گلایه ابتکار از رسانه های دروغ پرداز؛

3 سال است که تحمل کردیم و شکایت نکردم

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به روزخبرنگار گفت: زمانی که مسئولیت پذیرفتم عهد کردم که از رسانه ای شکایت نکنم و اکنون بعد از 3 سال بر عهد خود هستم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار که روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار میزبان خبرنگاران بود، از دروغ پردازی های یکی از خبرگزاری ها در اینستاگرام خود شکایت کرد.

وی نوشت: "دیروز در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار ضمن تشکر از تلاش های آنان گفتم: در دولت یازدهم با رویکرد رئیس جمهور و وعده‌های انتخاباتی ایشان، از ابتدا اعلام کردیم که در تعاملی سازنده، مثبت و به دور از برخوردهای قهری با رسانه‌ها، شکایت‌هایی که سازمان حفاظت محیط زیست از خبرنگاران و رسانه ها داشته را پس می گیریم و در همان مقطع قول دادیم که از هیچ رسانه‌ای تحت هیچ شرایطی شکایت نکنیم. اکنون پس از سه سال اعلام می کنم که بر سر عهد خویش هستیم.

آن هم در شرایطی که برخی رسانه‌ها در کمال ناجوانمردی، همه توان و همت خود را برای تخریب و حاشیه‌سازی سازمان حفاظت محیط زیست قرار دادند. فقط یکی از خبرگزاری‌ها حدود 400 خبرسازی، دروغ پردازی و ابهام‌آفرینی داشت که هیچ شکایتی از آن صورت نگرفت.

این کارها با هدف ایجاد ابهام و فراموش شدن اصل اقدامات صورت می گیرد، اما به کار محکم و پر تلاش ادامه می دهیم و درگیر این حاشیه سازی ها نخواهیم شد."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار