ریحانی

دفاع مقدس با نام شهدا، جانبازان و آزادگان ماندگار شده است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت همراه با نام شهدا، جانبازان و آزادگان ماندگار شده است و برای تجلیل از مقام خانواده شهدا نمی‌توان ما به ازای مادی قائل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن ریحانی گفت: از ویژگی‌های حضرت فاطمه (س) دشمن شناسی و شناخت دقیق از فتنه و انحرافاتی است که اسلام نوپا را تهدید می‌کرد ایشان تکلیف شناسی و عمل به تکلیف را به همه مسلمانان آموختند، حضرت زهرا (س) نمونه بارز فردی است که غیرت دینی دارد.

وجود غیرت دینی منجر به بصیرت در عمل می‌شود و حضرت زهرا (س) به عنوان اسوه بصیرت، با مشخص کردن حق و باطل در میدان عمل تا ابدیت پرچم فرهنگ فاطمی را برافراشته نگه می‌دارد و همین مساله است که ملت شیعه را سرافراز نگه می‌دارد.

 مادران شهدا فضای معنوی را در محل تربیت فرزندانشان یعنی فضای خانواده گسترانده و حاصل این تربیت شهدای دفاع مقدس است. دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت همراه با نام شهدا، جانبازان و آزادگان ماندگار شده است و برای تجلیل از مقام خانواده شهدا نمی‌توان ما به ازای مادی قائل شد.

 مادران شهدا این فرهنگ که بزرگترین عامل بازدارنده در مقابل دشمنان را در ایران گسترش دادند و امروز همه ما وظیفه داریم با آموزش و انتقال این فرهنگ به نسل جدید در راستای استمرار این فرهنگ اقدام کنیم.

انتهای پیام/ ط. پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.