مهمترین عناوین خبری احزاب در مهر ماه سال 1392/

نظر هاشمی درباره سفر دکتر روحانی به نیویورک/ "ناطق‌نوري" يكي از گزينه‌هاي اصولگرايان براي ليدري حزب فراگير

نظر هاشمی درباره سفر دکتر روحانی به نیویورک، تشکیل حزب سعید جلیلی، ایجاد شعب استانی بنیاد "امید ایرانیان" در سراسر کشور، جزئیات جلسه زنان فعال اصلاح طلب با دولتمردان، "ناطق‌نوري" يكي از گزينه‌هاي اصولگرايان براي ليدري حزب فراگير و .... از جمله مهمترین عناوین خبری احزاب در مهرماه سال 1392 بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، نظر آیت‌الله هاشمی درباره سفر دکتر روحانی به نیویورک، تشکیل حزب سعید جلیلی، ایجاد شعب استانی بنیاد "امید ایرانیان" در سراسر کشور، جزئیات جلسه زنان فعال اصلاح طلب با دولتمردان، "ناطق‌نوري" يكي از گزينه‌هاي اصولگرايان براي ليدري حزب فراگير و .... از جمله مهمترین عناوین خبری احزاب در مهرماه سال 1392 بود.

مهمترین عناوین خبری مهر ماه سال 1392 حوزه احزاب را در گزارش زیر می‌‌خوانید.


کنعاني‌مقدم: ردّ تاسيس حزب توسط محسن رضايي/ فضا براي حضور طرفداران رضايي در جبهه ايستادگي باز است

عضو جبهه ايستادگي با تکذیب تاسیس حزب توسط "محسن رضایی"، گفت: جبهه ايستادگي در نظر دارد کار سیاسی هماهنگی با مجموعه‌هایی که در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته، به رضایی رای دادند، آغاز کند.



نيشابوري: تغيير سخنگوي حزب اسلامي کار/ يک عضو علي‌البدل جايگزين راستگو شد

سخنگوي جديد حزب اسلامي کار با تاييد خبر تغيير سخنگوي حزب اسلامي کار، گفت: با تصميم دبيرکل، به دليل مشغله کاري سخنگوي سابق حزب، علي حسيني، اينجانب به عنوان سخنگو انتخاب شدم.

اجماع شاخه جوانان مهندسین با حزب اصلاح‌طلب صحت ندارد

عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه خط‌ مشی جریانات اصولگرایی و اصلاح‌طلبی متفاوت است، گفت: هرخبری مبنی بر اجماع این حزب با اصلاح‌طلبان کذب محض است.

سرلشکر رحیم‌صفوی: نتیجه جنگ نیروی پرقدرتی به نام سپاه پاسداران بود/ ایران تنها قدرتی که از پس رژیم صهیونیستی برآمد

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا گفت: تثبیت آرمان ها و ارزشها باعث ظهور و بروز یک اجتماع سیاسی جدید به عنوان مکتب مقاوت بود که مبدا آن لبنان سپس حماس و فلسطین بوده و از دل این جنگ یک نیروی پرقدرتی به نام سپاه پاسداران و نیروهای زیمین، دریایی و نیروی مقاومت بسیح به وجود آمد.

باهنر: ایستادگی آمریکا بر سیاست هویج و چماق/ هنر دیپلمات‌های ما پیشبرد مذاکرات برد- برد است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: سیاست هویج و چماق آمریکا سر جای خود باقی است و تنها تفاوت آن این است که هویج آن زیاد و اثر چماق کم رنگ تر شده است.



طرح رسیدگی به دارایی مسئولان در دستور کار مجمع تشخیص قرار گرفت/ نظر هاشمی درباره سفر دکتر روحانی به نیویورک

مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران که به دلیل ایراد شورای نگهبان، مورد اختلاف قرار گرفته بود، برای تصمیم‌گیری نهایی در دستور جلسه امروز مجمع قرار گرفت.

طاهرنژاد: انتظار باز شدن گره کور روابط ايران و آمريکا، با يک تماس تلفني درست نيست

عضو حزب کارگزاران سازندگي با اشاره به تماس تلفنی ديشب "باراک اوباما" و "حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی"، گفت: با گفتگوي تلفني دو رئيس‌جمهور، تابوی 35 ساله شکسته شد و اين موضوع حائز اهمیت است، اما انتظار باز شدن گره کور روابط ايران و آمريکا، با يک تماس تلفني، انتظار درستی نیست.

بادامچیان: معتقد به افشاگری‌ و بگم‌بگم‌های احمدی‌نژاد نبودم/ اخراج راستگو نمونه لیبرال دموکراسی غرب است

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه افشاگری باید مستندانه و براساس مدرک باشد گفت: بحث مافیای نفت و افشاگری‌های احمدی‌نژاد در مجلس باید اول به قوه قضاییه می‌رفت و سپس به مردم بیان می‌شد.

آزادمنش: نشست خانگي به معناي فعاليت رسمي حزب نيست

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي با بيان اينکه در حال حاضر حزبي وجود ندارد، گفت: وقتي که در خانه‌ باشيد هيچ فعاليتي جنبه رسميت پيدا نمي‌كند.

آيا سعيد جليلي قصد تشکيل حزب دارد يا خير؟

سخنگوی ستاد دانشجویی سعید جلیلی در انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 به اخبار منتشر شده مبني بر تشکيل حزب از سوي وي پاسخ داد.

محتشمي: ادامه اعتراضات اخلال‌گران شأن ملت را زير سؤال مي‌برد

دبيرکل حزب آزادي گفت: بروز رفتارهای اعتراض‌آميز به مقامات شأن ملت را زیر سوال می‌برد؛ لذا باید به صورت تدريجي ریشه‌های افراطی‌گری را سوزاند و کشور را به یک تعامل منطقی ميان مدیران، تصمیم سازان کشور و آحاد ملت بوجود آورد.




6 ماه گذشت و تنها شاهد ارائه راهکار بودیم/ آيا شکوفايي اقتصادي تا پايان سال محقق خواهد شد؟

موفقيت‌هايي از سوي ملت شريف ايران، مسئولان اجرايي، قانوني و قضايي کشور براي تحقق حماسه با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي و يا بخش اقتصادي در شش ماه نخست سال رخ داده است، بر همین اساس "باشگاه خبرنگاران" براي بررسي چنين موضوعي و تکميل تحقق حماسه در بخش اقتصادي نظرات کارشناسان و فعالان حزبي را جويا شده که در گزارش زير چکيده‌اي از مصاحبه‌ها را مي‌خوانيد.

بادامچيان: احياي مجدد خانه احزاب مفيد نيست

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان تصور مي‌کنند که احياي خانه احزاب مفيد و ثمربخش است در حالي که این امر نتيجه عکسي در برخواهد داشت.

کوهکن: حضور دوباره "سيدمحمد حسيني" در جلسات جامعه نمايندگان ادوار

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس از حضور دوباره "سیدمحمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در جلسات شورای مرکزی این تشکل سیاسی خبر داد.

رسولي: ايجاد شعب استاني بنياد "اميد ايرانيان" در سراسر کشور/ اولين شعبه در خراسان رضوي تاسيس مي‌شود

رئيس ستاد انتخاباتي محمدرضا عارف در انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 ، از ايجاد شعب استاني بنياد "اميد ايرانيان" در سراسر کشور خبر داد.


باهنر: برخي از مشكلات كنوني به دليل رويكردهاي غلط دولت قبلي است

نايب رئيس مجلس با اشاره به عملكرد دولت يازدهم ظرف 50 روز تصريح كرد: تحليل‌ها بايد عالمانه و عادلانه صورت گيرد و انصافا تلاش دولت در عرصه اقتصادي و همچنين تغيير رويكردها در اين پنجاه روز بسيار مثبت بوده است و برخي از مشكلاتي كه هم اكنون وجود دارد به دليل رويكردهاي غلط از دولت قبلي بوده است كه حاصل آن تورم 44 درصدي است.

خانجاني: مگر میدان جنگ است که شورای فرماندهی تشکیل دهیم؟

عضو حزب كارگزاران سازندگي با اشاره به اخبار منتشر شده در برخی از خبرگزاری‌ها مبنی بر تشکیل شورای فرماندهی اصلاح‌طلبان در جلسه اخير اين جريان، گفت: مگر میدان جنگ است که شورای فرماندهی تشکیل دهیم؟ کلیات این ادبیات را نمی‌پسندم، چراكه اين ادبیات بیشتر به گروه‌های چریکی و پارتیزانی نزدیک است تا به احزاب اصلاح‌طلب.

رییس ستاد مرکزی: "مرگ بر آمريکا" اصلی‌ترین شعار یوم‌الله 13 آبان و 9 دی


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مراسم 13 آبان امسال روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» خواهد بود. این شعار و نیز شعار «مرگ بر استکبار» به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در یوم‌الله سیزدهم آبان و نهم دی خواهد بود.

بروجردي: جزئيات جلسه زنان فعال اصلاح‌طلب با دولتمردان/ضرورت حضور زنان در عرصه‌هاي مديريتي کلان کشور

يک فعال سياسي با اشاره به جلسه هفته گذشته زنان فعال اصلاح‌طلب با معاون اول رئيس جمهور، گفت: متاسفانه پيگيري حقوق بانوان کمي با تاخير مواجه شده است، اعتقاد و باور ما براين است، تا زماني كه زنان در مراكز تصميم‌گيري در سطوح بالا حضور نداشته باشند، شناخته نمي‌شوند.

ابطحی: جريان فکري اصلاح‌طلبان همچون بند تسبیح است

عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه جريان فکري اصلاح‌طلبان همچون بند تسبیح است، گفت: تمامی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب در یک مجموعه با یک تفکر واحد گردهم می‌آیند.



"محمدجواد حق‌شناس" رئیس و سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان شد

اعضای حاضر شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان درباره تغییر ساختار هیئت‌رئیسه و اعضای جدید آن به توافق رسیدند.

ترقي: اعزام هيئتي از حزب مؤتلفه به کشور جمهوري آذربايجان


مسئول بين‌الملل حزب مؤتلفه اسلامي از اعزام هيئتي از حزب متبوعش به نمايندگي "حسن غفوري‌فرد" به کشور جمهوري آذربايجان در مهر ماه خبر داد.

توضیحی برای اظهارات اخیر آیت‌الله هاشمی درباره انتخاب استانداران/توصیه خیرخواهانه بود


عده‌ای با اشاره به این جمله آیت‌الله هاشمی که «طولانی شدن زمان انتخاب استانداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی به صلاح دولت فعلی و مردم نیست»، این مطالب را دخالت در کار دولت و تعیین تکلیف برای وزرا دانستند و شروع به ارائه تحلیل های گوناگون در فضای شانتاژ خبری کردند.


قاضي‌زاده: خبر نهايي شدن جانشين آيت‌الله خوشوقت از سوي شوراي فقها اعلام نشده است

سخنگوي جبهه پايداري گفت: مسئله مشخص شدن جانشيني آيت‌الله خوشوقت از طرف شوراي فقها و شوراي مركزي در اختيار من قرار نگرفته كه بخواهم آن را در رسانه‌ها اعلام كنم.

تکليف را روشن کنيد، بالاخره سخنگو چه کسي است؟!

در حالی که سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان معتقد است هیچ تغییری در هیئت رئیسه، ریاست و سخنگوی این جبهه صورت نگرفته است، دبیر این جبهه از انتخاب "حق‌شناس" به عنوان رئیس و سخنگوی این جبهه خبر می‌دهد.

حسین کمالی: بهره‌مندي جريان اصلاحات از تجربيات آيت‌الله هاشمي/ باید منتظر روشن‌تر شدن هوا ماند


وزیر کار دوران سازندگی و اصلاحات، این روزها در ساختمانی قدیمی، حوالی میدان ولیعصر تهران، مشغول مدیریت حزب خود و برنامه‌ریزی برای آینده است، هرچند همانند بسیاری از اصلاح‌طلبان اطرافش نگاهی خوشبینانه به فضای سیاسی کشور ندارد و معتقد است باید کمی صبر کرد تا سایه روشن هوا به روشنی روز بدل شود.

باهنر: "ناطق‌نوري" يكي از گزينه‌هاي اصولگرايان براي ليدري حزب فراگير است/ تلاش براي تشكيل‌ 2 يا 3 حزب واحد در قالب حزبي فراگير

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با فعالان سياسي مختلف در خصوص تشکیل حزب فراگیر، اكنون محور مباحث خود را بر ايجاد يك گفتمان برای تشکیل حزب فراگير متمرکز کرده‌ایم و تاكنون اجرايي نشده است.

باقری لنکرانی: انتخاب مشايي به عنوان معاون اول برای ما نگران کننده بود/برکناری دکتر دستجردی اتفاق ناگهانی نبود


وزیر بهداشت دولت نهم مي گويد:به نوعی شناخت از آقای مشایی رسیده بودیم و به همین دلیل هم کمی نگران بودیم که حضورشان در این عرصه ممکن است برای دولت چالش زا باشد. بعد هم نامه مقام معظم رهبری منتشر شد که به نظرم ایشان هوشمندانه فرموده بودند که انتصاب ایشان باعث ایجاد دلخوری بین طرفداران دولت می شود.



انتظار افکار عمومي براي شکسته شدن قفل سکوت بيت امام(ره)/ آيا معذرت‌خواهي خشک و خالي قانع کننده است؟

نعيمه اشراقي" با بيان ادعايي زشت و سخيف واكنش صريح و قاطع خانواده شهدا و ايثارگران، فعالان سياسي و دوستدارن رهبر فقيد انقلاب را برانگيخت، اين در حالي است كه موسسه تنظيم و نشر آثار امام (ره) در اين مدت، تنها سكوت اختيار كرده است.

واكنش آیت‌الله شبستری به اظهارات اخير نجفي درباره قليان

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت:ضرر قليان كمتر از مصرف مشروبات براي بدن انسان نيست و مصرف اين مورد اگر ديگر دخانيات هم در كنارش باشد، بسيار بدتر است.

سجادی: منتفي شدن تشکيل حزب فراگير با ليدري شخصي اصولگرا/ فاصله عقيده با سليقه ميان جريان اصلاح‌طلب


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تکذیب تشکیل هیئت موسس برای تشکیل حزب فراگیر گفت: اصولگرایان هنوز به مسیری واحد برای تشکیل حزب فراگیر نرسیده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار