به وجود جن اعتقاد ندارم ولی این دو اتفاق هنوزم که هنوزه براشون جوابی ندارم و اومیدوارم دوستانی که اینجا هستت بتونن کمک کنن به یه جوابی برسم.
به امید حق.
Sweden
ابول
۰۰:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
دیگه باید معتقد بشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
من یک بار یه نفر شبیه بابا بزرگم که تو سال ۹۷ فوت شدن دیدم که راننده یه ماشین تاکسی بود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه18
۱۹:۱۹ ۲۸ تير ۱۴۰۲
منم تو خونه ی قبلی یعنی خونه ی مادر بزرگم نشانه هایی از جن رو دیدم مثلا سایه روی دیوار که خیلی هم بودن رد میشدن و نصف شب که بیدار شدم یه سایه که ناپدید شد. یک بارم دستشویی بودم یکی با صدای خالم اسم منو صدا زد. خواب های وحشتناکی هم میدیم کوچکتر هم که بودم خودشون رو چن بار دیدم اما اونموقع نمیفهمیدم که جنه. خداروشکر دیگه الان خبری ازشون نیست. جن ها واقعا هستن اگه میخاید ازشون دور بشید به خدا نزدیک تر شین. نماز بخونین قرآن و استغفار. آیه الکرسی و چهار قل همیشه. قبل از خواب هم بخونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۲۴ تير ۱۴۰۲
سلام خدمت تمامی کاربران عزیز تنها راهش قرآن خواندن با صدای بلند در خانه است و بهترین دعایش خواندن دعای هفت حصار در چهارده روز پشت سر هم با وضو هر گونه مشکلی در این زمینه داشته باشید انشالله حل میشه همچنین گفتن بسم الله و بالله لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم در موقع شنیدن هر صدای اضافی اونهم هفت مرتبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۱ تير ۱۴۰۲
سلام. اره منم ولی یکبار عروسکم از توی کمد تا اشپپز خونه لود ما ترسیدیم و هر کار کردیم نرفت بعد با کلی دعا روی دیوار نوشته شده بود من کاری با شما ندارم من را اذیت نکنید راستی خونه ما پیش قبرستان هاست بخدا راست میگم ما کاری باهاش نداریم داریم خونمون رو عوض میکنیم امروز که اسباب کششی داشتیم وانتی گفت من نمی توانم بیام هر چهار تا تاریخ پنچر شده هر موقع میرم تو کوچه باید با ترس برم
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۱:۳۶ ۲۱ تير ۱۴۰۲
هفتاد و دومین سوره قرآن به نام آن (الجن) نامگذاری شده‌است و این کتاب مقدس وجود این موجود را تایید کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۱ تير ۱۴۰۲
تمام حرفاییکه میزنم برا خود ما اتفاق میفته
بنده ترکم اهل ازربایجان غربی
من هر هفته چند روز حضور جن هارو تو خونه حس میکنم
بعضی وقتا بعد ۱۲شب صدای کوبیدن کف زمین رو میشنوم و خونه بابام که یه طبقه پایین ماست تماس میگیرم میگن ما خوابیم پایین خونه بابام نمایشگاهه خودمونه و زیرزمینشم باز مال خودمونه که انبار هستش
یه اتاق داریم که خیلی از اون اتاق صدا میشنویم که انگار نصف ساختمون ریزش کرد وقتی با خانممم وارد اتاق میشیم هیچ خبری نیست
بچه سه ساله داریم که وارد هیچ اتاقی از خونه ما نمیشه سه اتاق داریم میگه میترسم
چن روز پیش داشت به طرف قبله نگاه میکرد و بدجور گریه کرد من خونه نبودم مامانش بهم گفت
خودم حس میکنم حضورشونو جو خونه خیلی سنگینه
بعضی وقتا بوی ادرار میاد از یه فرشمون وقتی دستمو یا پامو میزارم به همه جای فرش یه جایی تقریبا چهل درچهل کلا خیسه و مامانشو من کلا میگیم آبی نیوردیم ماا
تا بوی بد میاد همون لحظه فرشو بررسی میکنم میبینم خیسه در حالیکه بچه کلا لباسشو خیس نمیکنه و میبینیم بچه یه جای دیگه با گوشی بازی میکنه
حتی از پله ها به طبقه پایینم نمیره که مادر بزرگشو ببینه باید یکی وایسه و این بره
شبا کف زمینو میکوبن البته انگار از خونه بابتم میاد وقتی خودم میرم میبینم همه خوابن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۴ تير ۱۴۰۲
سلام شب همگی بشادی راستش حدود۱۳سالی میشه که مابه یه خونه نقل مکان کردیم که زیر زمین داره و اتاق من محسوب میشه اوایل به دلیل دور شدن ازخانواده به خاطر دعواهامیرفتم اونجا به حالت قهر وافسردگی به خاطر بعضی مسائل یادمه بار اول که ته زیرزمین دراز کشیده بودم بخوابم یهو یه مرد اومد و روبه روم نشست وحرف طوری که صدای کشیده شدن بدنش رو به در حالی که داشت مینشست به دیوار رو حس کردم!به زور چشمامو باز کردم وروبه روم رو چک کردم دیدم نیست باگفتن بسم الله پتومو برداشتم وفرار کردم اما این کل‌ ماجرا نبود من به اون زیر زمین خو گرفته بودم یه شب با مادرم دعوام شد ورفتم زیر راه پله ی زیر زمین دقیقا مثل تو فیلما به طرز عجیب وخیلی وحشت ناک صدای پچ پچ هایی خیلی زیادی رو شنیدم که نزدیک ونزدیک ترمیشد از ترس داشتم میمیردم وبرگشتم پیش خانواده اما ادامه دار بود حتی میون جمع هم که میخوابیدم اون صداها میومد وهمراهش سرم به شدت سنگین میشد انگار که بخوای بیهوش شی!وبا بدبختی چشامو باز میکردم الان دیگه حسشون نمیکنم اما خواب های عجیبی میدیدم از بچگی یه بچه چی میدونه که تو خواب با جن یاشیطان کشتی میگیره! اونم یه دختر بچه! اون اجنه به شکل اعضای خانواده م توی خوابم ظاهر میشدن یه بار هم توی خواب داشتم با روح خاله ی مرده ام حرف میزدم که شیطان رو سیاه پوش دیدم که داشت جارو میکرد بماند توی خواب چی بود که من صبح همون روز دقیقا شخصی رو توی قبرستان شهرم دیدم که توی خوابم بود و داشت گدایی میکرد با همون چشمای خیلی بزرگ بامردمک کوچیک باهمون لباسا که به من زل زده بود من یه سکه رو با بسم الله تو دستش انداختم واون هنوز به من خیره بود به شدت ترسیدم به شدت و اعوذبالله....گفتم و دور شدم الانم هیچی از کارام خوب پیش نمیره بااین که به اندازه ی خودم زیبایی دارم وکمالات ولی هنوز مجردم درحالی که خواهرای کوچیکترم ازدواج کردن و برا من هی سر نمیگیره و من گاهی هنوزم از اون خوابا میبینم وتوی زیر زمین صدای برخورد میشنوم ولامپای خونه مون هم زود به زود میسوزن بااین که سیم کشی هارو هم عوض کردیم اینم بگم که من هنوزم همون زیر زمین اتاقمه دیگه نمیدونم چی باید بگم کاش یکی بود من واز این دردورنج نجات میداد!اینم بگم که طاقت ندارم وفضا وهوای خونه به شدت برام سنگین هست ومن خیلی وقتا میرم تو حیاط نفسم میگیره واکسیژن خونم پایین اومده کاش کسی میتونست بهم کمک کنه! یادم اومد اینم بگم که قبل این که بهم نزدیک بشن کاملا حسش میکردم ومیدونستم الان چه حالتی بهم دست میده که باصدای پچ پچ وبعدصدایی شبیه سوت توی سرم وسنگین شدن سرم تاسرحد بیهوشی ومرگ اتفاق میوفتاد وگاهی بدنم توی خواب به شدت سنگین میشه این سنگینی باسنگینی بختک فرق میکنه خیلی فرق نمیدونم چطور توصیف کنم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۱۲ تير ۱۴۰۲
سلام از آقای مهرداد کمک میخوام
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۰:۱۳ ۱۱ تير ۱۴۰۲
*به خدا توکل کنید که هیچ قدرتی بالاتر از او نیست*
Iran (Islamic Republic of)
م...ی
۱۴:۱۸ ۱۱ تير ۱۴۰۲
سلام همتون دارین دروغ ویا توهمی شدین هرکی جن ببینه و یا حس کنه نمیتونه بازگو کنه
Afghanistan
ماه
۱۳:۱۶ ۱۱ تير ۱۴۰۲
منم یه چیزایی تو خونم ناپدید میشه مثل کلید خونم ۴ روز نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۰ تير ۱۴۰۲
من بیشتر وقت ها سایه های از اتاق داداشم میبینم که تا میام با گوشیم فیلم بگیرم نا پدید میشه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۰۴ ۰۸ تير ۱۴۰۲
دوستان میتونید مدفوع سگ سیاه رو در منزل به همراه اسپند دود کنید یا اینکه سوره تکویر را ۳ بار بلند بخونید .
Iran (Islamic Republic of)
ارمی
۲۳:۴۷ ۰۶ تير ۱۴۰۲
من یه کتابی در مورد دخمه مردگان در پارسی گرفتم اونو خوندم وای تا ظهر گذاشتمش و خوابیدم وقتی بیدار شدم نبود خونه رو زیر و رو کردم از بقیه حتی دختر عمو
United States of America
عباس غلامی
۱۸:۲۴ ۰۳ تير ۱۴۰۲
جن از بچگی منو اذیت می‌کرد، به صورت بختک . بزرگتر که شدم چند مرتبه دیدم ، الانم وضعیتم رو بهم ریختن افسردگی همش تو خونه هستم ، بیکار ، چند بار تا دم مرگ بردنم . از خونه که بیرون میرم انرژی خوبی دارم ولی تو خونه که هستم همش با همسرم دعوا میکنم کلافه و بیقرار هستم سردرد و بدن درد ، صبحها تا ساعت ۱۲ ظهر میخوابم هیچ امیدی و هدفی ندارم ، دلم برای خانواده اصلا تنگ نمیشه ، به خودم آسیب میزنم ، مثلا زوی بدن خودم جراحت شدید ایجاد میکنم ، ولی جالب اینه که با توجه به عمق جراحت زود جاش خوب میشه ، البته تاندون انگشت دستم پاره شد و الان کج شده ، سایه و سنگینی خیلی حس میکنم و....
Iran (Islamic Republic of)
دختر تنها
۰۵:۵۴ ۰۱ تير ۱۴۰۲
سلام ببخشید من ۲روزه صدای شکستن دیوار اتاقمو میشنوم چراغو ک روشن میکنم میبینم هیچ اتفاقی نیفتاده و امروز صبحم حس کردم یک دست ب صورتم چنگ زد بطوری ک ب شکل غیر آدی گوشیمو پرت کردمو پا شودم
Iran (Islamic Republic of)
آنیتا
۱۳:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام من دوست دارم جن زده بشم میشه بگید چطوری میتونم این کار رو به راحتی انجام بدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
آقا دست بردارید زیاد نباید به فکر جن باشید وگرنه شک نکنید میاد سراغتون خخخ بی خیال رفیق
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
آقا دست بردارید زیاد نباید به فکر جن باشید وگرنه شک نکنید میاد سراغتون خخخ بی خیال رفیق
Iran (Islamic Republic of)
نازنین از شیراز
۱۸:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام من هم یه مدتی شبها خواب جن میدیم آز آشپز خونمن شدیدا میترسیدم هر روز از اذان مغرب به بعد ترس شدیدی تمام وجودم رو فرا می‌میگرفت وقتی میومد بخوابم خیلی اذیت میکرد من هم در خواب سوره آیت الکرسی می‌خوندم دیگه ناپدید میشد دیگه هرشب سوره‌ آیت الکرسی میخوندم میخوابیدم دیگه جنی در کار نبود به شما پیشنهاد میکنم فقط آیت الکرسی بخونید معجزه میکنه خدایی معجزه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
سلام اگه کسی حرفه ای ودرست میشناسید بگید یکی همیشه باهامه زندگیم ریخته بهم به زمین و زمان شک کردم
Iran (Islamic Republic of)
الینا سادات مهرابی
۰۰:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
من چند روزه که دارم دنبال لوازم آرایشم میگردم ولی اصلا نیس بعدم که یه قاشوق داشتم گم شده اونم پیدا نمیشه یه روز داشتم تو آشپزخانه آشپزی میکردم یهو صدایی از اتاق خوابم اومد ترسیدم قاشوقا که داشتم هم میزدم انداختم رو زمین. رفتم تو اتاق دیدم سایه سیاهی از رو دیوار رد شد بسم الله گفتم ناپدید شد. یه شب بود پای تلویزیون تنها بودم صدای جیغ شنیدم دیگه اون شب از خونم فرار کردم. دیگه خسته شدم از ترس و لرز از جن ترو خدا کمکم کنید الانم تو خیابونا ولوهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام ،لطفا آقایی که گفتن راهکاری دارن اگه پیام منو میخونن یا هرکسی که میخونه لطفا یه راهکار بگین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ن ا ص ر
۱۸:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
خارج اززوایای دیگراین موجود،خیلی ازمفاهیم بیان شده متضّادبا قوانین واحکام وترتیب بندی گناه وثواب درنیل به جهنم وبهشت برای انسانی که تماماً براساس هوشمندوآزادیش مترتب میشودرانمیشودبه اجباریک موجوددیگربنام جنّ نسبت داد،وحتی اجرای احکام دردنیانیزدرچنین نسبت دادنی مغفول میماند...
Iran (Islamic Republic of)
ن ا ص ر
۱۸:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
خارج اززوایای دیگراین موجود،خیلی ازمفاهیم بیان شده متضّادبا قوانین واحکام وترتیب بندی گناه وثواب درنیل به جهنم وبهشت برای انسانی که تماماً براساس هوشمندوآزادیش مترتب میشودرانمیشودبه اجباریک موجوددیگربنام جنّ نسبت داد،وحتی اجرای احکام دردنیانیزدرچنین نسبت دادنی مغفول میماند...
Iran (Islamic Republic of)
ن ا ص ر
۱۸:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
خارج اززوایای دیگراین موجود،خیلی ازمفاهیم بیان شده متضّادبا قوانین واحکام وترتیب بندی گناه وثواب درنیل به جهنم وبهشت برای انسانی که تماماً براساس هوشمندوآزادیش مترتب میشودرانمیشودبه اجباریک موجوددیگربنام جنّ نسبت داد،وحتی اجرای احکام دردنیانیزدرچنین نسبت دادنی مغفول میماند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
آقای مهرداد شما اولین پیام دادین میشه به من پیام بدین من حرف دارم در مورد جن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
صد رحمت به جن! اعمال بد ما آدمها هزاران بار از قیافه جن ها وحشتناک تر هست گناهان خود رو به گردن اجنه بندازیم. الان که آخرالزمان آدمها خیلی خیلی وحشتناک تر از اجنه شده اند خدا وکیلی جنایات آدمها بیشتره. روی جن رو کم کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
اونا خوبن ما بدیم با اونا کار نداشته باشیم همین اذیت نمیشید
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۲۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام دوستانی کع فکر میکنن خونه ای کع در اون زندگی میکنن مشکل داره و الودع هست لطفا پیام بدن به بنده کع با دو....سه تا راه حل ساده و کاملا رایگان برای همیشه از شر اجنه راحت زندگی کنید دوستان توجه داشته باشید من این پیام رو برای کسب درامد اینجا نگذاشتم همونطور که اول عرض کردم کاملا رایگان ففقط برای ارامش شما هموطن عزیز در زندگی و زکات اندک اطلاعاتی که کسب کردم و رصای پروردگار یک دعای حیر از طرف شما برای من کافی هست همینطور دوسستانی که دچار کابوسهای مکرر شبانه یا بختک هم هستن میتونن پیام بدنراه حل مشکلشون بسیار ساده ههست در ضمن دوستانی که میککن این جیزا خرافاته و مسحره میکنن دوستان کمی از عقل و هوشی کع پروردگار عنایت فرمودند استفاده کنیم و قبل از دهان باز کردن فکر کنیم یعنی از نظر شما دوستان عزیر پروردگار توانا هستی به این بزرگی رو فقط به افتخار وجود انسان درست کرده و این همه اسمانها کهکشانها و بقیه رو برای چند میلیارد ادم درست کردع وبفیه کرات خالی و بدوناستفاده برای تماشای ما درطست شده منطقیه؟
بع نظر من که اصلا اول تحفیق کنید بعت نظرتون رو اعلام کنید
موفق و توانا باشید
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
۰۱:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه مدتی هست با یکی سری از مسایل اینگونه در جدال هستیم خونه پدر خانم در روستاست حیاط بزرگی دارن و مجهز به دوربین . لامپ یکی از اتاق ها مرتب چشمک می زنه تا حالا با این که خودم برقکار هستم نتونستم ردست کنم . تا اینکه چند شب پیش خواهر خانم داشت تو حیاط قدم می زد یه دفعه چراع های تراکتور روشن شد دوربین درست جای تراکتور رو نشون می ده چند بار فیلم رو دیدیم نشونه ای از اینه کسی امده باشه نیست . یه ساعت بعد برادر خانم که اوند رفت با دقت نگاه کردم ردپای دیدیم که مثل یه حیوون باشه بصور اینکه چهار تا نقطه باشه . تو اینترنت زدم همیچین ردی از حیوون پیدا نکردم . البته به اعضاب خانواده چیزی نگفتیم که نترسن فعلا فکرمون رو بد مشغول کرده احتمال می دیم که کار جن باشه . خدا خودش رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام من به کمک احتیاج دارم، تو خونه ای که هستم اتفاق ها دارن جدی میشن، من از وقتی بچه بودم تو یه خونه زندگی میکردم اما یه شب وقتی بلند شدم که یه وسیله بردارم بچه ای از کنارم رد شد فکر کردم خیالاتی شدم و بیخیالش شدم اما اتفاق ها از اون شب شروع شد، الان ۸ سال از اون موقعه میگذره و هنوز تو اون خونه زندگی میکنم،چند ماه پیش به طور منظم ساعت ۳ یا ۴ بیدار میشم آدمایی که هیچوقت تو زندگیم ندیدم به خوابم میان بعضی موقعه ها مثل شکنجه برام هستن بعضی موقعه ها منو به سمت قبرشون میبرن مثلا دوسال پیش یک پسر و یک دختر بچه در خواب دستم رو گرفتن و منو بردن سر قبرشون حتی قيافه اونها هنوز یادمه ، شبا با نوازش موهام بیدار میشم ، صدای تکون خوردن وسایل رو می‌شنوم در حالی که هیچکسی جز من در خانه نیست ، سایه سیاهی میبینم که از اتاق یهو میاد و یه جا وایمیسته ، جای کلی دست روی آیینه حمام یا دستشویی هست جای دست بچه درحالی که تو خونه هیچ بچه ای نیست ، ببخشید که دارم زیاد حرف میزنم اما من واقعن میترسم .. تو آشپزخونه بودم که یکی پشت سرم راه رفت ترسیدم و میخواستم برگردم اتاقم یه قدم برداشتم تا برم چیزی که پشت سرم بود اونم یه قدم برداشت ترسیدم و دویدم انگار جسمی در پشت سرم دویید طوری که صدای نفس کشیدنش رو شنیدم با گریه پشت سرم رو نگاه کردم و چیزی نبود تقریبا دارم دیوونه میشم ...
Iran (Islamic Republic of)
ٱسامه بلوچستان
۰۹:۵۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته بر خواهران و برادران گرامی ، دوستان مطالبی که در این سایت ارائه شده رو تا حدودی خوندم الله به ایشان جزای خیر بدهند که چنین مطلبی رو زحمت کشیدند و گذاشتند تا عموم مردم استفاده کنند . دوستان آگاه باشید که جن وجود داره و نمونه و اشکال مختلف هم دارند بطور مثال دیو ها به شکل گاو هستند و قدرت بیشتری نسبت به جن ها ی دیگه دارند و اکثرا جن به وسیله ی سحر و طلسم به منزل و یا وجود شخصی میاد و اون جن بیچاره رو در واقع اکثرا انسان های ساحر و جادوگر میفرستند سراغ مردم و حتی خانواده ی جن ها مثلا همسر یا فرزند جن هارو ساحرین اسیر میگیرند تا مجبورشون کنند براشون کاری انجام بدهند ، در واقع این ما انسان ها هستیم که داریم بر جن ها ظلم میکنیم و اونهارو تسخیر میکنیم یا زنجیر میکنیم و مجبور به کارهای مختلف ، همینطور هستند جن هایی که خودشون به طرف مردم حمله میکنند یا برای اینکه با مسلمان واقعی دشمنی دارند یا اینکه مکان زندگیشون اونجایی هست که ما زندگی میکنیم یا اینکه در اون مکان گنج یا دفینه ای هست و جن های نگهبان برای اینکه انسان ها نتونند به اون مکان دسترسی داشته باشند افراد رو میترسونند یا اذیت میکنند که از اونجا دورشون کنند و بعضی وقتها هم خود اجنه انسان هارو سحر و جادو میکنند مثلا زمانی که جنی عاشق انسانی بشه چه دختر و چه پسر ، حتی به وسیله ی سحر انسان رو عاشق خودشون میکنند و باهاش ازدواج و عقد هم میکنند بچه دار هم میشوند اما اینکار جایز نیست و به ضرر انسان هست چون ما از خاک هستیم و اونها از آنش سبب بروز بیماریهایی در انسان میشه این عمل و اما راه علاج این بیماری این نیست که پیش رمالان و جادوگران ساحران برین چراکه اونها نه تنها توانایی ابطال سحر رو ندارند بلکه خودشون بخاطر منافع خودشون شمارو سحر میکنند و ازتون سو استفاده میکنند و ازتون پول میکشند و هزارتا دردسر دیگه . درواقع شما باید پیش اشخاص روحانی بروید که اهل ذکر و دعا و عبادت واقعی و با اخلاص باشند چراکه اجنه از چنین اشخاصی رعب و ترس دارند و اگر شما هم خودتون هم با چنین اشخاص عارف و صوفی صفتان خو بگیرید خود شما هم میتوانید جن ها رو وارد دایره ی اسلام کنید تا شخص رو رها کنند و اون سحر و طلسم رو با روحانیت و نوری که در قلبتون دارید با خواندن آیات قرآن و یا گرفتن نام الله باطل کنید ، البته داریم طلسم هایی که با یکبار خواندن باطل میشوند و داریم طلسم هایی که کهنه شدند با چندبار خواندن و دم و فوت کردن بر شخص مسحور باطل میشوند ، جن مخلوق بسیار ضعیفی هست که اگر ذزه ای روحانیت و ایمان در وجود انسان باشه وقتی صداش بزنی حاظر میشه و حرف میزنه یا فقط با یک سلام شخص روحانی بیمار رو رها میکنه و میره پی زندگیش .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۳۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
به نام خداوندی که قدرتی بالاتر از قدرتش نیست تمام اجنه از اسم حضرت علی ع وحشت دارند اونهایی که شیعه هستند دوستش دارند وبراش احترم قائلن و اونهایی که کافرند ازاون امام بزرگوار وحشت دارند :از هیچ امام و پیامبری نمیترسن به جز حضرت علی ع که خود من با اجنه هایی که در منزلم ساکن بودن و اذیتم میکردن با اسم مدد خواستن از حیدر کرار اونا رو فراری دادم
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۱۱:۳۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام دوستان من چند وقتیه تو خونه تنهام ی صدا هایی میشنوم اینه میگه اریا هی اسممو میگه تقریبا خونه مادر بزرگم بودم اتفاق افتاده هی اسمم تکرار میشده و هرچقدر میگفتم بله بعد هیچ صدایی نمیومد و میرم حیاتو میدیدم هیشکی نبود و یه اتفاق دیگه هم برام افتاده
جاهایی ک تنهام چشمو میبندم مثلا جن اینارو میبینیم بعد تو مغزم هی فرو میره و همینطور کلا جاهایی مثله ی اتاق اینا میرم درش بسته باشه بیخود میترسممیشهبگید چطوری حلش کنم تا اتفاق نیوفته ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۱۴:۰۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
نمیدونم الان کسی نوشته های منو میخونه یا نه ولی من به ضرس قاطع میتونم بگم جن وجود داره و دلایل خودمو هم میگم:
اولا جن در تاریخ حتی قبل از ادیان در بین مردم شناخته شده بوده و بعد ادیان هم وجود جن رو قبول داشتن.
دوما مسئله مهم بعدی اینه که مردم جهان و خاورمیانه بارها و بارها گزارش مواجه شدن با اجنه رو دادن و البته جالبه که عده ای اصرار دارن که این گزارشات مردمی همه توهم هستن و سوال من از این افراد اینه که چند میتونن توهم بزنن؟ یک نفر دو نفر صد نفر یا هزار نفر؟ ما میلیونها گزارش داریم شما برید توی روستاها بپرسید اکثر مردم یه برخوردی با جن داشتن و مطمئن باشید دروغ نمیگن یک پیرزن ۸۰ ساله و یا پیرمرد ۹۰ ساله به چه دردش میخوره دروغ بگه؟
حتی اونا اکثرا خاطره برخورد با جن رو طی ۵۰ سال همیشه همونطور تعریف کردن که روز اول تعریف کردن ، چون اگه دروغ گفته باشن یادشون میره ، ولی پدربزرگ و مادربزرگ من از بچگی تا بزرگ سالی همیشه همونو گفتن و صدها گزارش دیگه مثل این موجوده فقط کسی نیست گوش کنه و اونا هم به کسی نمیگن.
پس نمیشه همه این گزارشات توهم یا دروغ باشه حداقل ۹۰٪ از اونا راست میگن پس چرا عده ای اصرار دارن بگن جن وجود نداره و همه اینا خرافاته؟ چون ما اینجا با نظریه طرف نیستیم با تجربه میلیونها آدم مواجه هستیم.
پس انکار کردن واقعیت توسط آدما و حتی علم کمکی در شناخت اسرار جهان نمیکنه ، مثل همون موقع که یه دکتری توی انگلیس میگفت یه چیزی روی دستامون هست که اگه بشوریم باعث میشه کمتر مریض بشیم و عفونت کنیم و بعد کل جامعه پزشکی اون موقع بهش خندیدن ، پس علم هم اشتباه میکنه و لطفا علم رو معیار ۱۰۰٪ قرار ندین ، چون علم امروز نسبت به علم فردا ناقصه پس تجربه انسانها رو معیار قرار بدین بهتره.

و من از روی تجربه این همه آدم در نزدیکان خودم و کلی آدم دیگه در خاور میانه و جهان که گزارش دادن میگم جن هست و مطمئنم هست چون غیر از اینا خودمم ۳ تجربه کوچیک در برخورد با اجنه داشتم ولی کوچیک بودن ، یکبار وسط بیابون در یک روستای دورافتاده از ته یک دره ساعت ۲ شب صدای گریه نوزاد شنیدم و واقعا ترسیدم و سریع از اونجا رفتیم و یکبار دیگه هم با ۲ نفر دیگه رفتیم سمت قبرستان همون روستا که ساعت ۱۲ شب بود و من به همراهانم گفتم لطفا زیاد اسم جن رو در بیابون نیارید و موقع شب نیارید چون شنیدم باعث جذب اونا میشه ، همین لحظه یک سنگ اندازه حبه قند پرتاب شد جلوی ما سه نفر و ما تا ۳۰ ثانیه با وحشت اطراف رو نگاه کردیم ولی هیچی نبود ، مطلقا هیچی اونجا نبود پس سنگ رو کی از رو به رو طرف ما پرتاب کرد؟
ما که با ۳ تا چراغ قوه قوی داشتیم همه جارو می‌دیدیم پس چی طرف ما یک سنگ پرتاب کرد اونم وسط بیابون جایی که هیچ جا برای مخفی شدن نبود.
و یکبار هم با یک نفر ساعت ۱ شب رفته بودم نزدیک همون دره که صدای نوزاد شنیده بودیم ، اونجا همراه من قسم می‌خورد که شونه اش لمس شده ، و هنوز بعد گذشت ۳ سال وقتی یاد اونروز میفته می‌ترسه.

من در کل از وجود جن مطمئن هستم و اونارو یکسری موجود درنظر میگیرم که مثل ما انسانها در طبیعت خلق شدن و به تکامل رسیدن ولی اونا در یک بُعد دیگه زندگی میکنن به خاطر اونه دیده نمیشن و هر وقت بخوان میتونن بیان توی بُعد ما.
بدن ما از ماده درست شده و بدن اونا از انرژی یا شاید بهترش پلاسما یعنی گاز بسیار داغ یعنی عنصر آفرینش اونا گاز بسیار داغه که بهش توی علم پلاسما میگن و آب داغ میتونه روی پلاسما تاثیر منفی بذاره به خاطره اونه میگن یکدفعه آب داغ رو روی زمین نپاشین.
همینطور میدونم آدما برای انجام طلسم و جادوهای سیاه از جن ها کمک میگیرن و در بیشتر طلسمات سنگین در واقع جن داره کار رو انجام میده ، طلسم میتونه یک قرارداد بین یک جادوگر و یک جن باشه که به موجب اون قرار جن کاری رو انجام میده.

کلا دنیای بسیار پیچیده و ترسناکی وجود داره که من فقط دوست دارم بدونم چه خبره ولی هیچ وقت دوست ندارم از جن ها چیزی بخوام و خودمو به دردسر بندازم فقط دوست دارم بیشتر در مورد اونا بدونم عطش دانش دارم.
Canada
سهیل
۱۳:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
به نظر من وجود اجنه قابل اثبات شده - اونهم توسط استاد بزرگی همچون کوهیار هیتاسیان - شما اگر نگاهی به کانال هیتاسیان بیندازید یقیین پیدا میکنید
واضحترین تصویر و ویدیو از جنیان در این کانال ثبت شده.
Iran (Islamic Republic of)
sanaz
۱۶:۴۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام مطالب عالی
من و مادرم دیشب توی اتاق خواب بودیم که یک باره مادرم شروع کرد به گفتن بسم الله وقتی چشمام رو باز کردم روبه روم یه فرد رو دیدم که انگار یه چادر سیاه انداخته روی خودش و بعداز گذشت شاید ۱۰ دقیقه هنوز میدیدمش و مادرم هنوز درحال گفتن ذکر بود بعد از اون از ترس چشمام رو بستم وقتی چشمام رو باز کردم دیگه ندیدمش صبح که بلند شدم و از مادرم پرسیدم چرا مدام میگفت بسم الله گفت یه فرد مثل همونی که من دیدم رو دیده که داره بهش نزدیک میشه و بعد از گفتن ذکر از کنارش رد شده اما فردی که مادرم میدید رو من نمیدیدم و فردی که من میدیم رو مادرم نمیدید میخوام بدونم ایا جن بوده روح بوده موکل بوده یا موجودات ماورایی چون ما روبهروی تختمونیه ایینه داریم
Iran (Islamic Republic of)
مهران خردمند
۱۴:۲۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
من بودم از ترس تا یگ هفته به مامانمم سلام نمیکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
عاشقش شدم
Germany
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام اگرحروفی کف دست نوشته شودنشان جن می تواندباشد؟کف دست من حرف ج. ر وقلب بود راهنمایی کنید
آخرین اخبار