گزارش/

مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زير می‌خوانيد:


شوشتری؛ فعاليت‌هاي ميداني دانشجويان را سمت حوزه فکري هدايت کرديم
"جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس" گفت: فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در سال گذشته حول مناظرات علمی و کارشناسی بوده و در يک تعريف کلي فعالیت‌های میدانی را به سمت کارهای فکری برده و هدفمند برده‌ايم.

جعفريان: اجراي برنامه‌هاي بلندمدت براي تحقق شعار سال 91
مسئول بسیج دانشجويي دانشگاه شریف گفت: برنامه‌های بلند مدتی را با محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی در دستور کار قرار داده‌ايم که اميدواريم طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در 3 تا 4 سال آینده شاهد به ثمرنشستن آن باشیم.

چمندي؛ جنبش‌هاي دانشجويي حلقه اتصال ميان مردم و مسئولان هستند
دبير کل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان سراسر کشور گفت: دانشجويان عضو مطالبه‌گر و فعال جامعه هستند که در تشکيلات و جنبش‌هاي دانشجويي، حلقه محکمي ميان مردم و مسئولان سياست کشور خواهند بود.

نيازي: تبعيت از رهبري بهترين راهکار براي يکپارچگي "دين و سياست" است
عضو شوراي تبيین مواضع بسیج دانشجويي کشور گفت: پشتيبان ولايت فقيه خواهیم بود تا مملکت آسيبي نبيند و بهترين راهکار جهت يکپارچگي دين و سياست در تبعيت از رهبري صورت خواهد گرفت.

اكبری: برگزاري دومين جشنواره رسانه دانشگاه آزاد در جزيره "بوموسي"
"دبير تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي" گفت: بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي دومین جشنواره رسانه را درجزیره "بوموسی" برگزار مي‌كنند.

رمضان‌‌پور: با آرمان‌هاي رهبري فاصله داريم، اما نگاهمان مثبت است
معاون سياسي دانشگاه علم‌و صنعت گفت: با توجه به اينکه هنوز با آرمان‌هاي رهبري فاصله‌ داريم‌، نگاه مثبتي در اين زمينه داريم و پيشرفت‌هاي چشمگيري نسبت به گذشته داشته‌ايم.

خوجگی: واكنش دانشجويان جنبش عدالت‌خواه به مسائل "عدالت محور" است
"دبير جنبش عدالت‌خواه دانشجويي" گفت: دانشجويان جنبش عدالت‌خواه، نسبت به موضوعات و مسائل مختلف داخلي و خارجي، واكنش به موقع و عدالت‌خواهانه‌اي از خود نشان داده‌اند.

تولايي:"پيام‌‌هاي اقتصادي" رهبری بايد از سوي مسئولان استمرار داشته باشد
"مسئول سازمان بسيج علمي" كشور گفت: پيام‌هاي رهبري بايد در سال‌هاي ديگر، براي اجرا از سوي مسئولان استمرار داشته باشد تا بتوانيم با تداوم اين جريان اقتصادي، جهش خوبي را در آينده اقتصاد كشور شاهد باشيم.

افشار: حضور اثرگذار در انتخابات وظيفه تشکل‌هاي دانشجويي است
"مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رشت" گفت: رسالت بسیج دانشجویی حضور پرشور و فعال در انتخابات و انتخاب فرد اصلح براي خدمت‌گذاري به مردم است در نتيجه بسيج دانشجويي بايد به بهتربن شکل به فعاليت در اين عرصه بپردازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، گزارش ، عناوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار