ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفراعلام کرد؛

توصیه در رابطه با اقامت در ویلا یا منزل شخصی اجاره ای

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای افزایش آگاهی مسافران نوروزی به منظور انتخاب صحیح محل سکونت در ویلا و منازل شخصی اجاره ای به عنوان اقامتگاه در طول سفربا صدور اطلاعیه شماره 12 مواردی را توصیه نمود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای افزایش آگاهی مسافران نوروزی به منظور انتخاب صحیح محل سکونت در  ویلا و منازل شخصی اجاره ای به عنوان اقامتگاه در طول سفربا صدور اطلاعیه شماره 12، موارد ذیل را به هموطنان عزیز توصیه نمود:

1- سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مسافران و گردشگران توصیه می کند در منازل شخصی و ویلاهای اجاره ای فاقد مجوز اقامت ننمایند و به منظور بهره مندی از امنیت، بهداشت و نرخ استاندارد آن دسته از منازل و ویلاهای اجاره ای که توسط این سازمان ساماندهی شده اند را انتخاب نمایند.
 
2-چنانچه قصد اقامت در ویلا یا منزل شخصی اجاره ای را در طول سفر خود دارید؛ جهت انتخاب واحد مربوطه به کیوسک های اطلاع رسانی و رزرواسیون دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در مبادی ورودی شهرها و مسیرهای پرتردد واقع شده اند؛ مراجعه نمایید. 
 
3-هنگام انتخاب ویلا یا منزل شخصی به هیچ وجه به افراد متفرقه و تابلو به دست مراجعه نکنید و تنها از پرسنل دارای لباس فرم و کارت معتبر که در محل کیوسک های اطلاع رسانی و رزرواسیون مستقر هستند؛ یاری بگیرید. 
 
4-در صورت داشتن شکایت از ویلا و خانه های شخصی استیجاری، ضمن تماس با سامانه ملی 09669 می توانید به ستادهای اجرایی خدمات سفر مستقر در ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرستان مربوطه مراجعه نمایید. 

انتهای پیام/

برچسب ها: نوروز ، سفر ، ویلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار