موجي از اتهامات سياسي جديد عليه برلوسکني

نخست وزير سابق ايتاليا در حالي براي ورود مجدد به عرصه سياست تلاش مي کند که رقباي سياسي وي با استفاده از وعده هاي وي به مردم اتهامات تازه اي عليه وي مطرح کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه بي بي سي عربي ؛ رقباي سياسي برلوسکني اتهامات خود را بر  وعده هاي وي به مردم بنا کرده اند. وي به مردم قول داده است در صورت پيروزي در انتخابات آينده که اين ماه برگزار مي شود به آنها امکان مي دهد ميليون ها دلاري را که از دست داده اند از طريق تخفيف هاي مالياتي احيا کنند. 

ضاحي حسن گزارشگر اين شبکه در گزارشي با اشاره به تلاش برلوسکني براي بازگشت مجدد به عرصه سياسي در ايتاليا افزود: وي تصميم دارد بار ديگر به صحنه بازگردد و هيچ چيز حتي رسوايي هاي جنسي و گذشت هفتاد و شش سال از عمرش او را از اين تلاش باز نمي دارد. پول و رسانه دو سلاح اصلي وي به شمار مي روند زيرا يکي از ثروتمندترين افراد در ايتاليا به شمار مي رود و بزرگترين امپراطوري رسانه اي را در کشور در اختيار دارد. 

در ادامه آمده است: برلوسکني ضمن اعلام آمادگي براي ورود به عرصه رقابت هاي انتخاباتي و سياسي متعهد شد در صورت پيروزي حزبش در انتخابات آينده ماليات ها را کاهش مي دهد. 
در ادامه پس از پخش قسمتي از سخنان برلوسکني در خصوص بازگرداندن ماليات ها به مردم آمده است: وي   در شهر ميلان اعلام کرد فقط حزب او مي تواند ايتاليا را از اين اوضاع خارج کند و به رکود اقتصادي کشور پايان دهد و بار ديگر اعتماد را بين دولت و شهروندان برقرار کند. 

گزارشگر ادامه داد: در همين حال ماريو مونتي نخست وزير  ايتاليا اعلام کرد برلوسکني هيچگاه به وعده هاي گذشته خود عمل نکرده است. برلوسکني قول داده است در صورت پيروزي حزب راست ميانه رو در انتخابات آينده از نخست وزيري چشم پوشي کند زيرا وي فقط به وزارتخانه هاي اقتصاد و صنايع چشم دوخته است. با اين حال بسياري از مردم ايتاليا که برلوسکني و سياست هاي وي را تجربه کرده اند مايل به بازگشت وي به صحنه نيستند. در حالي که برلوسکني مي خواهد با بازگشت به عرصه سياست و حصول دستاوردهايي نگاه مردم را از رسوايي هاي سابق خود منحرف کند، ماريو مونتي خواستار فرصت بيشتري براي اجراي  برنامه هاي خود است و در اين ميان ايتاليايي ها منتظر روزي هستند که در شرايط اقتصادي مناسب و بدون هرگونه بحران در آرامش زندگي کنند.



                              آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: برلوسکنی ، اتهام ، موج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار