کرمان؛

افتتاح سه مرکز جدید خدمات بهزیستی در قلعه گنج

سه مرکز جدید ارائه خدمات متنوع بهزیستی در شهرستان قلعه گنج افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، این مراکز شامل مرکز اورژانس اجتماعی ، مرکز' اس بی آر' و یک مرکز توانبخشی است که با حضور قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور، بهره برداری از انها اغاز شد .
مرکز اورژانس اجتماعی قلعه گنج با زیربنای 160 متر مربع به سه دستگاه آمبولانس مجهز است و با هدف کمک به کنترل آسیب‌های اجتماعی، راه اندازی شده است .
مرکز' اس بی آر' قلعه گنج هم به خدمات رسانی به جامعه معلولین می پردازد. مرکز احداث شده به دست بخش خصوصی هم تمام خدمات بهزیستی و توانبخشی را ارائه می دهد و با زیربنای 140 متر مربع و دارای یک بخش فیزیوتراپی پیشرفته است .
در حاشیه مراسم بهره برداری از این مراکز پهبد پورشبانان قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی گفت طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه با اولویت شناسایی معلولان در تمام روستاهای بالای 50 خانوار و با هدف پیشگیری از تشدید معلولیت، اشتغالزایی و توانمندسازی معلولان اجرا می شود.
وی با بیان اینکه 10 مرکز جامع خدمات بهزیستی در 10 شهرستان استان کرمان اماده افتتاح شده است گفت این مراکز با هدف افزایش عدالت در دسترسی آحاد مردم به خدمات بهزیستی و توسعه کمی و کیفی این خدمات احداث شده اند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار