با مخترعین ایرانی؛

بدون دانش برنامه نویسی، به راحتی آب خوردن نرم افزار طراحی کنید

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سایتی شده است که از طریق آن می‌توان به راحتی و بدون نوشتن هیچ کدی نرم افزار طراحی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌های دانش‌ بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند‌ و با اختراعات‌ روزمره جوانان نخبه‌ در این شرکت‌ها و همچنین‌ به واسطه طرح‌های مبتنی‌ بر دانش سبب‌ رشد‌ و پیشرفت‌ کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی‌ محصولات دانش‌بنیانی بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید وب سایت طراحی نرم افزار های تلفن همراه  شده است که از طریق آن بدون داشتن حتی ذره‌ای دانش در رابطه با برنامه نویسی می‌توان نرم افزار‌های مختلف برای تلفن‌های همراه ساخت.

بدون داشتن دانش برنامه نویسی نرم افزار تولید کنید

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این وب سایت نرم افزاری گفت: در گذشته هریک از افراد برای طراحی یک برنامه باید به سراغ متخصص آن می‌رفتند و سفارش یک برنامه را می‌دادند، اما امروز شرکت ما کار آنها را راحت کرده است و برای طراحی یک نرم افزار سایتی طراحی شده است.

وی با اشاره به این موضوع که کار برنامه نویسی به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود، گفت: شاید بسیاری از افراد باشند که بخواهند برای شرکت و یا محصول خود یک نرم افزار تلفن همراه بسازند اما در مقابل هیچ دانشی در این خصوص نداشته باشند، آنها می‌توانند به وب سایت دانش بنیان «پازلی»  بروند و به راحتی برنامه خود را طراحی کنند.

این مدیر ادامه داد: برنامه نویسی و نرم افزار‌های تلفن همراه اهمیت بسیار زیادی دارند و سبب کسب درآمد و معروفیت شرکت‌ها و افراد مختلف می‌شوند، لذا داشتن یک نرم افزار مناسب کمک بسیاری می‌کند و امروز بدون نوشتن حتی یک خط کد می‌توان برنامه‌ای مناسب را طراحی کرد.

وی در خصوص تعداد برنامه‌های ساخته شده از سوی این وب سایت یادآور شد: اکنون سایت دارای ٤٠ هزار کاربر است و موفق به تولید و طراحی ٣٥ هزار برنامه نرم افزاریی هم شده است و در کل برنامه‌هایی ساخته شده از سوی این سایت ٢ میلیون بازدید داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار