نشريه افريک-آسيا:

وجود خاندان آل سعود، خطری برای جهان اسلام محسوب می شود

نشریه افریک-آسیا در گزارشی با اشاره به بی کفایتی آل سعود در اداره مراسم حج، وجود این خاندان را خطری برای جهان اسلام توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه افریک- آسیا در گزارشی با اشاره به بی کفایتی و سوء مدیریت مراسم حج از سوی خاندان آل سعود، وجود این خانواده را در عربستان خطری برای جهان اسلام توصیف کرد.

این نشریه در گزارش خود آورده است: حمایت از تروریسم، به راه انداختن جنگ علیه مردم یمن و سوء مدیریت در برگزاری مراسم حج که تاکنون به کشته شدن صدها زائر منجر شده است نشان می دهد وجود آل سعود در عربستان خطری برای جهان اسلام به حساب می آید.

این نشریه در ادامه افزود: دو فاجعه مرگبار مکه که تاکنون به کشته شدن صدها نفر منجر شده است انحطاط خانواده حاکم بر عربستان سعودی را نشان می دهد.  این خانواده که اکنون گرفتار جنگ با کشور مسلمان دیگری یعنی یمن هست، نتوانسته است در برگزاری مراسم حج توجه لازم را به خرج دهد و این در حالی است که از قرار، آنها می بایست حافظ جان حجاج و زائران خانه خدا باشند. فاجعه در زیر دست و پا خفه شدن صدهانفر بعداز حادثه جرثقیل در مکه، سوء مدیریت این خانواده را نشان می دهد.این دو فاجعه اعتماد مسلمانان به این خانواده را از بین برده است.
در عوض، اگر به دکترین گروههای افراطی مذهبی در سراسر جهان از کشورهای عربی گرفته تا اسلامی نگاه کنیم، جای پای آل سعود را می بینیم. هزاران تروریست افراطی در سراسر جهان در مکتب این خانواده آموزش اقدامات تروریستی وخشونت بر خاسته از اصول وهابیسم را دیده اند. 
اقدامات این خانواده به وجهه اسلام نیز آسیب وارد کرده و باعث شده است تا اسلام گرفتار افراط گرایی شود. همین خانواده در کینه ورزیدن در قبال ایران همدست رژیم صهیونیستی شده است . 

عربستان به بهانه جلوگیری از گسترش شیعه ، جنگی را علیه مردم یمن به راه انداخته است و بمباران مردم غیر نظامی این کشور را ادامه می دهد.

کشورهای غربی نیز چشم وگوش خود را به روی همه اقدامات رژیم عربستان سعودی بسته اند. چون وجود این حکومت را برای تامین هزینه های جنگ شان در عراق،سوریه و افغانستان ودیگر مناطق جهان ضروری می دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار