باز هم بي‌بي‌سي ماهيت بهايي‌_صهيونيستي ضد ايراني خود را نشان داد:

بي‌بي‌سي فارسي: ايران کشوري جعلي است + فيلم

شوراي سردبيري بي بي سي فارسي که بنا به گفته خبرنگاران و مديران اين شبکه براي به روي انتن بردن يک موضوع ساعت ها به گفتگو مي نشيند هنگام حضور نتانياهو در مجمع عمومي سازمان ملل با دريافت يک خط رسانه اي از سرزمين هاي اشغالي يكبار ديگر تريبون خود را به صورت همه جانبه در اختيار اين رژيم جعلي قرار داد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ افتتاح شبکه‌اي وابسته به "فرقه ضاله بهاييت" که کار خود را در ابتدا با يک "مدير بهايي" و از يک راديو شروع کرد، فضاي رسانه‌اي "دربار سلطنتي انگليس" را به اين سمت سوق داد که براي نيل به اهداف خود  اين بازوي فارسي‌زبان که اغلب کارمندان، نويسندگان سردبيران و مجري‌هاي آن بهايي بودند را بسط و گسترش دهد. 


"موقر باليوزي"، "موسس راديو بي‌بي‌سي فارسي"

"راديو بي‌بي‌سي فارسي" چندين سال فعاليت کرد و علاوه بر داشتن رديف بودجه مستقيم از "دربار انگليس" به خاطر "حمايت از بهايي‌ها" از سوي اين فرقه ضاله نيز حمايت مي‌شد. نزديکي و قرابت اعضاي فرقه ضاله بهاييت به صهيونيست‌ها و قرار داشتن "قرارگاه" اين "فرقه صهيونيستي" در "سرزمين‌هاي اشغالي" باعث شد بي‌بي‌سي به حامي شماره يک صهيونيست‌ها نيز تبديل شود.

فعاليت‌ها گسترش پيدا کرد تا اينکه دربار سلطنتي انگليس با اختصاص رديف بودجه مالي ديگر سايت و سپس "تلويزيون بي‌بي‌سي فارسي" را نيز وارد ميدان رسانه‌اي کرد. شکي نيست که بي‌بي‌سي فارسي اهداف و دستورالعمل‌هاي استعمار پير، فرقه ضاله بهاييت و از همه مهم‌تر صهيونيست‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده است.

از همان روزهاي آغاز فعاليت تلويزيون بي‌بي‌سي فارسي حمايت‌هاي بيشتر پيداي مديران و سردبيران اين بازوي رسانه‌اي از خط فکري صهيونيست‌ها و فرقه ضاله بهاييت باعث شده بود تا اين شبکه تبديل به محلي براي رفت و آمد صهيونيست‌ها، حاميان آن‌ها و اعضاي فرقه ضاله بهاييت شود.

"بهروز آفاق" "موسس و رئيس تلويزيون بي بي سي فارسي" که خود از "بهاييان به نام در لندن" است اين شبکه را پايه گذاري نمود و در تمام برنامه‌هايي که خط و سوي اسراييلي داشت تمام حواسش به سمت آن‌ها بود.


"بهروز آفاق"

در يکي از موارد نزديک به دو ماه پيش بود که بي‌بي‌سي فارسي با دعوت از فردي که از مديران ارشد "لابي صهيونيستي در لندن" است
او را به عنوان يک کارشناس معرفي کرد تا اين فرد در قامت يک کارشناس به القاي تفکر صهيونيست‌ها بپردازد.

"شوراي سردبيري بي‌بي‌سي فارسي" که بنا به گفته خبرنگاران و مديران اين شبکه براي به روي آنتن بردن يک موضوع ساعت‌ها به گفتگو مي‌نشيند هنگام حضور "نتانياهو در مجمع عمومي سازمان ملل" با دريافت يک خط رسانه‌اي از "سرزمين‌هاي اشغالي" تريبون خود را در اختيار اين رژيم جعلي قرار داد رژيمي که به واسطه "جنگ جهاني اروپاييان" به "خاورميانه" تحميل شد و از 64 سال پيش تاکنون با قتل و تجاوز و اشغالگري به حيات منحوس خود ادامه داده است.



بي‌ بي‌سي هفته گذشته در حقيقت مهمان نتانياهو بود تا "قاتل کودکان غزه" در يک فضاسازي رسانه‌اي از تريبون فارسي‌زبان اختصاصي‌اش ديدگاه‌هاي مضحک خود را بيان کند.

شوراي سردبيري بي‌بي‌سي فارسي که همه تلاش خود را براي در اصطلاح رسانه‌اي در آوردن مصاحبه نتانياهو انجام داده بود ساعت‌ها پيش از پخش اظهارات مضحک نتانياهو به گفتگو و مذاکره نشسته بود تا سوالات مجري برنامه بعد از اتمام مصاحبه را تعيين و جهت‌دهي کند.



"نادر سلطان‌پور" که در برنامه‌هاي گفتگو محور بي‌بي‌سي بهترين نوع به اصطلاح در آوردن گفتگو را اجرا مي‌کند با "مهاجراني" "وزير دوران اصلاحات" دور يک ميز نشستند تا سلطان‌پور تمام تلاش خود براي تاييد و "مشروعيت‌ بخشي به رژيم غاصب صهيونيستي" انجام دهد. هنوز اندکي از اغاز گفتگو با مهاجراني نگذشته بود که نادر سلطان پور در راستاي تاييد موجوديت منحوس رژيم صهيونيستي ماهيت حقيقي رسانه ضد ايراني بي‌بي‌سي فارسي را آشکار کرد و در يک اظهار نظر مضحك، ايران را کشوري جعلي خواند.

فیلم جنجال برانگیز اظهارات مجری بی‌بی‌سی فارسی در خصوص جعلی بودن ایران را اینجا ببینید.

بلافاصله بعد از افشاي ماهيت حقيقي بي‌بي‌سي فارسي که عناد او با ايران اين بار از زبان سخنگويي به نام نادر سلطان‌پور مطرح شده بود مجري بي‌بي‌سي با آوردن اين عبارت که رژيم منحوس غارتگر 64 ساله، يک کشور است ماهيت حقيقي بي‌بي‌سي را بيش از پيش افشا کرد.


 
اينکه شوراي سردبيري بي‌بي‌سي فارسي که اغلب نفرات آن به دربار سلطنتي انگليس رفت و آمد دارند و عضو تيم رسانه‌اي انگليس محسوب مي‌شوند، چرا ايران چندهزار ساله را جعلي معرفي مي‌کند(!؟) و رژيم منحوس صهيونيستي 64 ساله را با تمدن چندهزار ساله مي‌داند ريشه در سياست‌هاي استعمار پير، فرقه ضاله بهاييت و رژيم کودک‌کش صهيونيستي دارد.  

*تشکيل "کمپين‌هاي ضد بي بي سي" در "شبکه‌هاي اجتماعي":

بلافاصله پس از توهين بي بي سي به کشور ايران کمپين‌هايي ضد بي بي سي فارسي در شبکه هاي اجتماعي تشکيل شد تا هويت حقيقي اين شبکه سلطنتي را بيش  از پيش برملا کند. 

کاربران ايراني با تشکيل صفحاتي در شبکه‌هاي اجتماعي ضمن محکوم کردن بي بي‌سي فارسي در جعلي ناميدن کشور چندهزار ساله ايران عنوان کردند که تا زمان عذرخواهي رسمي مديران بي‌بي‌سي فارسي اين شبکه را همچون گذشته بايکوت كرده و به اعتراض خود عليه اين شبكه ضد ايراني ادامه مي دهند.

تعداد کاربراني که در حال پيگيري صفحات کمپين ضد بي‌بي‌سي هستند لحظه به لحظه در حال افزايش است و کاربران هر يك به طريقي به پاسخ بي‌بي‌سي روي آورده‌اند.

















انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
آریایی
۱۸:۴۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
راست میگه دیگه، کافیه ببینید که چقدر ملل مختلفی در مرزهای ایران زندگی میکنن که ربطی به هم ندارن! ترک و کرد و ترکمن و بلوچ و عرب و ...! مشخصا مرزا رو همینطوری کیلویی تقسیم کردن و یه تاریخی هم واسه این ملل زیر سلطه نوشتن که صداشون در نیاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
bbc توسط صهیونیسم تامین مالی میشود
United States of America
واقع بین
۱۱:۱۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
ایول
شما نظرات مخالفاتونو پخش نمی کنید
چقدر جالب!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۷:۱۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
این بی بی سی و اسرائیل است که جعلی است نه ایران با بیش از 2500سال قدمت تاریخی
Iran (Islamic Republic of)
حسن کریمی
۲۳:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
مجری بی بی سی تابع اربابش هست اگراون بگه ماست سیاه است اون تایید می کنه وای به زمانی که روبروش نشسته باشه
Germany
غلام
۲۲:۲۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
مال اینه که زیاد خورده الکلش زده بالا توهم می زنه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۰۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
سلام به همگی؟
دوستان ول کنین ؟برای شبکه ...؟؟ انقدر جوش زدن داره ول کنین هر چقدر ... میخورن بخورن ؟مثل نتانیاهو؟که میگفت ما ایرانیان شلوار جین نمی پوشیم ؟ همین انقدر میدونه بد بخت حالا حرف از تمدون ایران میزنه؟

ایران وطنم خاکش کفنم
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۹:۲۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
بی بی سی خیلی بیشعوره غلط اضافی کرده تو چی می دونی ایران چیه
ایران عزیزم همیشه سرفراز باد
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۷:۴۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
بابا عجب رویی دارید جعلی بودن یک کشوری که قدمت چندین هزارساله داره رو شما تعیین میکنید باید تو سواد وعقل شما شک کرد.مرگ بر وطن فروش مرگ بر بی بی سی جانم فدای رهبرم جانم فدای وطنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
اینها از بدبختی و ضعف خودشان هست ,اگر این حرفا را نزنن که از گرسنگی می میرند . ننگ بر انها
-
حسن حسن آباد
۱۵:۳۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
بی بی سی فارسی نهایت یک شبکه رادیو تلویزیونی غیر معتبر بیشتر نیست ولی ایران یک کشور و یک حکومت بزرگ اسلامی است.
Iran (Islamic Republic of)
world
۱۴:۳۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
یه عده به خاطر پول حاضرند کشورشون هم بفروشند
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۱:۲۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
تف بر شرف هرايراني كه غيرت ونانش رامديون بهاييت وصهيونيسم ميدونه .اينهاايراني نيستند.زبان فارسي وايراني بودن برسلطان پور وامثال اينها حروم باشه ايشااله.تف بر غيرتتون نانخورهاي بهاييت
Iran (Islamic Republic of)
behzad
۰۱:۲۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
باید عذر خواهی رسمی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۲:۳۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
شبکه های ضد انقلاب فقط واسه منافع خودشون میجنگن نه برای ایران و ایرانی.هرجا یه چیزی از مسولای ایرانی میبینن سریع مظلوم نمایی میکنن و به نفع مردم حرف میزنن درحالی که در اصل دنبال منافع خودشونن و ما مردم رو وسیله قرار میدن، ولی حناشون دیگه پیش ما رنگی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
lمحسن
۲۱:۳۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
ایران قدمتی دارد بیش از هفت هزار سال به طوری که وقتی نیاکان بعضی از مدعیان روی درخت زندگی می کردند نیاکان ما در اوج تمدن بودند و در کاخ های زیبا زندگی می کردند .بی بی سی شکوه تمدن ایران تحریف نخواهد شد حتی به قیمت خون ما.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۱:۰۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
با سلام
آیا هیچ زمانی انگلیس نسبت به ما دلسوزی کرده که حالا بی بی سی بخواهد برای ما دلسوزی کنه ؟ معلومه که بی بی سی دشمن ماست و از راه اعتماد سازی به شیوه چند خبر راست و یک خبر دروغ به ماموریت خودش می پردازه.
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۲۰:۱۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
شبکه بی بی سی شعورش به چی می رسه که بخواد قدقد کنه.
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی جهان بین
۱۹:۴۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
تجمع مشتی تروریست و جانی و آدمکش به پشتیبانی انگلیس پلید و آمرکای صهیونیست پرور و جهانخوار در سرزمین مقدس فلسطین بنام سرائیل غاصب و جعلی و بی هویت و بی وطن درست کرده اند و شصت سال است جنایت می کنندا
Iran (Islamic Republic of)
داریوش بخشی
۱۷:۵۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
اگر بی هویتیم چرا اثار باستانی چند هزار ساله مارا می دوزدیدو سر در سازمان ملل باشعرا بنام ایرانی منور می کنید بی شک در حال فرو ریختن هستید
-
پوریا
۱۴:۱۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
زنده باد ایران و ایرانی
زنده باد کسانی که ایرانی بودند و ماندند
حتی در سخت ترین شرایط

به حرف اینها حتی توجه هم نکنید
اینا همشون وطن فروش و خائن هستند.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
سلام.من برنامه مورد نظر را دیدم این ماهیت اصلی بی بی سی است ومتعلق به این زمان نیست از این مجموعه چه توقعی میتوان داشت نادر سلطان پور مهره ای خود فروخته است وجیره خوار که با این بیان ناصواب ماهیت خود را آشکار ساخت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
این بی بی سی که خودش جعلیه!!!
Turkey
ايمان
۱۴:۰۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
بابا به نظر من اين أشغالها ارزششو ندارن كه بهشون فكر كنيم به قول امام رحمت ا... بزار اونقدر از ما ناراحت باشن كه بميرن
Iran (Islamic Republic of)
رحمان محبی کیا
۱۳:۲۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
بابا یه اشتباه لپی بوده بنده خدا از بس دور و برش از این جعلی ها بوده دست پاچه شده به جای اسراییل گفته ایران.اخه اونا بهتر از ما از تاریخ کشور ما خبر دارن.چون اونا بیشتر از ما به موزه لوور و لندن و...دسترسی دارن.اون مجری هم که این حرفو زده من میدونم خودش جعلیه.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۴۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
این بیچاره تقصیر نداره.قطره آبی افتاد رو مورچه داد زد برسین دنیا رو آب برد.سلطانپوربهایی و اربابهای صهیونیستش با قدمت 60 ساله ومرض قلبی وآلزایمر مغزی که دارند نباید ونمیتونند درک درستی از مفهوم قدمت چهار هزار ساله داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۱۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
بر سر در سازمان ملل منشور کورش می درخشد منشور 2500 ساله ایرانی زمانی این منشور نگاشته شده که انگلیسی ها بر روی درخت زندگی می کردند. این است تمدن ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۱:۵۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
باسلام وقتی مااز کشوربزرگ وقدرتمندی که دارای پیشینه ای قبل ازمیلاد مسیح است میبینیم اینطورعصبانی هستندوبا بی شرمی تمام آن را کشوری جعلی می نامندمعلوم است که ایران عزیزومقتدرآنقدرقوی است که ترس ووحشت وجودشان را فرا گرفته وهذیان میگویندچون اگر ازیک بچه اروپایی سوال کنید تاریخ ایران را برایشان میتواند بیان کندوپی به حماقت آنها میبرد.زنده باد ایران وایرانی
Germany
محمد
۱۱:۵۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
اگه این ملعون ها برن یه سر به موزه بریتانیا بزنند میفهمند ایران چقدر قدمت داره
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۱۱:۴۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
خدا رو شکر که این بی شرفا خودشون کاری کردن که ماهیت اصلی شون برای همه مردم روشن بشه.
-
مهندس هوشیار
۱۱:۱۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
سلام خدمت همه ایرانیان عزیز.نه این که این شبکه خیلی راست میگه و حرفاش صحت داره آدم از این حرفاش تاثیر میگیره.ههههه چه جکی گفته.یعنی عجب جکی بود.متاسفم واسه کسایی که تلوزیون داخلی کشور رو واسه خودشون و خانوادشون تحریم کردن و ماهواره و شبکه های دروغین غربی رو مورد پسند خودشون قرار دادن.خیانت به وطن فقط این نیست که از کشور خارج شد و راجع به کشور چرند گفت.همینام خائن هستن.یا شبکه هایی که فیلم های ترکیه ای رو پخش میکنه که همشون دارن خیانت رو به خانواده ها آموزش میدن.واقعا تاسف داره.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۴۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
زنده باد ایران اسلامی
شرم بر این وطن فروشان که برای لقمه نونی تمام عزت و شرف ممکلت خودشون رو زیر پا میگذارن
Germany
جانباز جنگ
۱۰:۰۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
واقعا اینها چقدر احمقند! آیا کشوری باستانی تر از ایران در دنیا وجود دارد؟ رژیمی که با من همسن (64)است (اراذیل)کشوری مستقل قلمداد میشه ولی ایرانی که بیش 2500سال قدمت دارد جعلی خوانده می شود!!! آقایان یا حمارند یا خود را به حمارت زده اند
Iran (Islamic Republic of)
محممود
۰۹:۵۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
وقتی ایران که یکی از باستانی ترین وریشه دار ترین کشور هااست بوسیله شبکه وابسته به صهیو نیست ها نفی می شود چه دلیلی دارد که کسی به آنها اعتماد داشته باشد .
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحمدحسيني
۰۹:۴۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
دروغگوي ذات دروني بي بي سي است .حتما" 4روزديگر اسرائيل پيشنه 7000هزارساله خواهدداشت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
زنده باد ايران و ايراني
ايران ناموس هر ايراني وطن پرست و خاك پر از قداست است و وجب به وجب ان بوي خون شهيداني رادارد كه ايرانيان برايشان حرمت واحترام قايل هستند درووووووووووود بر وطنم ايران بوسه بر خاك پاكت بر جاي جاي تو ايران هميشه پر عزمت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
یه عده حیوان بی سواد و پست در مورد کشوری که دارای تاریخ و تمدن چند هزار ساله است نظر میدن.ارزوهاتون نسل به نسل به گور میبرین .ایران مهد دلیران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
خاك بر سر اين وطن فروشهايي كه براي بي بي سي كار مي كنند و با ذلت و خواري زندگي ميكنن وبراي خوشايند ارباباشون كه چندرغاز پولشون بده تن به هر كثافت كاري و ذلتي ميدن احمق هاي وطن فروش ايران داراي بزرگترين تمدن در دنياست كه چندين هزار سال قدمت داره و مردمانش با اصالت هستن و پدر و مادرشون معلومه نه يك عده جهود بي اصل و نصب كه نه پدرشون معلومه ونه مادرشون ونه مليتشون و به قول شاعر من از روييدن خار بر سر ديوار دانستم كه ناكس كس نمي گردد از اين بالا نشستنها
-
كيا
۰۸:۱۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
اي مگس!عرصه سيمرغ نه جولانگه توست/
عِرض خود مي بري و زحمت ما مي داري.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۸:۱۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
اینها خودشون جعلی اند وهویتشون رو باختند
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۴:۳۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
بدبختا خواستن عقده خالی کنن چون ما همش میگیم اسراییل جعلی هست .اونا هم اومدن به ما گفتن.
ولی این حرف شعری بیش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی بسیجی
۰۰:۲۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
تمام گرفتاری های ایران از دوران صفویه تا اکنون منشا انگلیسی دارد . به نظر می رسد که انگلیس خواب جدیدی برای ایران دیده است . دشمن درجه یک ایران انگلیس
-
امیر
۰۰:۰۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
قافیه چو تنگ اید/شاعر به جفنگ اید
به مسولان بی بی سی خواستم پیشنها کنم اگه می خواهند یک جلد تا ریخ تمدن بدم یه نگاهی بندازن تا بفهمن(البته بعید می دونم ادم فهمیده ای داشته باشن)که اولین نشانه های شهر نشینی مربوط به تپه های سیلک کاشان میشه که حدود ده هزار سال قدمت داره.راستی ده هزار سال پیش کجا بودید؟ مشغول استعمار و برده داری؟شاید اصلا نبودید!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
davuod
۲۳:۱۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
اوناییکه هر روز زندگیشون با بی بی سی تنظیم میشه باید خجالت بکشن .
Hong Kong
محمد
۲۲:۳۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
لعنت به تک تک این افراد بی بی سی و کل این شبکه های ماهواره ای . تا اخرین قطره خونم از ایرانم محافظت میکنم
میشه از جمگ نرم هم مطالبی رو بزارید؟
Iran (Islamic Republic of)
امین براتی
۲۲:۳۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
یه ضرب المثل لری هست که میگن هر چی لر ایگو و سوز دل ایگو یعنی هرچی این یارو میگه از سوز دل وداشتن عقده میگه مرتیکه این فرقه ضد انسانیه بهایی رو میگم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
خدا را شکر که دشمنان ما علاوه بر اینکه احمق آفریده شده اند بی سواد هم هستند چون اصلاً تاریخ را نخوانده اند که بفهمند چه کشوری جعلی است و خاک بر سر کسانی که خود را ایرانی می دانند و به کشور خود خیانت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
مادرت جعلیه کثافت احمق
بی بی سی دیگه ... نمانده که بخوره مجبوره از این ... زیادی بخوره مطلب ندارین درشو ببندید وبروید دنبال اصالت خودتان
نامردید اگر نظر مرا نگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
احتمالا سلطان پور هیچ اطلاعی از نام خودش هم نداره و قدمت نامش را نمی داند که یک نام اصیل ایرانی است مگر اینکه اسمشان نادر نباشد احتمالاً قاطر است چون حمالی انگلیس را میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
هیگ همینطوری میخواهد رابطه بزنه .با پا پیش میکشند و با دست پس میزنن .این انگلیسها قابل اعتماد نیستند .دوری و دوستی
Iran (Islamic Republic of)
1010
۲۱:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
چرا با احمق دارین کل کل میکنین ول کنین این احمق ها رو مشکل روحی روانی داره bbc
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
من در خانه ام اصلا به هیچ وجه بی بی سی را گوش نمیکنم چون همش چرت و پرت میگن .طوری صحبت میکنند که انگار در ایران خفقانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
از بی بی سی توقعی نداریم امااینهایی که به نظرات دوستان منفی میدن وهم عقیده بی بی سی هستن از بی بی سی کثیفترند
Iran (Islamic Republic of)
علی میرزاجانی
۲۰:۳۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
با سلام
می خواستم بگم که ایا شبکه بی بی سی ان قدر بی فکر است که می گوید ایران یک کشوری جعلی است
Iran (Islamic Republic of)
علی عنبری
۲۰:۲۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
اگر خدا بخواهد دشمن سبب خیر میشود. با دست خود شان رسوا میشوند آنها بهتر از ما ایران را میشناسند . چو ایران نباشد تن من نباد
Iran (Islamic Republic of)
yaghobi
۲۰:۲۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
جعلی بودن خودشون که بیشتر نمایانه میرن چندتا مزدور وطن فروش رو دوربر خودشون جمع میکنن واین اراجیف رو میگن بنظر من جعلی اون شبکه بی خاصیتشونه واونایی که تمدن چندین ساله کشورشونو جعلی میخونن بخاطریکه این بی شعورا بهشون بگن آفرین خوب گفتی خاک برسر بی شعورت کنن احمق تو کی هستی که ایران عزیز و دوست داشتنی ما رو جعلی میخونی جعلی خودتی ومشوقینت هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
خوب اگه ایران جعلیه لطف کنین آثار باستانی ما رو که باعث افتخا موزه های شماست به ما پس بدین اگه ایران جعلیه آثارش هم باید جعلی باشه دیگه ما قبولش داریم پسش بدین به ما.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
yasahar
۱۹:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
ترکها یه مثل خوب دارن که میگه ایت حورر گروان کیچر یعنی سگ پارس میکنه کاروان رد میشه اینا مثل سگ بلدن فقط پارس کنن
ازجای دفاع میکنن که اصالت ندارن افتخارشون کشتن زن بچه بی دفاست خاک برسرهمشون
Iran (Islamic Republic of)
amir3000
۱۹:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
واقعا که برن خجالت بکشن،ما تو ایران که سال های ساله که وجود داشته و وجودخواهد داشت.
United States of America
پسر ایران
۱۹:۱۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
به گردانندگان بی بی سی میخام بگم بهتره خفه بشید و سرتون تو کار خودتون باشه
شما اینقدر شعور ندارید که تاریخ 5000 ساله یه کشور رو نادیده میگیرید و چرندیات سر هم میکنید
به چه حقی غلط اضافه میکنید؟توهین به وطنم توهین به منه
پاینده باد میهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
برای شناخت قدمت ایران این احمقهای خود فروخته کافیه یک سری به موزه های خودشون بزنند و اشیایی که پدران دزدشان از ایران چند هزار ساله عزیز ما دزدیده اند را ببیند اگر سواد دارند بخونند درباره این سرزمین کهن پاینده باشی ایران من
Switzerland
فریدون
۱۸:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
شبکه بی بی سی که همان بهتر بگوییم شبکه بهائی از پیشرفت و اقتدار و عزت کشور عزیزمان ایران آنقدر عصبانی است که از خود بی خود شده و کسی که از خود بیخود بشه هر چیزی میگه حتی ... !
Netherlands
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
اره والا ما هر بدبختی میکشیم از انگلیس وبنگاه سخن پراکنیش بی بی سیه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۴۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
همین فتنه88را اینها براه انداختند ومتاسفانه سران فتنه 88عامل همین bbc شدند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
bbc همیشه فتنه گر بوده است و در این شکی نیست
United States of America
محمد
۱۷:۳۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
لطفا اگر کسی صفحه ی این شبکه ی لعنتی رو توی شبکه های اجتماعی لایک کرده همین الان بره و دیسلایک کنه.
United States of America
محمد
۱۷:۳۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
لعنت به این شبکه های بهایی
BBC Persian
Manoto 1
پست فطرت های مزدور
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۱۶:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
فکر کنم الان دارن به حرف خودشون می خندن.
اگه سواد دبستانی داشته باشن که ندارن می دونن ایران یعنی چی..
ایران یعنی عزت ، یعنی سربلندی
مرده باد دشمنان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان بیابانی گیلاندهی
۱۶:۴۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
من میخواهم به bbcفارسی بگویم که کمی به دور و اطراف خودش نظاره گر باشد تا قدمت چند هزار ساله ایران را به درستی ببیند.
ایران همیشه پایدار و جاویدان
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۱۶:۳۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
از بی بی سی اگر غیر از این انتظار داشته باشیم غافل شده ایم ولی آنهائی که ایرانی و نمک خوده این ملتند چرا؟
بی بی سی هم یک رسانه جعلی همچون اربابانش و موجودیتش هم زائیده همان تفکرات است ؟ بی بی سی ارزش نگاه کردن ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۴۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
من موندم چرا بعضی ها اینقدر بی فرهنگ
هستن که منفی میدن...واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
لعنت به ضد انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۱۹:۴۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
واقعا متاسفم واسه کسایی که منفی زدن برای این نظر
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
سلام در کثیف بودن و هدف دار بودن bbc شکی نیست تقریبا همه شناختنش .بهتر نیست تو رسانه یه کمی هم در مورد شبکه های بدتر و مخربتری مثل manoto ,farsi 1 و... اطلاع رسانی کنید فکر میکنم اونا خیلی بیشتر از bbc در حال تخریب کردن از درون ایرانن. ممنون
آخرین اخبار