گزارش یدیعوت آحارنوت از هزینه گزاف تامین غذای خانواده نتانیاهو

یک روزنامه صهیونیستی گزارش داده است که هزینه تامین غذای خانواده نخست وزیر اسرائیل در مقایسه با سال 2012 به شکل گسترده ای افزایش یافته است.بر اساس این گزارش این رقم بدون ولخرجی های دیگر خانواده نتانیاهو است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرنوت گزارش داد، کمیته مرکزی نظارت بر هزینه های "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل بیانیه جدیدی را درباره هزینه خانواده نتانیاهو منتشر کرده است.بر اساس این گزارش خانواده وی فقط در هر ماه حدود 13 هزار شکیل(واحد پول رژیم صهیونیستی) را بابت تهیه غذا صرف می کند.

این روزنامه افزود:خانواده نتانیاهو سالانه حدود 160 هزار شکیل برای تهیه غذا صرف می کند و این رقم بدون در نظر گرفتن دیگر ولخرجی هاست؛ در حالیکه مبلغ مجاز 3000 شکیل در ماه است که مجموعا نباید از 40 هزار شکیل بیشتر شود.

یدیعوت آحرنوت افزود:این کمیته در گزارش خود گفت در صورت مقایسه هزینه خانواده نتانیاهو در سال 2012 میلادی، هزینه های نخست وزیر به شکل گسترده ای افزایش پیدا کرده است.

خاطر نشان می شود این اولین باری نیست که نتانیاهو متهم به افزایش هزینه های خود می شود به گونه ای که ناظران رژیم صهیونیستی اخیرا از درخواست نتانیاهو برای تامین منزل ویژه برای همسر وی پرده برداشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نتانیاهو ، تامین ، غذا ، هزینه ، گزاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار