یک نویسنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رابطه‌ای دوسویه باید میان عزم ملی و مدیریت جهادی ایجاد کرد

"کامران پارسی‌نژاد" گفت:‌ اقتصاد، فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی بخش‌های متعددی دارد و رابطه دوسویه‌ای باید میان عزم ملی و مدیریت جهادی ایجاد کرد.

"کامران پارسی‌نژاد" نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از شاخص‌ها در شعار امسال، عرصه فرهنگ است و این عرصه عرصه‌ای گسترده را شامل می‌شود بخش ادبیات در فرهنگ بسیار مهم است.

وی افزود: در ادبیات بخش ادبیات داستانی را در نظر بگیریم در این زمینه باید سیاست گذاری‌هایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت بگیرد و برنامه‌ریزی‌هایی خاص و مدون درباره ادبیات انجام شود.

این شاعر ادامه داد: شعار امسال با عنوان اقتصاد، فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی بخش‌های متعددی دارد و باید رابطه دوسویه‌ای میان عزم ملی و مدیریت جهادی ایجاد کرد از فرهنگ وارد شویم تا مشکلات بزرگتر را برطرف کنیم.

پارسی‌نژاد تصریح کرد: در سال گذشته با مشکلات اقتصادی بزرگی مواجه بودیم یک بخش آن این مسئله است که از جهت فرهنگی بتوان راه‌حل‌های برطرف کردن مشکلات را در بین مردم تبیین کرد در عین حال کار در زمینه فرهنگ نیازمند برنامه‌ریزی مدون است.

این نویسنده عنوان کرد: مسئولان فرهنگی حتی سیاستمداران نیز از زمینه‌های مختلف فرهنگی در راستای شعار امسال با عنوان اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی استفاده کنند.


انتهای‌پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار