عضو سابق داعش اسلامی بودن این گروه را تکذیب کرد

یکی از اعضای سابق داعش اذعان کرد این گروه تروریستی هیچ ارتباط و یا شباهتی با اسلام ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه؛ "ابراهیم،" جوان 26 آلمانی، مدتها در جمع تروریستهای داعش حضور داشت و برای آنها به میدان نبرد می‌رفت. وی پس از دستگیری اعتراف کرد گروه داعش هیچ ارتباطی با اسلام نداشته و اساسا نمی‌توان شباهتی میان آن و دین مبین اسلام یافت.

وی ساکن شهر وولسفبورگ – واقع در شمال آلمان – بود و تحت تاثیر سخنان برخی از اعضای داعش، پذیرفت به این گروه تروریستی ملحق شود. وی 28 مه 2014 (7 خرداد 93) همراه یکی از دوستانش به ترکیه رفت و سپس وارد خاک سوریه شد. اعضای داعش در ابتدا "ابراهیم" را مدتی زندانی کردند زیرا تصور می‌شد وی جاسوس است. "ابراهیم" به اعضای این گروه تروریستی اطمینان داد برای عضویت در گروه آنها به سوریه آمده است و سرانجام از زندان داعش آزاد شد. به وی گفته بودند یا بستن کمربند انتحاری را انتخاب کند و یا اسلحه به دست بگیرد و بجنگد. در هر دو صورت سرنوشتی به جز مرگ نداشت.

 "ابراهیم" که در انتظار برگزاری جلسه محاکمه خود در آلمان است گفت: آنها مغز من را شستشو داده بودند. ادعا می‌کردند اگر در خاک یک کشور اسلامی کشته نشوی بدون شک به جهنم خواهی رفت. همه آنهایی که در اروپا زندگی می‌کنند پس از مرگ به جهنم می‌روند.

این تبعه آلمانی که از پیوستن به گروه داعش پشیمان شده است در ادامه توضیح داد: تروریستها تظاهر می‌کردند پیرو احکام اسلام هستند؛ اما وقتی نزد آنها رفتم هیچ نشانه‌ای از اسلام میان آنها ندیدم. اصولا اشتباه است اگر داعش را یک گروه اسلامی بدانیم. برای همین به آلمان بازگشتم و حاضر به محاکمه شدن هستم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار