حمایت بانک مرکزی از ۱۸ واحد صنعتی کنسانتره برای خرید سیب صنعتی

رئیس کل بانک مرکزی گفت:این بانک از ۱۸ واحد صنعتی کنسانتره برای خرید و فرآوری سیب صنعتی در آذربایجان غربی حمایت می کند.

حمایت بانک مرکزی از ۱۸ واحد صنعتی کنسانتره برای خرید و فرآوری سیب صنعتی در آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی پس از ورود به فرودگاه ارومیه از واحد های تولیدی این شهر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات آن ها قرارگرفت.

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی برای افزایش تولید و صادرات و همچنین اشتغالزایی مهمترین رویکرد بانک مرکزی است و در این زمینه با پرداخت سرمایه در گردش این واحد‌های تولیدی را حمایت میکنیم.

رئیس کل بانک مرکزی در ادامه با اشاره به تولید نخست سیب کشور در آذربایجان غربی گفت این بانک از ۱۸ واحد صنعتی کنسانتره برای خرید و فرآوری سیب صنعتی یا زیر درختی باغداران حمایت می‌کند.


بیشتر بخوانید:همتی: شرایط ارزی باثباتی داریم/ ذخایر کالای اساسی و دارو مطلوب است


همتی ادامه داد:ارومیه قطب خوب کشاورزی و صادراتی است و مهم است که کارخانجات و سایر بخش‌هایی که کار صادراتی انجام می‌دهند، مشکل نقدینگی نداشته باشند.

رئیس کل بانک مرکزی بیان کرد:ستاد تسهیل ملی در استان‌ها برقرار است و اگر ستاد تشخیص دهد که باید به واحدهای تولیدی کمک شود، موضوع را بررسی و حل می‌کند.

حمایت بانک مرکزی از ۱۸ واحد صنعتی کنسانتره برای خرید و فرآوری سیب صنعتی در آذربایجان غربی

حمایت بانک مرکزی از ۱۸ واحد صنعتی کنسانتره برای خرید و فرآوری سیب صنعتی در آذربایجان غربی

انتهای پیام/م

سفر رئیس کل بانک مرکزی به ارومیه 

برچسب ها: بانک مرکزی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.