چطور از شرکت های گارانتی شکایت کنیم؟

در این گزارش با مشکلات متعددی که شرکت‌های گارانتی برای مردم به وجود آورده‌اند و سامانه‌ای که به‌منظور شکایت از این شرکت‌ها طراحی شده آشنا می‌شوید.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود مشکلات فراوان پیرامون نحوه عملکرد شرکت های گارانتی هنوز بسیاری از مردم نمی دانند چگونه و از چه طریقی از این شرکت ها شکایت کنند در این گزارش با مشکلاتی که این شرکت‌ها به وجود آورده اند و سامانه ای که به منظور شکایت از آنها طراحی شده آشنا می شوید.
چطور از شرکت های گارانتی شکایت کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک محصول الکترونیکی گارانتی‌دار را خریده باشید اما وقتی به دلیل مشکلی که این وسیله دارد با گارانتی محصول تماس می گیرید می بینید که شرکت گارانتی‌کننده با ادعاهای واهی از تقبل گارانتی شانه خالی می کند. مثلا درباره یخچال مسئول مربوطه مدعی می شود که صدای بلند یخچال طبیعی است و مشمول گارانتی نمی‌شود یا مثلا برفک زدن یخچال شامل گارانتی نمی شود. یا برخی از گارانتی های نمایشگرهای خانگی مشکل ساختاری تلویزیون در نمایش تصاویر را به گردن پایین بودن کیفیت آنتن می‌اندازند و او را از سرشان باز می کنند.

موضوع اما به همین جا ختم نمی شود. در این سال ها شاهد ظهور گارانتی های تقلبی نیز هستیم؛ به این معنی که اگرچه گارانتی های مختلف با نام های متنوع و رنگ و وارنگی لیست می شوند و روی کالاهای مختلف چسبانده می شوند اما درواقع صرفا یک تکه کاغذ بی ارزش هستند و هیچ شرکتی برای انجام خدمات آن ها ثبت نشده و مسئول نیست.

چطور از شرکت های گارانتی شکایت کنیم؟

مشکلات فراوان شرکت های گارانتی

حدود 3 ماه پیش از یکی از شرکت های خوشنام داخلی یک دستگاه یخچال خریداری کردم اما سر و صدای زیاد و برفک زدن‌‌‌های پی در پی آن تبدیل به مشکلی جدی شده بود. پس از دو هفته با گارانتی آن تماس گرفتم و خواستار رسیدگی شدم. در اثر بی نظمی و شلوغی بیش از حد شرکت گارانتی‌کننده چند بار اپراتورها آدرس منزلمان را به اشتباه ثبت کردند و بررسی دو مشکل ساده توسط این شرکت هفته‌ها وقتم را گرفت.

وقتی یک جستجوی اینترنتی ساده انجام دادم فهمیدم که این مشکل برای بسیاری دیگر از کسانی که محصولشان این گارانتی را دارد هم پیش آمده است.

این در حالی است که با ایجاد یک سیستم اینترنتی ساده برای ثبت مشکل می‌توان بدون تمام این آشفتگی‌ها و بی نظمی‌ها به مشکلات تمام افراد شامل گارانتی رسیدگی کرد اما گویا اراده لازم برای حل این مشکل در برخی از شرکت های گارانتی وجود ندارد و ترجیح می دهند آنقدر کاربران خود را سر بدوانند تا فرد قید استفاده از گارانتی را زده و عطای آن را به لقایش ببخشد.

در وزارت ارتباطات در این سال ها برای پیگیری شکایات مردمی از شرکت های اینترنتی سامانه 195 به وجود آمده است. این سامانه که هم به صورت اینترنتی و هم به صورت تلفنی فعال است این امکان را به وجود می آورد که مردم در صورت بروز هرگونه اجحاف در حقشان بتوانند شکایت کرده و شکایت خود را پیگیری کنند.

اما برای ثبت شکایت از گارانتی های تقلبی چه سامانه‌ای وجود دارد و کدام نهاد مسئول رسیدگی به این قبیل مسایل است؟

چطور از شرکت های گارانتی شکایت کنیم؟

در حال حاضر از چه طریقی می‌توان شکایت کرد؟

در حال حاضر در صورتی که اهالی تهران از صنف خاصی شاکی هستند می‌توانند به "سامانه جامع پاسخگویی به شکایات اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران" به آدرس http://www.tehtazirat.ir/index.php/form"" مراجعه کرده و پس از ثبت مشخصات شکایات خود را طرح کنند. البته ساکنان سایر استان‌های کشور هم می‌توانند با جستجوی آدرس سایت تعزیرات شهر خود در اینترنت به صفحه مربوط به استان خود رفته و شکایتشان را ثبت کنند. پس اگر شما هم با گارانتی وسیله‌ای که به تازگی خریده‌اید مشکل دارید اگر فروشنده‌ای جنس تقلبی به شما قالب کرده است به هیچ وجه دست، دست نکنید و حتی نه به خاطر خودتان، بلکه به خاطر اصلاح امور مملکتتان هم که شده دست به کار شوید و شکایت خود را همین حالا ثبت کنید.


گزارش از نادر نینوایی.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴۱
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
سیدامیرموسویان
۰۹:۲۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام امیدوارم ک شرکت بلانتون درتهران باتوجه ب مشکلی که برای تلویزیون اینجانب پیش امده پاسخگوی گارانتی محصول خود باشددرغیراینصورت مجبورم ب اداره تعزیرات حکومتی تهران شکایت کنم و هرکسی در شهر و
استان خود میتواند با مراجعه ب تعزیرات حکومتی و ارائه فاکتوروسندو مستندات مربوطه شکایت کرده نه تنها بخاطر حق وحقوق خودش بلکه بخاطردرست کردن امورمملکت عزیزمون ایران .سیدامیرموسویان
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۴۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
عرض سلام و ادب خدمت دوستان
متاسفانه تولید داخل بسیار بی کیفیت و تولیدکننده ها بی تعهد هستند
من هم از شرکت لورچ خرید پکیج داشتم و متاسفانه خسارت به بار آورده و شرکت کاملا با بی احترامی جواب دادن
محصول پکیج لورچ را اصلا پیشنهاد نمیکنم به دوستان
Iran (Islamic Republic of)
Elham
۰۹:۳۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
اصلا از وسایل ‌‌و اقلام ایرانی استفاده نکنید کیفیت و‌نحوه پاسخگویی صفر هست من یخچال دیپوینت گرفتم بعد از یک سال خراب شده و شرکت هم اصلا پاسخگویی درستی نداره و الان چند ماه یخچال خونه خرابه و جز دکوری خونه شده بعدم فقط زنگ میزنن نظر سنجی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۱۹:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
سلام بنده 1402/8/25تلوزیون ایکس خریدم چون جشنواره داشت قرار بود دو میلیون برگردونن،الان نزدیک سه ماه هنوز نریختن،چند تا عروسک هم گذاشتن برای پاسخگویی ،مردم از سر باز میکنن،حالا میتونم شکایت کنم یا نه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بهرامی
۱۱:۵۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
من یه تلویزیون دوو خریدم،دوماه بعد خراب شد،و شرکت دوو زیر بار تعویض نرفت و الکی تعمیر کرد.و هروز تلویزیونم خرابه،الان کلا صدا داده تصویر نداره ،و شرکت حاضر به تعمیر نیست.شرکت دوو یا کلاهبرداره
Iran (Islamic Republic of)
رضاقهاری
۰۹:۱۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
از شرکت پاکشوما ظرفشویی و لباسشویی خریدم لباسشویی مشکل داره و تعمیر کار اومده میگه همینه که هست ال جی که نخریدی.میگم ۲ماه نشده ۵۵میلیون پول دوتا دستگاه گرفتید. لطفا لطفا راهنمایی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۰:۴۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
از محصولات اسنوا خرید نکنید خدا نکنه به مشکل بخورید فقط تعمیر کار میفر ستن و راهنمایی غلط متاسفانه ما یه ماشین لباسشویی خریدم یکسال دستمون بهش بند شده و هیچ مسئولی پاسخ گو نیست فقط سر کار گذاشتن ما رو
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
اقا لوازم خانگی با گارانتی شرکت گلدیران را خریداری نکنید.نخرید. گارانتی به شدت افتضاح و بی مسئولیت. تلوزیون های جی پلاس آشغال هستند چندماه اول خراب میشن و گارانتی گلدیران هم کاری نمیکنه. نخرید لعنت به گلدیران لعنت به جنس ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
اقا لوازم خانگی با گارانتی شرکت گلدیران را خریداری نکنید.نخرید. گارانتی به شدت افتضاح و بی مسئولیت. تلوزیون های جی پلاس آشغال هستند چندماه اول خراب میشن و گارانتی گلدیران هم کاری نمیکنه. نخرید لعنت به گلدیران لعنت به جنس ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ممحمودرجبلو
۱۲:۵۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
یخچال امرسان گرفتیم ازروزاول خراب هیچکسی پاسخکونیستا چکارکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ممحمودرجبلو
۱۲:۵۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
هیچکس پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ممحمودرجبلو
۱۲:۵۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
یخچال امرسان گرفتیم ازروزاول خراب هیچکسی پاسخکونیستا چکارکنیم
Iran (Islamic Republic of)
جواد فتحی
۱۶:۲۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
درود یخجال الکتروستیل گرفتم ۴۰ روز کشو استوک انداختن دوده داره داخل یخجال اب جمع میشه داخل یخجال گارنتی امده درست نشده استوک فروختن جای نو یخجال دو قلو دستگیره مخفی مسول مشهد ادم اخمق گذاشتن سواد این کارو ندارن مردم نخرین
United States of America
فلاحی
۱۴:۲۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
ما هم حدود سه ماهه یخچال فریزر دوقلو دیپوینت گرفتیم صدای موتورش از صدای جارو برقی هم بیشتره.چند بار تماس گرفتیم اومدن مثلا قطعه عوض کردن ولی مشکلش حل نشده.الانم که دیگه جواب نمیدن.گول کالای ایرانی و سرای ایرانی و تبلیغای دروغین این شرکت و خوردیم .اگه مسول با وجدانی پشت این نظر سنجی هست لطفا پیگیر مشکلات ما باشید ما که دستمون بجایی نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
مجیدی
۰۳:۲۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
من هفته پیش یه لباسشویی خریدم، آقا تکنسین اومد حتی شیلنگ لباسشویی رو عوض نکرد همون قبلی رو بست، سریع توضیحاتو داد گارانتی زد و خداحافظ، ما دو روز بعد برای اولین بار روشنش کردیم، بعد چند دقیقه ارور میده و نمیشوره، زنگ زدیم تکنسین اومده دل و رودش ریخته بیرون میگه قطعه باید تعویض بشه:/ و تعویض نمیکنیم، بعد میگن حمایت از تولید داخلی، تو ک محصول خودتو چهار روز بعد گردن نمیگیری چرا تولید میکنی؟ موقع فروش میگن موتور ایتالیایی ، موقع خرابی پیش میاد؟
Iran (Islamic Republic of)
خدابنده
۱۴:۰۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
مدتی هست که هودی رو خریداری کردم اما متاسفانه از ابتدای کار مشکلی داشته چند بار هم از نمایندگی تماس گرفتم اما هیچ کس پاسخگو نیست ماشاءالله من نمیدونم وقتی نمایندگی صلاحیت رسیدگی به مشکلات محصولاتش رو نداره چرا اصلا نمایندگی میزنه
Germany
نشمیل
۰۲:۰۹ ۰۳ دی ۱۴۰۲
سلام. کسی میدونه شکایت از این شرکتهای گارانتی رو از طریق تعزیرات انجام بدیم بهتره یا سایت حمایت از حقوق مصرف کننده؟ اصلا نتیجه ای هم داره یا اینجام فقط وقت و اعصابونمون رو تلف میکنیم. حالا اینجام مطرح میکنم مشکل چیه که دو تا بنده خدا اگه سرچ کردن گیر کارخانه یخچال دیپوینت و گارانتی گل آسا نیفتن.
آقا ما یخچال دوقلوی دیپوینت مدل مکس اول مهر خریدیم. یحسازش بجای یخ آب میریزه تو اون قسمت. بالای 30 بار تا حالا با نمایندشون تو شهرستان و خود گل آسا تو تهران تماس گرفتیم از هر 5 بار تماس یک بار میاد هر سری هم که میاد خرابتر میکنه. یعنی تو این سه ماه زندگی نداشتیم واقعا. وقتی هم میگیم وقتی میبینید درست نمیشه باید عوض کنید تو جواب میگن تا روز آخر گارانتی همینجور تعمیرکار میفرستیم درست شد شد نشد هم دیگه بعد اون از رو دوش ما برداشته میشه!!!!!!! مردم دیپوینت نخرید پول و اعصابتون رو به فنا ندید
Iran (Islamic Republic of)
فردین نوزاد
۱۰:۴۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
بنده دوهفته پیش یه تلوزیون ۵۵اینچ ایوا خریدم چند روز پیش داشتیم نگاهش میکیردیم خود ب خود سوخت زنگ زدم نمایندگی بردیم تحویل دادیم الان بعد یه هفته از تبریز به تهران نتونستن تلویزیون و بفرستن حالا جای خوبش اینجاس زنگ زدم نمایندگی میگم تلویزیونتون سوخته میگه آقا شما از کجا میدونین سوخته با یه ابدیت درست میشه ، من ۱۰ساله کارم تعمیرات موبایله ایرادشو تو میخوای ب من بفهمونی این بک لایتش سوخته هیچی دادا هنوز بعد یه هفته هنوز کاری انجام ندادن نمیدونم چیکار کنم ۲۸میلیون پول تلوزیون دادم تورو قران نخرید اشغالن
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد عیدانی
۱۴:۴۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
سلام فوجی پلاس از بدترین برندها ونمایندگی وکارخانه سازنده اصلأ رسیدگی نمیکنند بنده 9/1401 یخچال‌ و فریزر خریداری‌ کردم‌ و هر یکماه‌ تا یک‌ ماه و نیم‌ یانمایندگی میاید برای‌ تعمیر و یا‌ خودم‌ میبرم‌ و درست‌ن شده‌ متاسفانه‌ خود شرکت‌ هم‌ تماس‌ گرفتم‌ ازرییس‌ تا ردهای‌ پایین‌تر حاضربه‌ مرجوع‌کردن‌ محصول‌ نیستند انصافن‌ اگر همچین‌ مشکلی‌برای خودشان‌ پیش‌ می‌آمد آیا چشم‌ پوشی‌ می‌کردن‌ساکت‌می‌شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۲
يخچال هيماليا گرفتم الان چهل روزه گرفتم و خراب نميشه زنگ ميزنم پيگير نيستن خيلي پشيمونم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا پوردرویش
۱۷:۱۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
شکایت من از یخچال و فریزر پلادیوم هستش مرتب خطا میده با شرکت هم تماس می گیرم بهم قول دادن رسیدگی کنند هیچ کاری انجام ندادن از نمایندگی آمدن فقط تا تونستم تو مخزن آب یز یخسازم چسب اکواریوم ریختن پول پولمو دور ریختم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
شکایت بنده از نمایندگی الکترو استیل میباشد کسی که ب عنوان نمایندگی هست وظیفش درست انجام نمیده متاسفانه نمیدونم چرا همچین افرادی کردن نماینده خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
شکایت بنده از نمایندگی الکترو استیل میباشد کسی که ب عنوان نمایندگی هست وظیفش درست انجام نمیده متاسفانه نمیدونم چرا همچین افرادی کردن نماینده خودشون
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۲۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
من یخچال دیپوینت خریدم اصلا راضی نیستم خدمات نمیدن سر کارم گذاشتن یخچال صدای قار و قور میده
France
A.B
۱۵:۰۵ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
موس بی سیم A4tech کمتر از یک ساله خریدم برای بار اول که باطریش تمام شد فرستادیم گارانتی شرکت درستش کرد حالا که دوباره باز همان عیب قبلی براش پیش اومده فرستادیم گارانتی شرکت میگه چون شماره گارانتی که کف موس هست کم رنگ و ناخوانا هست انجام نمیدیم کلی هم توهین کردن که از کجا معلوم جعبه موس مال همین موس باشه اگر شرکت A4tech واقعا کارش درسته چرا شماره گارانتی زیر موس چسبانده حداقل داخل محفظه باطری میچسبوند نه زیر موس که با کارکردن و تماس با موس پد پاک بشه این شرکت داره از زیر مسئولیت شانه خالی میکنه علاوه بر این علت مشکل موس رو هم بهشون یاد دادم بجای تشکر چنین رفتاری کردند اینها برای موس حرفه نیومدن یک چراغ هشدار تعبیه کنند تا مشتری به محض ضعیف شدت باطری متوجه شه و باطری رو عوض کنه تا چنین ایرادی پیش نیاد. موس مذکور با خالی شدن باطری ایراد پیدا میکنه و حتما باید تعمیر بشه این موس کاملا آشغال هست و جز ضرر هیچ سودی به مشتری نمیرسونه شرکت گارانتی اش فقط تهران، خیابان ولی عصر(عج)، خیابان دمشق، پلاک ۲۴ طبقه سوم هست. ما شهرستانی ها هم برای ارسال یک موس حدود ۷۰۰۰۰ تومان باید هر بار هزینه پست بدیم. لطفا موضوع رو بررسی نمایید تا شرکت چنین تخلفی مرتکب نشه و جنس بی کیفیت رو تحویل مشتری نده
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۳:۲۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
شرکت الکتروسان یخچال دوقلو خریدیم یک سال هنوز نشده ده جاش کندن تعمیر کردن تو یکسال یخچال اوراق شد هنوزم مشکل داره پشتیبان های بسیار بی ادب دارند از طرفی دَر یخچال اشتباه آوردن با کلی زدگی و خرابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
واقعا جی پلاس ضعیف ترینه با چه زحمت یه تلویزیون خریدم از اول رسیدگی نکردن الانم ضمانتش تموم شد باید بندازمش دور تواین گرونی متاسفم برای این شرکت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عزتی
۱۰:۴۷ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
با سلام
یک دستگاه فریزر ایستاده با برند سایدون در تیر ماه خریداری کردم اکنون بعد چند ماه برای راه اندازی و اجرای گارانتی هیچ اقدامی انجام نمیدهند و هر چه تماس میگیریم و فروشگاه میرویم پاسخگو نیستند
آدرس پیروزی روبروی ششم نیرو هوایی پلاک ۴۲
شماره تماس ۷۷۱۶۳۵۴۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
واقعا بدرد نخوره تلویزیون مال شرکت گلدیران جی پلاس واقعا باید شاش.... روش ۲ سال خریدم ۳ بار پنل عوض کردم واقعا نخرید به قرآن به درد نمیخوره وقتی هم خراب میشه زنگ میزنی شرکت ۱ هفته بعد میاد
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۲۰:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
باسلام ودرود لطفا وخواهشا ازشرکت دوو اصلا خرید نکنید کلاهبردار به تمام معنا یخچال ساید گرفتم دست دوم ،موتور صدای تراکتور میده ،پر خط وخش شرکتم اصلا جوابگو نیست پولمو ریختم توسط آشغال ۱۶۹۹هم چندتا عروسک استخدام کرده که بازبون بازی مردم روسرگرم کنند وسرکار بزارند خدالعنتشون کنه
United States of America
دنیز
۰۱:۳۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
من یک مینی کاش خریدم ۵ملیون یک ماه پیش به اسم AEC بهم گفتن موتورش آلمانی ولی دوبار استفاده دیگه کار نکرد درحالی کهدگارانتی ۲سال ۲ماه دار ولی وقتی تماس میگیرم هیچ توجی نمیکنن وبدرفتاری که میخواستی نخری
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام
در فروردین ۱۴۰۲یخچال فریزرالکت پاستیل گرفتم و بعداز گذشت کمتر از۴ماه یخساز یخچال دچار مشکل شده و بعداز بازدید نمایندگی مشکل موردنظر را شیربرقی اعلام کرده و بعد از گذشت نزدیک ب ۲ماه نه نماینده و نه خدمات پس از فروش شرکت جوابگو نیستن و هرسری به نحوی میپیچونن
1402/06/14
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام
در فروردین ۱۴۰۲یخچال فریزرالکت پاستیل گرفتم و بعداز گذشت کمتر از۴ماه یخساز یخچال دچار مشکل شده و بعداز بازدید نمایندگی مشکل موردنظر را شیربرقی اعلام کرده و بعد از گذشت نزدیک ب ۲ماه نه نماینده و نه خدمات پس از فروش شرکت جوابگو نیستن و هرسری به نحوی میپیچونن
1402/06/14
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد عیدانی
۰۹:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
سلام بنده یخچال و فریزر فوجی پلاس 1401/9خریداری کردم متاسفانه‌جنس‌داخل‌فریزآب‌میشودویخچال‌جنسداخلشمنجمد‌میشود‌وهرچند‌روزیکبارزیادیاز
آب‌ازداخل‌یخچال بیرون می ریزد ویا‌عرور میدهدبرای ۵بارهست‌که‌۳بارنمایندگی‌آمدبرای‌تعمیرو۲مرتبه‌بنده‌‌بوردمتعمیروشرکت‌زیربار‌تعویض‌محصول‌خودنمیرودودراینچندوقت‌کلی‌هزینهایابذهاب‌وکارشناس‌دادهام
Iran (Islamic Republic of)
مریم قاسمی
۱۷:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
سلام، من تاریخ 20/05/1402 یک دستگاه یخچال و فریزر دیپوینت از سرای ایرانی قم خردیم که 29/05/1402 توسط نصاب نصب شد و بلافاصله نصاب متوجه برق گرفتگی شدید دو دستگاه و همچنین خرابی قطعه الکترونیکی فریزر شدند از 29 ام تا الان مدام با شرکت دیپوینت و سرای ایرانی تماس میگیرم ولی متأسفانه هیچکدام مسئولیت قبول نمیکنن. خانم حبیبی قسمت خدمات پس از فروش دیپوینت به راحتی میگن کف آشپزخونه موکت بنداز و موقع استفاده از یخچال دستکش استفاده کن . متاسفانه همینقدر منطقی و مسئولیت پذیر
Iran (Islamic Republic of)
امیر نوروزی
۱۰:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام تلوزیون جی پلاس GTV-50LU22S. CHCOO دو سال پنج ماه هست خریدیم پنلش سوخته یه سال ما باهاش بیشر کار نکردیم فقد از هفت شب تا دوازده شب روشن بوده حالا میگن 14 میلیون هزینه تعمیرش هست واقعا انصاف است یعنی بیش تر از دوسال وسایلشون کار نمیکنه خدا ازشون نگذره با این وضع گرونی اینم قوز بالا قوز شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
چرا کسی پاسخگو نیست من هم کولر هایسنس۲۴۰۰۰ خریدم بعد از دو ماه گاز خالی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
سلام من 9ماهه یخچال دوقلو دیپوینت گرفتم .موتورش سوخته 20روزه ب شرکت نمایندگی زنگ میزنیم سرکار میزارن هی امروز فردا میکنن تو گرمای تابستون بدون یخچال موندیم .کلی وسیله ریختم دور .واقعا نمیدونم کجا میشه شکایت کرد پیگیر شد .
Iran (Islamic Republic of)
Eman
۱۰:۵۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بسم تعالی
اینجانب یک دستگاه یخچال فریزر پلادیوم ۲۳ آبسرد کن و یخساز اتومات به مبلغ ۵۳ میلیون تومان از شرکت الکترواستیل خریداری کردم و به دلایل زیر بسیار متضرر شدم و دچار اذیت روحی روانی و مالی شده ام
۱. با توجه به نصب رایگان مبلغ ۶۰۰ هزار تومان توسط نصاب شرکت دریافت شد باتوجه به اینکه اصول قانونی نصب رعایت و فقط این مبلغ برای ایاب ذهاب گرفته شد
۲. در ۴۸ ساعت اولیه یخساز دستگاه ارور ای ۷ داد و ابریزی از فریزر شروع شد که با تماس و آمدن نمایندگی تشخیص ۷۲ ساعت تست قرار بر تعویض قطعه یخساز شد که با گذشت دو ماه شرکت مرتب تماس بنده را با نیت سربازکنی با دروغ های بسیار که تحریم هستیم قطعه نداریم شرکت آتش گرفته نماینده بیمارستان هست ودر آخر هم با بی ادبی که برو شکایت کن هیچکس نمیتونه کاری کنه همینی که هست که بنده صدای این شخص را ضبط کردم و توهین زیاد که واقعا این نتیجه حمایت از تولید داخلی هست لذا بنده از این شرکت به علت عدم تعهد کاری شکایت دارم
Iran (Islamic Republic of)
خلیلی
۲۰:۲۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
۱۱ماه پیش تلویزین ۵۸ اینچ هیمالیا خریدم الان یک ماه است در نمایندگی خوابیده وعلت ان هم مشکل برد میباشد که چندین مرحله از شرکت پیگیری کرده ام ولی تا به امروز هنوز به نتیجه تی نرسیده ام ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
من ۷ماه پیش یخچال دوقلوی سوزان خریدم دوماه پیش فریزرش گرمامیدادزنگ زدم نمایندگی گفتن ۴۸ساعت ازبرق بکش مشکل حل میشه الان دوباره همونجوری شده کلی وسایل خراب شده هرچندوقت یک باراینجوری بشه که کلی تواین گرونی وسایلام خراب میشه به کجابایدشکایت کنم
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل رسولسچ
۱۴:۰۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
سلام من یه گوشی جی پلاس خریدم و مشکل داره و به نمایندگی مراجعه کردم مشکل من را حل نکرده
Iran (Islamic Republic of)
4
۰۳:۱۵ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام من لباسشویی سامسونگ 8کیلویی خریدم 3ماه خراب شده نمایندگی چند بار تماس رفتم نتایج نداشت به کجا شکایت کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۴ تير ۱۴۰۲
یک یخچال فریزر دوقلو با مارک رنزو خریدم ازشون هفت ماهه شش بار گارانتی اومده الانم ک کلا کارا سرویس جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
رسول پاسبان
۱۴:۱۱ ۱۷ تير ۱۴۰۲
سلام من دوتا یخچال خریدم سیلور هاوس اصلا راضی نیستم از اول خراب در اومدن چند بار هم اومدن درست کردن ولی درست نشد اصلا راضی نیستم .هی درجه اش میاد پایین وسایلهای داخلش خراب میشن
Iran (Islamic Republic of)
حسین شیرزاد
۱۵:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
شرکت امرسان مزخرف ترین شرکت.. ماشین لباسشویش کلا ۴ ماه خریدمش از همون اول مشکل داشت حالا هم گارانتیش جواب گو نیست.. همشون دروغگو هستن
Iran (Islamic Republic of)
صالح جلالی
۱۶:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام لطفاً بفرمایید آدرس شکایت از شرکت محصولات لوازم خانگی آزور در استان قم چیست چگونه می توانم از بخش گارانتی تعویض یکساله دارد شکایت کنم منتظر پاسخگویی بموقع شما هستم
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام من سرویس کارانتی امد یخچال ‌لباس شویی وظرفشویی رو نصب کرد و سه تا محافظ ودوتا فیلتر دوتا شیر وصل کرد از من هفت میلیون گرفت من هنوز موندم چقدر زیاد گرفته کجا باید شکایت کنم راهنمایی کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
محمد نصیری
۱۸:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام کسی از شرکت جارو برقی تامیما بابت گارانتی شکایت کرده؟؟اگه میشه راهنمایی کنین میخام شکایت کنم
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام..من دو ماه قبل ی لپ تاپ لنوو از مجتمع پایتخت خریدم الان دچار مشگل شده ..گارانتی پلازا داره.الان ک نمایندگی بردم میگن لپ تاپ باز شده شامل گارانتی نمیشه..درصورتی اصلا باز نشده
کلا از مجتمع پایتخت خرید نکنید و به گارانتی پلازا اعتماد نکنید ..
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۱۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام به هم شهرستان گرامی کمتر از یک ساله تلویزیون هیمالیا گرفتم بیش از سه بار رفته برا تعمیر هربار یه جای دیگه خراب شده نظره من اینه اصلا تولید ملی قاعده ندارن اگر میخوابن پول بریزم دور برین ملی شو بحرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام به هم شهرستان گرامی کمتر از یک ساله تلویزیون هیمالیا گرفتم بیش از سه بار رفته برا تعمیر هربار یه جای دیگه خراب شده نظره من اینه اصلا تولید ملی قاعده ندارن اگر میخوابن پول بریزم دور برین ملی شو بحرین
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۱۰ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
جالبه آدرس سایتی رو گذاشتید که کار نمی کنه بعد میگید برید شکایت کنید. همه تو ایجا هر کاری دلشون می خواد می کنند چون قانونی نیست که جواب گو باشه . قهوه ساز گستروبک گرفتم بعد 2 هفته خراب شد . گارانتیشم پاسخگو نیست می گه قطعه نداریم باید صبر کنید 2 ماهه دستگاه نو رو نمی تونم استفاده کنم. متاسفانه یه کار درست تو این مملکت انجام نمی شه همش وعده .....
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۰۰:۱۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
یه هفته هس تلویزیون خریدم مکسن نمایندگی واسه نصب جوابگو نیس تلفن گویا گذاشتن کسی جوابگو نیس توصیه میکنم کسی نخره چون خدماتش خیلی خیلی ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
اردشیر عباس نژاد
۱۱:۴۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
شرکت گلدیران چون رقیب ندارد ورانت خوار هست وهیچگونه قطعه اصلی ندارد به همین خاطر مشتریان خود رابه هردلیلی میپیچونه واز دادن خدمات ضمانت وگارانتی سرباز میزند از کلیه کسانی که قصد خرید از این برند را دارند استدعا دارم خود داری نمایند چون به هیچ تعهدی نسبت به مشتری پایبند نیستند و مردم را دور میزنند ودروغگو هستند مناین مطالب را که مینویسم تجربه ای است که این روزا ازاین برند متضرر شده ام هر که خرید کند از گلدیران زندگی خود را کرده ویران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
شرکت گلدیران باهمت نمایندگی اسلامشهر گرانتی یخچال الجی ماراکه تا ۱۴۰۴ ضمانت داشت هیچی کردن تا تواین اوضاع بد اقتصادی ما ۱۲ میلیون تومان موتور بخریم این انصافه همش پشتیبانی دروع گارانتی ضمانت یعنی دروغ محض همش یرکاری من که ازمجموعه گلدیران خصوصا نمایندگی اسلامشهر ناراضی ام وهیچ مراجعی هم نیست که حق مارا بگیرد دروع دروغ ودروغ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۸ ۱۳ آبان ۱۴۰۱
با سلام محصولات پاکشوما مخصوصا لباسشویی پاکشوما به هیچ وجه نخرید زود خراب میشن وقتی به نمایندگی هم تماس میگیرید اصلا ننمیان واسه تعمیر
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۱:۲۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
به هیچ وجه محصولات دیپوینت رو خریداری نکنید
خدمات پس از فروشش صفر
یک هفته اس یخچال رو خریداری کردیم برای نصبش نمیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
اصلا برند دوو خوب نیست تو این یک سالی که تلویزیون دوو خریدم دو بار به مشکل برخوردم یک ماه بعد از خرید رو پنلش خط افتاد که با کلی پیگیری و چون قابل تعمیر نبود و ضعف شرکت رو ثابت میکرد عوض کردن و با پرداخت مبلغی یک مدل دیگه برامون ارسال کردن اما تقریبا بعد از چند ماه دیگه حالا صفحه نمایش تلویزیون جدیدمون کاملا تار شده و شرکت اصلا پاسخ گو نیست. لطفاً برند دوو نخریدتو این اوضاع اقتصادی بد خدمات خاصی برای این شرکت وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
واقعا شرکت مزخرفیه 11روز موندم بدون یخچال هیچ کسی هم جواب گو نیست یخچال آکبند یک روز بیشتر کار نکرد واقعا اگه نمی‌تونید خدمات پس از فروش بدید تولید نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام حدود یک سال ونیم هست یخچال دوو خریدم،سه بار نمایندگی اومده،الانم میگن موتورش مشکل داره،یک هفته هست منتظریم که بیان،تو این گرما بدون یخچال اشکمون در اومد،خدا ازشون نگذره،محصولات دوو نخرید،بیچاره شدم
Iran (Islamic Republic of)
سام حاتمی
۱۳:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
العان ۱۲روز با نمایندگی تماس میگیرم همش امروز فردامون میکنن ا همش سر کاریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام حدود بک هفته هست یه ماشین لباس شویی دوو خریداری کردیم
بعداز تماس مکرر برای نصب یک نصاب برامون فرستادن که متوجه شد برد مشکل داره الان نه فروشنده نه نمایندگی پاسخگو نیستن به ۱۶۹۹ زنگ میزنیم هی امروز فردا میکنن واسه پیگیری فروشنده ام پولشو گذاشته تو جیبش میگه به من ربط نداره توروخدا رسیدگی کنید
من پدرم یه کارگرساده زحمت کشه با هزار زحمت پول ماشین لباس شویی داده خدارو خوش نمیاد الان باید چیکار کنیم توروخدا راهنمایی کنید

لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۰:۵۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
من یه یخچال فریزر خریدم اسمش سینور یک ساله خریدم یک ماه کار نکرده یه بار آمدن بردن درست کنن ۲۰ روز نگه داشتن بعد آوردن درست نکردن خودشون هم میدونم چی تحویل مردم میدن که پیگیرش نمیشن درستش کنن خواهش میکنم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
اصغرمیرزازاده
۱۷:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
باسلام یک هفته پیش یه یخچال ۲۴ فوت خریدیم نصاب اومد زد به برق کاغذ گارانتی رو دارد ۱۲۰هزار تومان هم هزینه گرفت رفت. کلا یخچال اتوماتیک نمیکنه حداقل ۵۰ باز زنگ زدیم کسی نه پاسخگو هست نمیاد درستش کنه
France
Mostafa
۱۲:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
از سام سرویس و سامسونگ به هیچ وجه خرید نکنید یخچال من از روز اول یه آبریز ساده مشکل داره هر چی زنگ میزنم به شرکت فقط میگن ثبت میکنیم و از اینور این آدم نمایندگی میگه نمیام من نمیدونم این چه شرکتی هست که یه نصاب ازش هیچ حسابی نمی‌بره و میگه به شرکت هم بگو هیچ کاری نمیتونن بکنن مگه مسؤلیت نداره قرار داد ندارن خب نمیتونه کار قبول نمی‌کرد، شاید اون کسانی که میدونن این مساعل چقدر به ضرر شکت هست در جریان نیستن نمیدونم، ولی من تا جایی که بتونم اطلاع رسانی می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
یخچال فریزر هیمالیا خریدم اما صدای فن هم یخچال و هم فریزر زیاده با شرکت هیمالیا تماس گرفتم اما بعد از چند ماه هنوز هیچ اقدامی نکردند کجا باید شکایت کنم لطفاً راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
نبی میرزائیان
۱۳:۱۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
یه فریزر استیل هاوس خریدم از روز اول تا الان که یکساله مشکل داره هزار بار تعمیرکار اومده ولی هنوز مشکلش حل نشده اگه مشکلشون حل نکنن رسانه ایش میکنم که دیگه کسی ازشون خرید نکنه
Iran (Islamic Republic of)
شاکی
۰۴:۳۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
یک کولر ۲۴ هزار سوپرانو خریدم وبعد از ۳سال موتور کولر سوخت حالا که به نما یندگی رفتم وکولر رو برای تعمیر دادم نمایندگی با ترفندهای مختلف حاضر به تعمیر کولر نیست ونمیدونم به کجا شکایت بکنم خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
قنبری
۰۰:۳۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
سلام متاسفانه ماشین لباسشویی از شرکت پاکشوما خریدیم صداش خیلی زیاد و روی اعصابه یک ماهه زنگ میزنم نمایندگی اصلا جوابگو نیستن اصلا از پاکشوما خرید نکنید
اگر شکایت کنیم پیگیری میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
صمدی
۲۳:۳۱ ۲۵ تير ۱۴۰۱
سلام لطفاهرکسی که باگارانتی لوازم خانگی مشکل داره حتما درسامانه جامع گارانتی وبازرسی وتعزیرات خکومتی شکایت کنید تاامارشکایتها شون بره بالا وشایدفکری به حال اینها بکنند.من 2ماه پیش ودیگری 6ماه پیش 2دستگاه لباسشویی اسنوا ودوو ویک سال قبل تلویزیون دوو خریدم الان خراب شده گارانتی جوابگو نیستن لطفا جنس ایرانی مخصوصا اسنوا ودوو ازشرکت انتخاب نخرید نخرید نخرید علنا به شعورتون توهین میکنند واالسلام
Iran (Islamic Republic of)
ارمین خالصی
۱۱:۲۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
منم یخچال دیپونت خریدم به هر کی زنگ میزنم جوابگو نیستن چطور میشه شکایت کرد از طریق تعزیرات؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
چطور میشه شکایت کرد تعزیرات؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۰ ۱۶ تير ۱۴۰۱
یخچال ساید جی پلاس خریدم از روز اول ابسردکنش کار نمیکرد(نه یخ+نه اب)به نمایندگی زنگ زدیم ۱۰بار تکنسین اومد متوجه ایرادش نشد به شرکت توقع داره جنسی که ۱۲روزه خریدیم اجازه بدیم قطعه عوض کنن در صورتی که اگه جنسی زیر ۱ماه خراب باشه مرجوع میکنن
تلویزیون سامسونگ خریدم رو صفحه خط ابی می افتاد ی دونه نو اوردن این بردن بازم این اتفاق افتاد ی دونه مدل بالاترشو اوردن ی کارت هدیه هم بهمون بابتش دادن شرکت یعنی این،نه شرکت بدردنخوره گلدیران که نه کیفیت داره نه مسئولی که پاسخگو باشه
توروخدا از این محصولات اشغال ایرانی بی کیفیت گلدیران+جی پلاس نخرین
خدا لعنتشون که که انقدر با اعصاب ادم اونم تو شرایط اقتصادی الا۲ن بازی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۴:۲۸ ۱۳ تير ۱۴۰۱
یخچال فیلور خریدم، بخدا همه چیز یخ می زنه حتی در بالاترین دما! صدای آن از موتور جت بیشتر است، خاموشش کردیم نمی توانیم استفاده ش کنیم، بخدا توانایی خرید یخچال دیگه ای هم نداریم، هیچ کدام را گارانتی قبول نداره، خداوند تمام افراد و مسیولین شرکت فیلور سرطان بگیرند و به درک حاصل شوند.
Iran (Islamic Republic of)
کیومرث فراشی
۱۴:۴۰ ۰۹ تير ۱۴۰۱
سلام گارانتی تاب سرویس به در نمیخوره اصلان الکی پول دور نریزید لطفان
Iran (Islamic Republic of)
اقدسی
۱۰:۱۸ ۰۸ تير ۱۴۰۱
سلام به همگی واقعاچه کسی یاچه ارکانی باید به دردمارسیدگی کنه
یکماه چنین یخچال یورواستارساخت ایران خریدم یک هفته بردن گاز
پرکردن الان دوباره یکسره کارمی کنه زنگ زدم گفتم اینکه دوباره یکسره
کارمی کنه یه بارمیکه درجه یخچال و کم کن یه بارمیکه درجه فریزروکم
کن هنوز هم همینطوره شما می دانید کجاشکایت کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
صادقی
۲۱:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
تی وی ۵۰ آیوا خریدم همش دنبال تعمیر کارم تصویر نداره دو بار تعمیر کردم جهت اطلاع هموطنان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
مهدي گودرزي
۱۵:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
لوازم خانگي تكنوهاوس نخريد من يه ماشين ظرفشويي تكنوهاوس خريدم بعد يك هفته پيگيري با تماس و پيامك و واتس آپ اومدن براي نصب و هنوز نصب تموم نشده مثل گردنه بگيرا ازم دويست تومن هزينه نصب گرفتن و موقه تست نصب مشخص شد از زير دستگاه آب ميده بيرون و دستگاه سوراخ و نشتي شديد داره و هر چقدر زنگ زدم كارشناساي تكنوهاوس و مديراش كه تلفني صحبت كردم باهاشون مي گفتن جنس ايراني همينه و ديگه خريدين.خيلي بي مسئوليت هستن.
Iran (Islamic Republic of)
مانی کرمی
۰۱:۱۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
یعنی من از اینکه تلویزیون دوو خریدم بخاطر خدمات پس از فروش مثل سگ پشیمانم .چهارروزه قراره بیان نصب کنن .اصلا صاحب نداره دوتا عروسک گذاشتن پشت تلفن هیچ صلاحیتی هم ندارن .واقعا متاسفم برای خودم .که نرفتم از بانه بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
Shima tehrani
۱۶:۱۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
دوو واقعا افتضاحه شرکتش ، مردم باید بدونن خرید محصولات دوو به دلیل خدمات پس از فروشی که نداره و مردم رو واقعا اذیت میکنن اشتباه بسیار بزرگی هستش که وقت و پول و اعصاب آدم رو نابود میکنه ، برای شما سرویسکار نیومده که نصب کنه ، برای لباسشویی دوو ما اومدن برای تعویض لاستیک درب ، تعمیرکارشون 3 ملیون خسارت زده به بدنه ماشین لباسشویی ، یعنی داغون کرده بدنه لباسشویی رو و تازه بعد از سه ماه شرکت دوو به من میگه ما لاستیک دور درب لباسشویی شما رو با هزینه کمتر درست میکنیم یکو سیصد برای یه لاستیک دور درب لباسشویی گفته بودن که احتمالا میخوان صد تومن کم کنن ، خیلی واقعا دزد و بی مسولیت و وقیح هستند ، یه لاستیک درب برام اندازه خرید یه لباسشویی هزینه برداشته پاسخگو هم نیستند ، مردم لطفا محصولات دوو رو نخرید پشیمون میشید
Iran (Islamic Republic of)
ن
۰۲:۱۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
الکترواستیل نخرید واقعا مزخرفه ، من ۱۵ روز فریزر الکترواستیل خریدم از روز اول هی برفک میزنه هرچی هم نمایندگی شون زنگ میزنم پشت گوش میندازن اصلا ب خودشون زحمت نمیدن بیان نگاه کنن ، ۱۴ میلیون پول انگار ریختم تو سطل زباله
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد نلیه چی
۰۲:۱۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود بر شما متا سفانه من ۲۵/۱/۴۰۱ تلوزیون اسنوا خریدم نماینده اومد گارانتی کنه گفت روی تلوزیون یه گلس باید کنده بشه با هر وسیله ای که دست اومد نتونست بکنه که گفت بعد خودتون بکنید ماهم چند روز بعد یه گوشه از چسپ کندیم مجدد زنگ زدیم شرکت یکی دیگه اومد اون هم بدتر قبلی با سشوار افتاد به جون تلوزیون بیشتر کرد خرابی بعد گفت این اصلا گلس نیست نباید کنده بشه بعد مجدد زنگ زدیم شرکت گفت چون خودتون کندید فاقد گارنتی در یه صورت میشه کمک کرد هزینش بدید تا درست کنیم گفتم هزینش چقدر گفت پول تلوزیون بدید یکی دیگه بدیم بهتون اینم از کالای آشغال ایرانی شرکت اسنوا و انتخاب سرویس
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا علیزاده
۱۵:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود بر شما ،متاسفانه من از آذر 1400 ماشین ظرفشویی بوش سری 8 نصب کردم ولی هنوز بعلت مشکل نداشتن بخار قادر به استفاده از آن نیستم و هر چه با گارانتی تاپ سرویس تماس می گیرم متاسفانه پاسخ مناسبی بمن نمی دهند و سرویس کارانش هم با ادبیات نامناسب و آمر مآبانه می گویند طریق استفاده را بلد نیستید که متخصص از بیرون برای بازدید آوردم که نظر دادن دستگاه نقص تولید بخار دارد ،حال ما ماندیم یک ظرفشویی بوش سری 8 بی مصرف و تاپ سرویس غیر پاسخگو که جالبه فقط یک خانوم کارمند آن هستش ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام یخچال دیپوینت مدل باس گرفتم موتورش صدا میخوره یخ سازش هم کار نمی کنه دومرتبه تعمیرکار اومده نتونسته تعمیر کنه وفعلا هیچ جواب قانع کننده ای نمیدن لطفا کالای ایرانی اشغال نگیرن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۳:۲۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
3ماه یه یخچال دیپوینت مدل مکس خریدیم یک ماه ونیم کلا خاموشه و خرابه کاربرد کمد داره چند بار نمایندگی اومده بازهم خرابه و درست نشده.حیف 30 تومن پول که حروم این برند کردیم آخه جنس نو تعمیر بشه چندسال کارمیکنه اصلا نخرید.
Iran (Islamic Republic of)
ثریا
۲۰:۵۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
دیپوینت تی سون گرفتم اززمان تحویل خرابه وسرماش مشکل داره نمایندگی پدر دراورد تایکی رو فرستاد سنسورش وبردش خرابه نه پاسخ گوهستن ونه پیگیری میشه یک ماهه اسیرمون کردن اینم از کالای ایرانی
باتبلیغات جورباجور میفروشن ازکارخونه خراب درمیاد.....
Iran (Islamic Republic of)
داود کلاته
۱۴:۵۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
یخچال مدل مکس دیپوینت خریدم از روز اول خرابه به نمایندگی هم زنگ میزنم میگه باشه تعمیرکار میفرستم الان یک ماه هیج خبری نیست .اشتباه کردم جنس بانه ایی نخریدم.نخرید لوازم ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
حدود ۲ ماه پیش یه هود اشپزخانه خریدم.نصاب اومد نصب کرد برگه گارانتی رو هم داد.ما شاید به تعدا د انگشتای دست این هود رو روشن کردیم.۹ فروردین رفتیم بیرون امدیم خونه دیدیم خونه اتیش گرفته تمام سرمایم سوخت .گزارش اتش نشانی مشکل رو از هود اعلام کرده .الان میشه از شرکت گارانتی شکایت کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
حدودا ۹ماه پیش یه ایفون ۱۲پرو مکس گرفتم گارانتی شرکتی بود اما چند هفته پیش گوشی یهو خاموش شد و روشن نشد الان هیچکس جوابگو نیست شرکت همش منو میدوبونه
چطور باید ازش شکایت کنم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۲۳:۲۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
مشکل باشگاه ورزشی استان خوزستان چیه؟ مشکل باشگاه ورزشی در اهواز چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
حمیداحمدی
۱۱:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام من حدود ۳۰ ماه پیش تلویزیون ایکس ویژه خریدم بعد یک سال بعضی وقتها خط روی تصویر می آمد یا تصویر یهویی قط میشد بعد وصل میشد تا اینکه یک ماه پیش کلا تصویر سیاه شد ب نمایندگی مراجعه کردم گفتند لامپ LED سوخته و گارانتی هم ۲ ماه پیش تمام شده بعد ۳ روز و اخذ مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تلویزیون تحویل من شد در حال حاضر تصویر بصورت شطرنجی میباشد و نمایندگی هیچ مسئولیت در قبال ایراد تلویزیون قبول نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام ،یک ماه پیش یخچال یوروویژن خریدم از همون روز خرابه شرکت هم سرکارم گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ابریشم باف
۰۵:۲۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
روح اله صادقی
۰۰:۵۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
من هفته پیش رفتم شرکت عمران تل خیابان نجات الهی ولی متاسفانه موبایلی که یکسال پیش خرید کردم وهشت ماه گارانتی داشت به گفت موبایل شما ایراد نداره که آخرش هم جالب بود میگه برو فلش کن من از سمت غرب تهران به شرق تهران رفتم جواب سربالا شنیدم وار چند موبایل فروش علاالدین وپاساژ چارسو پرسیدم گفتن اگه خودت درستی کنی شرکت قبول نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
امیری
۱۷:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
ما از فروشگاه عصر جدید در امین حضور ماشین ظرفشویی خریداری کردیم و بابت گارانتی هزینه اضافی پرداخت کردیم آنهم به اعتماد حرف آقای شرفی فروشنده اما بعد از گذشت یک ماه لکه های زنگ درون دستگاه ایجاد شد که بعد از بررسی ها مشخص شد نصاب که از طرف نمایندگی فرستاده شده بود از مایع جرمگیر تاریخ گذشته استفاده کرده اما حالا نه فروشنده نه نمایندگی پاسخگو نیستند و فقط از ما خواسته اند در سامانه شکایت خود را ثبت کنیم چون میدونن نتیجه ای نداره در حالیکه برادرم هم این دستگاه رو از بانه خریداری کرده و به طی این دو سال هیچ مشکلی نداشته،به هیچ عنوان فریب گارانتی در ایران رو نخورید
Iran (Islamic Republic of)
علي شريفي
۱۶:۳۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام
حدود يكماه پيش يكدستگاه بخارشوي دلونگي رو براي تعمير به نمايندگي مركزي دلونگي در خيابان پيروزي فرستادم، بعد از گذشت يكهفته دستگاه تعمير شده به منزل ارسال و مبلغي هم بعنوان دستمزد دريافت كردن، هنگام باز كردن دستگاه متوجه شدم اين دستگاه كلاً با يك دستگاه مشابه با ظاهري كهنه عوض شده، الان بعد از گذشت سه هفته مدير مجموعه آقاي يكتا ميگن دستگاه رو به شركت ارسال كنيد ما متوجه شديم فقط قاب كناري دستگاه با مشتري ديگه عوض شده، در صورتيكه كل دستگاه از ديد ما عوض شده. من تقاضاي خسارت و درخواست يكدستگاه نو شدم، لطفاً راهنمايي بفرماييد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
از سام سرویس و سامسونگ دیگه باید ترسید.
لباسشویی اینورتر بردش ایراد پیدا کرد بعد از یک ماه عراقی با مبلغ دو میلیون تومان تعمیر شد بعد چهار ماه دوباره خراب شد.با تماس به سام سرویس فقط درخواست تعمیر ثبت کردند گفتند به نمایندگی بگید اونجام گفتن به سرویس کار بگید سرویس کارهم فقط دنبال گرفتن مزد خودش بود و گفت اون کلا خاموش نبوده برد الان چون کلا خاموش شده یک ایراد دیگه است.الانم متاسفانه تو نظرات با نام سام سرویس نوشتن شش ماه گارانتی میکنند تعمیرات رو کلا همچین چیزی نیست .
خلاصه لباسشویی که الان ۱۷ ملیون قیمتش هست رادو ملیون تومان به یک تعمیرکار فروختم.تا از این وبلاگ گردن و آینه دق خلاص شم.
Iran (Islamic Republic of)
سام سرویس
۰۹:۴۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
مشتری گرانقدر
تمامی خدمات تعمیرات سام سرویس به مدت 6 ماه گارانتی دارد.لذ اگر در این مدت همان ایراد تکرار گردد خدمات ارائه شده رایگان می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
خسروشاد
۰۸:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یک تلویزیون ال چی ۶۵اینچ اُلد با قیمت بسیار گران و ضمانت گلدیران خریداری کردم یک سال نشده رنگ تصویر قاطی میکنه کارشناس اومده میگه باید صفحه ال سی دی کلا تعویض بشه حدودا ۳۵میلیون هزینه داره .اصلا به گارانتی هااعتماد نکنید همه کلاهبرداری هست .واین که افتضاح ترین تلویزیون ال جی هست که دستگاههای به درد نخور خودش رو با قیمت سرسام آور میفروشه وبعد از یک سال خراب میشه و این وسط مردم عادی متضرر خواهند بود شرکت ضمانت کننده گلدیران هم مسئولیت قبول نمیکنه ومی گوید تحریم هستیم و قطعات نداریم.واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۲:۲۷ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام و درود خدمت هموطنان عزیزم
جنس ایرانی خوب و بد داره
یعنی ۵۰ ۵۰ هست و یکی از دلایلی که جنس ایرانی انتخاب می کنیم قیمت مناسبش هست
در کل پیشنهاد میشه پول بیشتری بدیم و جنس خارجی با نمایندگی حضوری خرید کنیم
و تست کامل بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جعفری فر
۱۳:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یه تلوزیون جی پلاس 50اینچ خریدم بعد یه پیامک برام اومد گلدیران که یه شماره شبا بفرستین برا هدیه منم فرستادم قرار شده تا 30روز کاری به گفته خودشون بریزن الان 2ماه شده هنوز نریختن میخواستم بدونم سر کاریه یا نه چون من قبلا ال جی داشتم خیلی طرفدار ال جی بودم الانم که تلوزیونم عوض کردم ال جی نبود گفتن جی پلاس برند دوم ال جیه که خریدم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۴۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام خدمات سرویس شرکت بوتان در شهر بروجرد افتضاح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۹ دی ۱۴۰۰
سلام دوستان سمت لوازم خانگی پاک شما اصلا نرید گارانتی الکی هست یک ورق به عنوان گارانتی الکی تو کالا بی مصرف میذارن بعد تایید می کنند گارانتی باید بیاد نصب کنه گارانتی هم میاد یه پول حسابی میگره بعد هر قطعه که خرابه زنگ میزنی میگن شامل گارانتی نمیشه الان لباسشویی ویخچال پاک شما خریدم 40ملیون پولدادم کارگرم ازکجابیارم درست کنم
۱۲۳۴
آخرین اخبار