انتخاباتی گم شده در تقویم با این همه مدعی؛

تعلل در انتخاب رؤسای ورزش این‌ بار در کمیته ملی المپیک

ماجرای خبر ساز شدن کمیته ملی المپیک تمام شدنی نیست و برگزاری این انتخابات جنجالی نیز گویا هم‌چنان متمایل به تعویق افتادن است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، انتخابات کمیته ملی المپیک که قرار بود 25 آذر برگزار شود هم‌چنان با بحران تعویق دست و پنجه نرم می‌کند. تعویقی که به نظر می‌رسد ردپای پیشنهادات موردنظر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و سازمان بازرسی کل کشور در آن دیده می‌شود.

از 25 آبان ثبت نام برای انتخابات کمیته آغاز شد اما هنوز کسی به صورت رسمی ثبت نام نکرده است، اگرچه شنیده‌ها حاکی از آن است که "باقرزاده" رئیس فدراسیون شمشیربازی، "شایسته" رئیس فدراسیون تنیس، "علیپور" رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، "زارع‌پور" رئیس فدراسیون تنیس روی میز، "هاشمی‌طبا" سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، "مهدی هاشمی" رئیس فدراسیون تیراندازی، "شاهرخ شهنازی" عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، "علی کفاشیان" رئیس فدراسیون فوتبال و "کامبوزیا" رئیس فدراسیون شطرنج فرم ثبت نام را دریافت کرده‌اند.



* تعویق یک ماه تا 45 روز در انتخابات


در جلسه هیئت اجرائی کمیته ملی المپیک موضوع تعویق زمان برگزاری انتخابات نیز مطرح شد.

طبق شنیده‌ها از یک منبع آگاه با توجه به پیشنهادات قبلی گودرزی و مشکلات به وجود آمده به نظر می رسد در جلسه فوق‌العاده امروز، انتخابات کمیته ملی المپیک 30 تا 45 روز به تعویق بیفتد.

باید منتظر ماند و دید طلسم برگزاری انتخابات بالاخره شکسته خواهد شد یا نه و چه کسانی در این انتخابات کاندید خواهند شد و در پایان چه کسی بر صندلی ریاست کمیته ملی المپیک خواهد نشست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار