زاخارووا خطاب به آمریکا:

برای حمایت از اوکراین ابتدا نگاهی به جیب نخبگان فاسد اوکراین و زلنسکی بیندازید

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به دولت آمریکا پیشنهاد داد که اموال زلنسکی را به نفع اوکراین مصادره کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه به واشنگتن توصیه کرد که برای حمایت از اوکراین در جیب نخبگان فاسد اوکراین و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور به دنبال بودجه باشد.

این دیپلمات در رادیو اسپوتنیک خاطرنشان کرد که کشور‌های ناتو یک «دستگاه فساد بین المللی قدرتمند» در اوکراین ایجاد کرده اند. او تاکید کرد که پول مالیات دهندگان آمریکایی «در مقابل چشمان ما ذوب می‌شود» و هیچ کس نمی‌داند این وجوه در کجا هزینه می‌شود. 

زاخارووا به دولت آمریکا پیشنهاد داد که اموال زلنسکی را به نفع اوکراین مصادره کند.

پیش از این گزارش شده بود که پنتاگون ۱۰ میلیارد دلار سلاح به اوکراین ارسال کرده است، اما هنوز پولی برای تکمیل ذخایر خود دریافت نکرده است. 

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه معتقد است که حضور نیرو‌های خارجی در اوکراین و تامین تسلیحات چیزی را در میدان جنگ تغییر نخواهد داد. 

دولت جو بایدن اعلام کرد که ایالات متحده یک بسته کمک نظامی به ارزش ٣٠٠ میلیون دلار به اوکراین اختصاص می‌دهد. این اولین بسته کمکی آمریکا به اوکراین، پس از ماه‌ها اختلاف کنگره بر سر این موضوع خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
از نظر ما روس و اوکراینی و چینی و اروپایی و آمریکایی و هندی و پاکستانی و عرب هیچ فرقی با هم ندارن و همه اشون گمراه و کافر و منافقن و سر تا پا یه کرباسن و نمیخوایم سر به تن هیشکدومشون باشه ولی ما طرفدار عدالتیم و با جنگ و یتیم شدن بچه ها مخالفیم
آخرین اخبار