نظارت جدی بر عملکرد تاکسی‌ها هنگام بارش باران و روز‌های سرد سال

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها در زمان بارش باران به ویژه در روز‌های سرد سال افزایش می‌یابد.  

سجاد سلیمانی    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  گفت: گشت‌های ویژه سازمان تاکسیرانی در زمان بارش باران و روز‌های سرد  نظارت جدی‌تری بر عملکرد تاکسی‌ها دارند و با  معدود تاکسی‌های متخلف برخورد می‌شود.
 
 مدیر عامل سازمان تاکسیرانی افزود: در زمان سفر‌های درون شهری  گزارش تخلف معدودی از  تاکسی‌ها از سوی شهروندان می‌تواند تا حدود زیادی به سازمان تاکسیرانی کرمانشاه کمک کند.
 
وی ادامه داد: در راستای صیانت از حقوق خانواده بزرگ تاکسیرانان درخواست ما از شهروندان این است که در صورت مشاهده  و محرز شدن هر گونه تخلف مبنی بر سوار نکردن مسافران از سوی رانندگان تاکسی و درخواست آن‌ها برای جا‌به‌جایی مسافرین به صورت دربست، موضوع را به واحد شکایت و بازرسی سازمان به شماره تلفن‌های ۳۸۲۱۱۹۴۸/۳۸۲۴۶۵۶۵ گزارش دهند.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به افزایش گشت‌های این سازمان در ایام سرد سال خاطرنشان کرد: به طور کلی میزان گشت‌های محسوس و نامحسوس سازمان تاکسیرانی در ایام  سال افزایش می‌یاید و از این طریق به دنبال آن هستیم که تخلفات احتمالی  را تا حدود زیادی کاهش دهیم.
 
وی  باقدردانی ازخدمات مستمر تاکسی‌ها در  تمامی فصول  سرد و گرم سال که  خالصانه به همشهریان خدمات رسانی میکنند، از افزایش خدمات تاکسی‌ها در زمان بارش باران  خبرداد و اذعان کرد: برای کمک به شهروندان  جهت تردد آسان در روز‌های که شاهد بارش باران در شهر  هستیم، تعداد تاکسی‌ها در خطوط پر مسافر افزایش یافته تا شهروندان برای تردد با مشکل مواجه نشوند.


انتهای پیام/ز 

افزایش خدمات تاکسی‌ها در زمان بارش باران  

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.