دلیل افزایش کرونا در هند چيست؟

ویدئویی از برگزاری یک مراسم سنتی پرتاب کود گاو در هند منتشر شده، مراسمی که شاید یکی از علت های مهم آمار بالای ابتلایان هندی ها به کرونا باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که این روز‌ها کشور هند با جهش شدید کرونا و افزایش شمار مبتلایان مواجه شده انتشار ویدئویی از برگزاری یک مراسم سنتی در این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. پس از انتشار ویدئویی از تجمع پیروان مذهبی در «کومبح مِلا» واقع در هاریدوار، یکی از بزرگترین اجتماعات مذهبی جهان، اکنون کلیپی از حضور افراد محلی در مراسم سنتی نبرد پیداکال در ایالت آندرا پرادش خبرساز شده است.

این کلیپ ۲۳ ثانیه‌ای صد‌ها نفر را در روستای کاروپالا در منطقه کورنول نشان می‌دهد که دور هم جمع شده اند تا در نبرد پیداکال، یک نبرد سنتی شامل پرتاب کود گاو به سمت یکدیگر شرکت کنند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این افراد در حالی که بدون ماسک هستند و در فاصله نزدیک به هم حضور دارند به سمت یکدیگر کود گاو پرتاب می‌کنند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ برگزاری این مراسم در تاریخ ۱۴ آوریل در ایالت آندرا پرادش در حالی خبرساز شد که طی روز‌های گذشته در این ایالت بیش از ۴ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار