معاون اول رئيس‌جمهور:

براي پيشرفت استان کرمانشاه بايد اقدامات اساسي انجام شود

معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينکه بايد کارها و اقدامات اساسي در استان کرمانشاه انجام شود، به سفر مقام معظم رهبري و سفرهاي استاني رئيس‌جمهور به اين استان اشاره کرد و گفت: دولت تلاش مي‌کند مصوبات اين استان را با سرعت اجرا کند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه مجمع نمايندگان استان کرمانشاه، گفت: کرمانشاه يکي از استانهايي است که بعد از انقلاب اسلامي و در دوران دفاع مقدس متحمل آسيب‌ها و صدمات جدي شده است که بايد توجه بيشتري به اين منطقه معطوف شود.

رحيمي افزود: استان کرمانشاه نسبت به استانهاي ديگر از قافله پيشرفت عقب مانده و بايد با رفع مشکلات و کمبودها، زمينه‌هاي پيشرفت استان را فراهم و کاستي‌ها را جبران کنيم.

در اين جلسه نمايندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي گزارشي از وضعيت موجود استان ارائه و مشکلات و موانع اصلي بر سر راه پيشرفت استان را مطرح کردند.

در اين نشست نمايندگان استان کرمانشاه همچنين به برخي مشکلات در زمينه طرح‌هاي آبرساني، خودروسازي استان و تکميل زيرساخت‌ها بخصوص در حوزه راه اشاره کردند و پيشنهاداتي نيز در اين خصوص مطرح شد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: رحیمی ، دولت ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار