فتح‌اللهی:نوسازی بافت‌های فرسوده یک امر فرابخشی است

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرتهران گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده یک امر فرابخشی است و مجموعه‌ای از دستگاه های مختلف حاکمیتی اعم از شهرداری‌ها به عنوان مدیریت محلی و اعضای دولت درانجام این ماموریت مسئولیت دارند.

فتح‌اللهی:نوسازی بافت‌های فرسوده یک امر فرابخشی است
عبدالله‌ فتح‌اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تصویب سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در دولت تدبیر‌ و امید اظهار کرد: ستاد باز‌آفرینی پایدار کلانشهر تهران به جهت هم‌سویی با ستاد ملی نوسازی با ریاست شهردار تهران تشکیل شده و دبیرخانه این ستاد در سازمان نوسازی شهر تهران مستقر است.

وی با تاکید بر کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران ابراز امید‌واری کرد: با مشارکت جدی همه دستگاه‌های اجرایی و اعضای حاضر دراین کمیته  می توان به روند نوسازی بافت‌های فرسوده در سطح شهر سرعت بخشید.

فتح‌اللهی تصریح کرد: کمیته خدمات و زیر ساخت، توسعه فرهنگی و اجتماعی، توانمندسازی اقتصادی مشارکت‌های مردمی، حقوقی و مقررات از جمله کمیته‌های مصوب ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطر نشان کرد: در گزارشی جامع از وضیعت بافت‌های فرسوده در شهر تهران به مرور رویکردها و تجارت نوسازی درسال‌های گذشته پرداخته شده و در همین راستا رویکردی که سازمان نوسازی شهرتهران به تبع از مدیریت شهری اتخاذ کرده، ایفای نقش هماهنگی و مدیریت یکپارچه با نگاه توسعه محلی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار