رئیس جمهور وارد قزوین شد+ فیلم

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، امروز چهارشنبه همراه با برخی اعضای دولت به قزوین سفر کرد.

رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین قرار گرفت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اقشار مختلف مردم دیدار خواهد کرد.

بازدید از طرح‌های صنعتی و دیدار با خانواده معزز شهدا، از دیگر برنامه‌های سفر نیم روزه رئیس جمهور به استان قزوین است.

حجت الاسلام رئیسی سپس در شورای اداری استان قزوین که با حضور وزرای دولت سیزدهم، نمایندگان وزارتخانه‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

برگزاری نشست خبری و ارائه گزارشی از دستاورد‌های سفر به استان قزوین، پایان بخش سفر نیم روزه حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور به استان قزوین خواهد بود.

به نمایندگی از رئیس جمهور و دولت در هر ۶ شهرستان استان قزوین یکی از وزرا حضور خواهند داشت و به نیابت از رئیس جمهور اختیار تام دارند که به موضوعات آن شهرستان‌ها رسیدگی کنند.

در جریان سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به استان قزوین، آقایان عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، وحیدی وزیر کشور، محرابیان وزیر نیرو، قاسمی وزیر راه و شهرسازی، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و خزعلی معاون امور زنان و خانواده، وی را همراهی خواهند کرد و در سفر به اقصی نقاط استان، ضمن بازدید از طرح‌های اقتصادی و عمرانی، در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار خواهند گرفت.

اعلایی، استاندار قزوین گفت: برخی از طرح‌های نیمه تمام استان قزوین پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصدی دارند و برخی هم حدود ۵ درصد پیشرفت کرده اند، اما بنای سفر رئیس جمهور به استان قزوین این است که با تخصیص اعتبار، پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله آب، راه، مدارس و ورزشگاه‌ها راه اندازی شوند.

استاندار قزوین می گوید رقمی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان مستقیماً از سوی دولت قرار است به استان قزوین اختصاص یابد که با مجوز‌های دولت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی، رقم تخصیص یافته برای توسعه استان قزوین افزایش خواهد یافت.

به گفته وی اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، جهش مسکن و ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته و برخی از اماکنی که در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها باید در طرح بازآفرینی شهری احیا شوند، شناسایی شده و اعتبار‌های خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

اعلایی می گوید بودجه سال ۱۴۰۱ با رویکرد عدالت گستری و محرومیت زدایی تصویب شده است و برای هر استان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی اختصاص خواهد یافت و در برخی از نقاط استان قزوین محرومیت‌ها از جمله در بخش‌های بهداشت و درمان، آب و راه به چشم می‌خورد و نقاطی که بیشترین نیاز به رفع محرومیت را دارند، از اعتبار خوبی بهره‌مند خواهند شد.

استاندار گفت: سامانه ارتباط مردم و دولت «سامد» از ۷ صبح تا ۹ شب با شماره سه رقمی ۱۱۱ فعال است و ۱۶۰ ایستگاه پاسخگویی در این سامانه برای ثبت درخواست‌های تلفنی مردم مستقر است و مردم استان قزوین می‌توانند بدون نوشتن نامه و برای تسریع در کارهایشان، با این سامانه تماس بگیرند و موضوعات و مشکلات خود را با دولت درمیان بگذارند کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
-
قاسم خدایی
۱۲:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
به قزوین رسیدگی نشده است با سفر حل نمیشود کل کابینه باید رفته و هیئت دولت را برای رسیدگی کمبود ها فعال کند در هر زمینه بعلت نزدیکی عقب مانده است نزدیکی دلیل بی نوجهی نباید باشد .وزیر بهداشت عوض شود هیچ کاری غیر از عیادت بستری شده ها ندارد مثل روابط عمومی عیادت و کفن و دفن عمل می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مملكت غرق در تورم و گراني بي حد و مرز اجناس هست بفكر كنترل قيمتها و اوضاع بي سرو سامان حاكم در كشور باشيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
نگفتم که دریا نرو زینهار/چو رفتی دگر دل به دریا سپار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
استاندار بی حال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی تلاش میکنند تا رییس جمهورو تخریب کنند اما امان از وقتی که خدا یکیو دوستش داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بابا بی خیال به درد مردم برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما مردم قزوین از رییس جمهور ایجاد مترو شهری و فرودگاه مسافرتی می خواهیم کاری که خیلی دیر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
مراقب خودت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
۴۳سال از انقلاب می گذرد رهبری و چند رییس جمهور به قزوین آمده اند قزوین هنوز فرودگاه مسافرتی ندارد نگویید چون به تهران نزدیک است کرج که زیر گوش تهران است دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود به رییس جمهور مردمی
کاری به حرف و حدیث ها و حرف های صد من یه غاز نداره کار خودش رو انجام میده جهادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو قزوین هم ناهار دادن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
خوش اومدی