ادعای باب منندز: نمی‌توانیم بگذاریم ایران، منطقه و اسرائیل را تهدید کند/ پیوند آمریکا و اسرائیل، ناگسستنی است.

سناتور ارشد دموکرات در نشست آیپک، توافق هسته‌ای ایران را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از وبسایت روزنامه «هیل،» «باب منندز،» سناتور ارشد دموکرات در نشست سالانه کمیته لابی حامیان رژیم صهیونیستی -- آیپک -- از توافق هسته‌ای ایران به شدت انتقاد کرد.

منندز یکی از چهار سناتور دموکراتی بود که پاییز گذشته کوشید با رأی منفی خود در سنا، زمینه رد توافق هسته‌ای ایران را فراهم کند و در این مسیر ناکام ماند.

او در این نشست گفت: مادامی که اثر و رأیی دارم، در برابر کسانی که می‌خواهند اراده من را در متوقف کردن برنامه هسته‌ای مخفی ایران و حفظ پیوند ناگسستنی میان اسرائیل و آمریکا خدشه‌دار کنند، تسلیم نمی‌شوم.

عضو ارشد اسبق کمیته روابط خارجی سنا که در روز پایانی نشست آیپک در واشنگتن سخن می‌گفت، مدعی شد هرگز نمی‌توانیم بگذاریم ایران، اسرائیل و منطقه را تهدید کند. صرف نظر از اختیارات سیاسی خودم حتی برای تقابل با هم‌حزبیهایم، همیشه کنار شما باقی خواهم ماند.

منندز مدعی شد سه آزمایش موشکی ایران در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد توافق هسته‌ای از تأثیر مورد نیاز، برخوردار نیست.

وی که همواره کوشیده‌است لوایحی را برای تشدید تحریم‌ها بر ضد ایران تصویب کند، افزود: این فرایند به تازگی آغاز شده است و می‌دانم به قوانین جدیدی نیاز داریم تا حواشی کنترل‌نشده توافق هسته‌ای را پوشش دهیم.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار