کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ کمبود پزشکی در اورژانس بیمارستان‌های تهران مشاهده نشد

سرپرست اورژانس کشور گفت: امروز از اورژانس برخی از بیمارستان‌های تهران بازدید کردم و خوشبختانه هیچ کمبودی مشاهده نشد.

پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: امروز از اورژانس بیمارستان‌های خاتم الانبیا، بقیه‌الله، ولیعصر ناجا، لاله و آتیه بازدید کردم و خوشبختانه هیچ کمبودی اعم از پزشک و یا تجهیزات در این بیمارستان‌ها مشاهده نشد.

کولیوند خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها از جمله بخش‌ مراقبت‌های ویژه بدون هیچ مشکلی به مراجعان خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهند.

اعزام بیش از ۱۹ هزار مصدوم به بیمارستان‌ها در نوروز

وی اظهار کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا به این لحظه بیش از ۱۷۴ هزار ماموریت بوسیله اورژانس انجام شده که ۱۹ هزار و ۲۲۴ مصدوم به بیمارستان ها اعزام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۲۸۹ مصدوم بوسیله ۱۷۱ پرواز اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند که ۶۵ درصد از مصدومان اعزام شده در اتاق های عمل تحت جراحی قرار گرفته‌اند.

انجام بیش از 26 هزار عمل اورژانسی در ایام تعطیلات

کولیوند عنوان کرد: در ایام تعطیلات ۲۶ هزار و ۲۰۰ عمل اورژانسی انجام شده و یک میلیون و ۸۶۰ هزار نفر از مردم به اورژانس دانشگاه‌های سراسر کشور مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ هزار نفر بستری شدند.

وی یادآور شد: طی طرح سلامت نوروزی یک میلیون و ۳۲۰ هزار کیلو مواد فاسد معدوم و ۱۹۲۶ واحد پلمپ و همچنین ۹۱۲۵ واحد به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار