تداوم رفتارهای خشونت‌بار مأموران پلیس آمریکا

روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارشی نوشت: ماموران پلیس آمریکا این هفته سه نفر را در لس آنجلس و اورنج کانتی کشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز به قلم "فرانک شیونگ" آمده است: مقامات لس آنجلس و اورنج کانتی در حال انجام تحقیقاتی در ارتباط با یک سری تیراندازی ها با حضور افسران پلیس طی آخر هفته هستند که سبب کشته شدن سه نفر شد.

بر اساس این گزارش، در یک حادثه که در حدود ساعت چهار و سی دقیقه بعد از ظهر روز شنبه در منطقه آناهیم رخ داد، افسران پلیس یک مرد مسلح را پس از آن که او بر اثر شلیک گلوله یک مرد دیگر را زخمی کرد و همچنین به سوی یک بالگرد پلیس تیراندازی کرد، کشتند.

"دارون ویات" افسر پلیس آناهیم اعلام کرد مأموران پلیس پس از آن که مرد مسلح از اطاعت از دستورات برای بر زمین گذاشتن سلاحش خود خودداری کرد، به سوی او تیراندازی کردند. او گفت مرد مسلح در دم کشته شد.

در حادثه بعدی که در حدود ساعت نه و سی دقیقه در لس آنجلس رخ داد، مأموران پلیس در حال تعقیب سه مرد سوار بر یک خودرو بودند. افسران پلیس پس از آن که مردان مسلح حاضر در خودرو اقدام به تیراندازی به سوی پلیس کردند، به سوی آنها شلیک کردند. لیزا جانسن سخنگوی اداره پلیس اعلام کرد راننده خودرو از ناحیه پا هدف اصابت گلوله قر ار گرفت. او به همراه دو تن دیگر در نهایت بازداشت شدند. 

صبح روز یکشنبه، در منطقه اینگلی وود، افسران پلیس به سوی دو نفر تیراندازی کردند. این حادثه زمانی آغاز شد که افسران پلیس به خودرویی که در کنار خیابان پارک شده بود، مشکوک شدند. 

اسکات کالینز سخنگوی پلیس اعلام کرد افسران پلیس دریافتند زنی که در خودرو است اسلحه دارد. پلیس از این زن و یک مرد که در خودرو بودند، خواستند از خودرو خارج شوند. سپس مأموران پلیس به روی آن آتش گشودند.

آن زن کمی بعد جان باخت و آن مرد نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. در این حادثه هیچ یک از افسران پلیس زخمی نشدند. 

کالینز به این موضوع اشاره نکرد که آیا این دو نفر به درخواست پلیس برای خارج شدن از خودرو بی اعتنایی کردند یا خیر و این که آیا آن زن تلاش کرد علیه افسران پلیس از اسلحه استفاده کند یا خیر.

در سن پدرو، یک افسر پلیس که در حال عبور با خودروی خود بود شاهد درگیری مسلحانه دو نفر بود. افسر پلیس خودروی فرد مظنون را دنبال کرد. فرد مظنون با مشاهده خودروی پلیس به سوی آن تیراندازی کرد و افسر پلیس نیز به سوی مظنون تیراندازی کرد. در این تبادل آتش فرد مظنون کشته شد اما مشخص نیست آیا وی بر اثر تیراندازی پلیس کشته شده است یا فرد دیگری او را هدف قرار داده و کشته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار