جوی آرام و پایدار در اکثر مناطق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: در بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما و جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.

جوی آرام و پایدار در اکثر مناطق کشوربه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدی کارشناس هواشناسی گفت:در اکثر نقاط کشور به غیر از تهران افزایش دما را خواهیم داشت در حال حاضر دمای هوای تهران مثبت 4 پیش‌بینی شده است.

گفتنی است صبح امروز در سردترین زمان هوای تهران مثبت یک بوده و نسبت به هفته گذشته 5 درجه گرم‌تر شده است با توجه به گزارش ایستگاه هواشناسی سردترین استان‌ها کوهرنگ 17 درجه زیر صفر و سراب 15 درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است .

وی افزود: در بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما و جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.

احمدی همچنین گفت: از سه‌شنبه سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور وارد شده و استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، زنجان و حتی در بخش‌های از استان قزوین و اردبیل بارش باران و برف آغاز خواهد شد و به تدریج در ارتفاعات البرز شامل ارتفاعات شمالی قزوین- البرز- تهران شاهد بارندگی خواهیم بود این سامانه بارشی به تدریج شرق و شمال شرقی کشور نیز نفوذ خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: برای روز چهارشنبه استان‌های خراسان شمالی و رضوی و در قسمت‌هایی از شمال استان سمنان نیز شاهد بارندگی خواهیم بود.

احمدی در پایان تصریح کرد: در پایان هفته در جنوب و جنوب شرق کشور، استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان و کرمان نیز شاهد بارندگی خواهیم بود با وزش باد خلیج‌فارس، دریای عمان و تنگه هرمز نیز مواج پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار