افتتاح و بهره‌برداری از هشت واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح و بهره‌برداری هشت واحدصنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

افتتاح و بهره‌برداری از هشت واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مسعود مهدی زاده مقدم در نشست هماهنگی ستاد اجرایی دهه مبارک فجر افزود شاهد حضور مطلوب بخش خصوصی و روند مناسب سرمایه گذاری‌ها در استان هستیم و این حضور منجرب به تولید و اشتغال زایی شده است.

وی افزود: با حمایت‌های صورت گرفته، در دهه مبارک فجر هشت طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری ۴۶۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با بهره‌برداری این واحد‌های صنعتی و تولیدی، زمینه اشتغال ۲۳۳ نفر فراهم خواهد شد.

مقدم زاده افزود: پنج واحد در شهرک صنعتی چناران، یک واحد در شهرک صنعتی تربت حیدریه ۲ و دو واحد در ناحیه صنعتی رشتخوار با تولید محصولات مختلف مانند انواع مواد غذایی، کارتن، شیشه، ریخته گری، فیلترهوا و تجهیزات الکترونیکی فعالیت خود را در دهه مبارک فجر شروع خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی و توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی ما بوده و هست و در همین راستا زیرساخت‌ها به صورت برنامه ریزی شده یک به یک انجام می‌شود تا صنعتگران دغدغه‌ای در این خصوص نداشته و روند استارت شروع کار آن‌ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: حمایت از تولید از رویکرد‌های جدی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و ازاین‌رو واحد‌های صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز، تصفیه خانه و مخابرات به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام//ف. ح
 

افتتاح و بهره‌برداری از طرح های صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار