نخست‌وزیر انگلیس: برکسیت باید موفق شود

"ترزا مِی" در نشستی با اعضای کابینه خود بر اهمیت موفقیت برکسیت تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، ترزا می – نخست وزیر انگلیس – در اقامتگاه خود در نزدیکی لندن برای بررسی پیشرفت‌های این کشور پس از رای آوردن برکسیت – خروج انگلیس از اتحادیه اروپا -- جلسه‌ای را با اعضای کابینه‌اش تشکیل داده است.

وی در این جلسه گفت انگلیس به صورت کامل از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد و علی‌رغم برخی گمانه‌زنی‌ها، به صورت غیرمستقیم نیز متکی به این نهاد نخواهد بود. وی همچنین متعهد شد نقش جدید انگلیس در جهان موفقیت‌آمیز باشد. وی همچنین گفت مذاکرات بر سر چگونگی لغو عضویت این کشور از اتحادیه اروپا تا پایان سال جاری میلادی برگزار نخواهد شد.

پیش از برگزاری این نشست، ترزا می به خبرنگاران گفت: "ما در حال بررسی گام‌های بعدی هستیم. همچنین، ما به دنبال فرصت‌های جدیدی برای انگلیس هستیم. ما نقش جدیدی برای کشورمان در جهان خواهیم ساخت."
 
وی افزود: "ما باید به صورت روشن بیان کنیم که برکسیت را با موفقیت پیش خواهیم برد. به این ترتیب، نظرسنجی دیگری در کار نخواهد بود. هیچ اقدامی برای باقی ماندن در اتحادیه اروپا به صورت غیرمستقیم انجام نخواهد شد. ما به تعهد خود عمل خواهیم کرد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار