احزاب در هفته‌ای که گذشت

از اعلام موجودیت جبهه جانبازان تا تشکیل کمیته‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان

اعلام موجودیت جبهه جانبازان، اجتماع و دیدارهای هیات‌های اجرایی کارگران با مقامات ایرانی، دیدار "علی لاریجانی" با مراجع عظام، تشکیل کمیته انتخاباتی جبهه جوانان ایران امروز و انتخاب دبیرکل حزب اراده ملت از مهمترین عناوین خبری احزاب در این هفته بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اعلام موجودیت جبهه جانبازان، اجتماع و دیدارهای هیات‌های اجرایی کارگران با مقامات ایرانی به مناسبت هفته کارگر، دیدار "علی لاریجانی" با مراجع عظام، تشکیل کمیته انتخاباتی جبهه جوانان ایران امروز و انتخاب دبیرکل حزب اراده ملت از مهمترین عناوین خبری احزاب در این هفته بود.


اولین شرط باهنر برای جریانات سیاسی پیرامون شکل‌گیری حزب فراگیر

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره شکل‌گیری حزب فراگیر اصولگرایی شرط گذاشت.


بختیاری: ضرورتی برای اخذ مجوز جامعتین در کمیسیون ماده 10 احزاب وجود ندارد


نماینده دادستان کل در کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: با توجه به برداشت‌های حقوقی هیچ ضرورتی را به منظور اخذ مجوز از سوی دو تشکل جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر اینکه درخواستی برای اخذ مجوز فعالیت داشته باشند، نمی‌بینم.

اسامی موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی اعلام شد/غیبت نام سعید جلیلی در بین اسامی/برگزاری نشست 9 اردیبهشت ماه

پناهیان، رحماندوست، زاکانی، شاکری، کوثری و مظفر از چهره‌های شناخته شده درمیان 17 عضو هیات موسس قانونی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی هستند.

جهانگیری: عده‌ای تلاش دارند دولت را وارد حاشیه‌های بی‌حاصل کنند/در امور مدیران فرصت ورود حاشیه را نخواهیم داد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: عده‌ای خواسته یا ناخواسته تلاش دارند که دولت را وارد حاشیه‌های بی‌حاصل کنند، اما دکتر روحانی به عنوان یک انسان مجرب، دانشمند و علاقمند به حل مسائل مردم سوگند یاد کرده که مدافغع حقوق ملت ایران باشد و وی به طور کامل در این مسیر قرار گرفته است.

حداد عادل: از نتایج هدفمندی یارانه ها بسیار تعجب کردم/ آسیب جدی از ناحیه واردات فرهنگی در 20 سال اخیر

عضو عالی شورای انقلاب فرهنگی با بیان این که ماهواره ها با اباگری حریم خانواده ها را شکستند، گفت: در 20 ساله اخیر کشورمان از ناحیه واردات فرهنگی آسیب جدی دیده است.



سجادی: اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی کارمندان در فصل بهار ترمیم می‌یابد/برگزاری همایش پس از مجمع عمومی

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان از برگزاری مجمع عمومی تشکل متبوعش در فصل بهار خبر داد.

آیت‌الله مکارم شیرازی: نیمی از جامعه که به یارانه نیاز دارند به حرف ما گوش کردند و انصراف ندادند

آیت الله مکارم شیرازی گفت: بالاخره نیمی از جامعه که به یارانه نیاز دارند، آن‌ها به حرف ما گوش کردند و انصراف ندادند؛ حداقل آن‌هایی که به حرف ما گوش دادند را نیز بگویید!

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی: نظام وظیفه خود می‌داند که حداقل انتظارات کارگران را تأمین کند/ عده‌ای تأمین اجتماعی را جیب شخصی خود کرده‌اند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ضربه‌ای که تامین اجتماعی در ۸ سال گذشته خورد باید جبران شود، چرا که عده‌ای به تامین اجتماعی به عنوان جیب شخصی خود نگاه کردند.

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس مجلس: مسئولان فشار سنگین مشکلات اقتصادی را از دوش مردم بردارند


آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: مسئولان فشار سنگین مشکلات اقتصادی را از روی دوش مردم بردارند.

در جلسه هیئت اجرایی جامعه اسلامی مهندسین مطرح شد/ نحوه تدوین دستورکار مجمع سراسری در 5 تیرماه

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: هیئت اجرایی اعم از دبیرکل و مسئولین واحدهای اجرایی پیرامون نحوه تدوین دستورکار مجمع سراسری 5 تیر ماه بحث و بررسی کردند.



ولایتی: اعلام آمادگی فرانسه برای رفع موانع پولی و بانکی تجارت با ایران


رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در دیدار هیات پارلمانی فرانسه بر توسعه روابط سیاسی و رفع موانع اقتصادی تاکید شد.

طاهرنژاد: جزئیات برگزاری مجمع عمومی و چگونگی تشکیل کمیته اجرایی خانه احزاب

عضو کمیته اجرایی خانه احزاب با اشاره به برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب، گفت: در صورتیکه تا آخر هفته امضاهای گردآوری شده به حد نصاب لازم برسد اقدام برای برگزاری مجمع از سوی کمیته آغاز می‌شود.

دبیرکل و سخنگوی جدید حزب اراده ملت انتخاب شدند


"احمدحکیمی‌پور" به‌ عنوان دبیرکل، "علی‌شفائی" قائم مقام و "اسماعیل مختاری" به سمت سخنگو جهت اعلام مواضع رسمی حزب انتخاب شدند.

آیت‌الله سبحانی در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی: باید تلاش کنیم تا در مذاکرات به نتیجه مطلوب برسیم


آیت الله سبحانی گفت: باید تلاش کنیم تا در مذاکرات به نتیجه مطلوب برسیم.

گروسی: کمیته انتخاباتی جبهه جوانان ایران امروز تشکیل شد

دبیرکل جبهه جوانان ایران امروز از تشکیل کمیته انتخاباتی جبهه متبوعش خبر داد.



آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: تامین خواست کارگران یک ضرورت غیرقابل انکار است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر لزوم توجه به خواسته‌های کارگران، گفت: انسانی که به جامعه بهره می‌رساند و فردی که مصرف کننده است، مساوی نیستند.

حکیمی پور: سیاست عرصه کار جمعی است/ در کارهای حزبی بهترین نیرو‌ها، نیروهای جوان هستند

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: در کارهای حزبی بهترین نیرو‌ها، نیروهای جوان هستند و وقتی که جوانان به میدان بیایند و ببینند که کار جدی نیست و اساس بنیانی ندارد و به عبارتی به بازی گرفته نمی‌شوند و صرفاً به عنوان سبد رای به آن‌ها نگاه می‌شود طبیعی است که بی‌انگیزه خواهند شد.

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با پرسنل وزارت دفاع: انقلاب اسلامی ایران در دنیا می‌درخشد

آیت‌الله نوری همدانی گفت: انقلاب اسلامی ایران در دنیا می‌درخشد و همه مستعضفان و مظلومان چشم امید به آن دارند.

انبارلویی: عوامل فتنه در جرم خصوصی مرتکب قتل شدند/نظام جمهوری اسلامی از جرم خصوصی عوامل فتنه نمی‌گذرد

مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: در جرم خصوصی عوامل فتنه مرتکب قتل شدند و اگر نظام جمهوری اسلامی از جرم عمومی آن‌ها گذشت کند از جرم خصوصی آنان نمی‌گذرد.

اولین مدعیان تغییر نام "خلیج فارس" /دلایل اعراب جهت نامگذاری خلیج ع ر ب ی/ بهترین نام برای این خلیج از نظر كارگروه اسامی جغرافيايی


پس از ملی شدن نفت ایران و خلع ید از شرکتهای انگلیسی و قطع روابط ایران و انگلیس ابتدا نماینده سیاسی انگلیسی مقیم بحرین از سال ۱۳۲۹ (۱۹۵۰ م.) عبارت ساحل عربی را برای منطقهٔ جغرافیایی بخش جنوبی خلیج فارس که متعلق به عرب‌های تحت‌الحمایه انگلیس بود مرسوم ساخت و سپس به مرور کلمه خلیج ع رب ی را جایگزین آن ساخت و سپس این نام را به کل خلیج فارس تعمیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار